کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر از تلاشهای آبفای کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات ملی

27 بهمن 1395 ساعت 16:16


سیدمحمدکاظم نظری ظهر امروز در نشست مشترک مسؤولان آبفای شهری، شهرداری و اعضای شورای شهر یاسوج با اشاره به اهمیت این نشست اظهار کرد: در حال حاضر رفع مشکلات شهروندان یاسوجی در زمینه کمبود آب و تدوین برنامه برای رفع این مشکلات از اولویت‌های اصلی است که  همه دستگاه‌ها برای تحقق این مهم باید تلاش و جدیت به خرج دهند.

فرماندار بویراحمد با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه آبفای شهری در جذب اعتبارت ملی از محل سفر رئیس جمهور برای برطرف کردن فرسودگی شبکه توزیع و احداث تصفیه‌خانه اضطراری آب شرب یاسوج بیان کرد: با اجرای این دو پروژه مهم بخش زیادی از مشکلات مربوط به تامین آب شرب شهر یاسوج برطرف خواهد شد.

نظری با بیان اینکه باید نسبت به رفع شکستگی‌ها و هدر رفت آب در سطح شهر یاسوج تلاش بیشتری صورت گیرد، تصریح کرد: در کنار این موضوع باید به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در شهر یاسوج و حومه آن ادامه داد.

وی بر لزوم همکاری و تعامل هرچه بیشتر شهرداری یاسوج و آبفای استان تاکید کرد و گفت: بدن شک در وهله اول شهروندان و اهالی شهر یاسوج از این تعامل بهره خواهند برد.

فرماندار بویراحمد همچنین یادآور شد: امیدواریم که با تدبیر مسؤولان آبفای شهری خدمات‌رسانی هرچه بیشتری به روستاهای اقماری شهر یاسوج صورت گیرد.

در ادامه نیز سیدعلی لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات و چالش‌های  پیش‌روی آب شرب شهر یاسوج باید همدلی و هم‌افزایی وجود داشته باشد، اظهار کرد: به دلیل توپوگرافی خاص و منابع تامین آب شرب شهر یاسوج اثرات خشکسالی و کاهش منابع آبی در این شهر بیشتر از سایر شهرهای استان خود را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مجموع ۱۶ پروژه آب و فاضلاب شهری در سطح شهر یاسوج و روستاهای اقماری آن وجود دارد که  از این تعداد ۱۱ پروژه در بهمن جاری  شروع شده است.

وی تصریح کرد: لازمه به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها و استفاده مردم از مزایای آن  همکاری هرچه بیشتر شرکت آب و فاضلاب و شهرداری یاسوج است.

وی با تقدیر از همکاری و تعامل قابل قبول شهرداری و شورای شهر یاسوج با شرکت آبفا در زمینه اجرای پروژه‌ها و رفع شکستگی‌ها عنوان کرد: امیدواریم که این همکاری برای سرعت بخشیدن به خدمات‌‌رسانی به مردم هرچه بیشتر افزایش یابد.



 


کد مطلب: 230902

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/230902/تقدیر-تلاشهای-آبفای-کهگیلویه-بویراحمد-جذب-اعتبارات-ملی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1