تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۲۳۰۹۰۲

تقدیر از تلاشهای آبفای کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات ملی

۱
۰
کبنا ؛سیدمحمدکاظم نظری ظهر امروز در نشست مشترک مسؤولان آبفای شهری، شهرداری و اعضای شورای شهر یاسوج با اشاره به اهمیت این نشست اظهار کرد: در حال حاضر رفع مشکلات شهروندان یاسوجی در زمینه کمبود آب و تدوین برنامه برای رفع این مشکلات از اولویت‌های اصلی است که  همه دستگاه‌ها برای تحقق این مهم باید تلاش و جدیت به خرج دهند.

فرماندار بویراحمد با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه آبفای شهری در جذب اعتبارت ملی از محل سفر رئیس جمهور برای برطرف کردن فرسودگی شبکه توزیع و احداث تصفیه‌خانه اضطراری آب شرب یاسوج بیان کرد: با اجرای این دو پروژه مهم بخش زیادی از مشکلات مربوط به تامین آب شرب شهر یاسوج برطرف خواهد شد.

نظری با بیان اینکه باید نسبت به رفع شکستگی‌ها و هدر رفت آب در سطح شهر یاسوج تلاش بیشتری صورت گیرد، تصریح کرد: در کنار این موضوع باید به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در شهر یاسوج و حومه آن ادامه داد.

وی بر لزوم همکاری و تعامل هرچه بیشتر شهرداری یاسوج و آبفای استان تاکید کرد و گفت: بدن شک در وهله اول شهروندان و اهالی شهر یاسوج از این تعامل بهره خواهند برد.

فرماندار بویراحمد همچنین یادآور شد: امیدواریم که با تدبیر مسؤولان آبفای شهری خدمات‌رسانی هرچه بیشتری به روستاهای اقماری شهر یاسوج صورت گیرد.

در ادامه نیز سیدعلی لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات و چالش‌های  پیش‌روی آب شرب شهر یاسوج باید همدلی و هم‌افزایی وجود داشته باشد، اظهار کرد: به دلیل توپوگرافی خاص و منابع تامین آب شرب شهر یاسوج اثرات خشکسالی و کاهش منابع آبی در این شهر بیشتر از سایر شهرهای استان خود را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مجموع ۱۶ پروژه آب و فاضلاب شهری در سطح شهر یاسوج و روستاهای اقماری آن وجود دارد که  از این تعداد ۱۱ پروژه در بهمن جاری  شروع شده است.

وی تصریح کرد: لازمه به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها و استفاده مردم از مزایای آن  همکاری هرچه بیشتر شرکت آب و فاضلاب و شهرداری یاسوج است.

وی با تقدیر از همکاری و تعامل قابل قبول شهرداری و شورای شهر یاسوج با شرکت آبفا در زمینه اجرای پروژه‌ها و رفع شکستگی‌ها عنوان کرد: امیدواریم که این همکاری برای سرعت بخشیدن به خدمات‌‌رسانی به مردم هرچه بیشتر افزایش یابد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس بیکار از سی سخت
Iran, Islamic Republic of
وقتی برادرزاده دانشجوی نوروزی رو پست مدیریت بهش میده البته که نوروزی هم اعتبارات بیشتری بهش میده و ایشون هم بواسطه کثرت اعتبار نه بواسطه کارکردهای موفق در بین مردم عرضه اندام میکنه و یک بازی دو سر برد را در زمین حقوق مردم به نحو احسن اجرا میکنه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1