تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۲۳۰۹۱۵

برخورد قضایی با مدیران کم‌کار در کهگیلویه و بویراحمد

۱۰
۰
کبنا ؛

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پنجمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان خدمات رسانی مطلوب به مردم را وظیفه ی همه مسئولان دانست و گفت: تمامی دستگاه ها وظیفه دارند خدماتی در خور شان مردم ارائه کنند.
حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی کم‌کاری مدیران در خدمات‌رسانی به مردم را غیر قابل قبول عنوان کرد و افزود: مدیران کم‌کاری که در خدمات رسانی به مردم سهل انگاری می کنند با برخورد دستگاه قضایی روبرو می‌شوند.
وی هم چنین فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم را موثر دانست و گفت: با فرهنگ سازی در زمینه کاهش جرائم می توان ارتکاب جرم و برخورد های کیفری با مجرمین را کاهش داد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای کاهش طلاق به استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش معضل طلاق در استان و نقش فرهنگ سازی و مشاوره در این مهم، ۲۰ میلیارد ریال به استان اختصاص داده شده که میان دستگاههای متولی توزیع می شود.
گشتاسبی به وضعیت نقاط حادثه خیز در استان اشاره کرد و افزود: برطرف کردن نقاط حادثه خیز موجب کاهش تصادفات در استان می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز از وجود ۹۲ نقطه حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ نقطه بحرانی توسط کمیسیون ایمنی راهها شناسایی شده که تا قبل از پایان سال مشکل این نقاط برطرف می‌شود.
خوان‌پایه به آمادگی این اداره برای استقبال از مسافران نوروزی به استان اشاره کرد و افزود: خط کشی معابر بین شهری، روشنایی معابر برون شهری و چراغ های خاموش شده، پاکسازی معابر ورودی شهرها، تمیز کردن و آشکار سازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تونل ها از مهمترین اقداماتی است که تا قبل از پایان سال برای خدمات رسانی به مردم و گردشگران ارائه می‌شود.
وی هم چنین از نصب ۱۵ دستگاه دوربین برای کنترل راه‌ها در زمینه سیستم حمل و نقل هوشمند تا پایان امسال خبر داد و گفت: هم اکنون در معابر برون شهری استان ۱۰ دستگاه دوربین نظارتی و ۴ دستگاه دوربین ثبت تخلف فعال است که تا پایان امسال نیز ۱۵ دستگاه دوربین دیگر به سیستم حمل و نقل هوشمند استان اضافه می شود.
سومین دستور کار این جلسه بررسی وضعیت نظارت بر اماکن خدماتی و صنفی بود که نجاتی، معاون تشکل های مردمی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان نظارت بر اماکن و اصناف را مهم خواند و گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر در صنوف مختلف ضروری است.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کجای قانون اومده که وظیفه شما برخورد با مدیران کم کاره؟ شما با تخلفات و جرایم برخورد کن
علی
Iran, Islamic Republic of
درخصوص ...پرسنل شهرداریاز دست.. تعاونی مسکن شهرداری هم کاری کنید به داد اونا برسید
علی
Iran, Islamic Republic of
یعنی ژاپنه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مدیران عزیز خیالتان راحت به تخلفات ادامه دهید حاج آقا چند وقتی یکبار از این حرفا میزنه راحت باشید خبری نیست حاج آقا داره رفع تکلیف میکنه
حسن
Iran, Islamic Republic of
]چرا در حوزه خودتان قانون را رعایت نمی کنید واحکام قطعی تخریب را اجرا نمی کنید لطفا از قانون نگویید چون خودتان هم به ان پایبند نیستید ومقید هم نیستید مگر در جاییی که اذهان عمومی به سمت شما می باشد
شما به تخلفات مدیران رسیدگی کن تا برسد وقت کم کاریشون
خرامان
Iran, Islamic Republic of
جناب مزارعی به فکر استقلال کانون وکلای استان از کانون فارس باشید تا یکی از حقوق مسلم جوانان این استان ضایع نشود
Iran, Islamic Republic of
شمامواظب نیروهای خودوقضات باش چه ربطی داره نیروهای کم کاردیگرادارات به شما
خیرآباد
Iran, Islamic Republic of
منظورش مدیرکل کاره
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود برخیرآباد با این نظرتاپش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1