تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۲۲۶۵۷۹

افشاگری در ارتباط با تخلف در برگزاری آزمون استخدامی سیمان مارگون/ قطار استخدام‌های فله‌ای به سیمان مارگون رسید

۸
۰
کبنا ؛مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور از تخلف در برگزاری آزمون استخدامی سیمان مارگون خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مسعود بهشتی‌روی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به علت حواشی پیش آمده در بحث استخدام‌ها و بکارگیری‌های سلیقه‌ای نیرو در کارخانه سیمان مارگون وظیفه خود دانستم تا به صورت حضوری و از نزدیک به عنوان یکی از دانشجویان آن منطقه نحوه اجرای آزمون را ببینم و از صحت آزمون اطمینان پیدا کنم.
وی گفت: آنچه که ما در آنجا دیدیم این بود که هیچگونه فراخوانی برای جذب نیرو نه از طرف کارخانه سیمان و نه از سوی مسؤولان اعلام نشد.
بهشتی‌روی گفت: آزمون در ساعت ۱۰ صبح (۹۵/۱۱/۱۳) شروع شد، اما تعداد و مشخصات داوطلبان به هیچ عنوان مشخص نبود و هر کسی که می‌آمد بدون بررسی مشخصات وارد محل آزمون می‌شد و در آزمون شرکت می‌کرد.
این فعال دانشجویی گفت: جالب اینجاست که داوطلبان بدون بازرسی وارد آزمون می‌شدند و هر کسی هم که به ساختمان محل آزمون می‌رسید به آن‌جا سرکی میکشید.
بهشتی‌روی گفت: تاسف‌بارتر از همه این بود که به عینه می‌دیدیم چند سری از سؤالات آزمون که اضافه بودند توسط افرادی که در کارخانه کار می‌کردند به بیرون از محل آزمون برده شدند.
وی افزود: فردی که از مسوولان اصلی بود قبل از آزمون بیان کرد که پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج هر کسی که نسبت به نتایج اعتراض دارد ما پاسخگو هستیم ولی بعد از برگزاری آزمون و اعلام نتایج همه مسئولان برگزاری کارخانه را ترک کرده و از درب پشتی کارخانه خارج شدند.
وی گفت: پس از اعلام نتایج جمعی از اهالی روستا و داوطلبان از من به عنوان نماینده خواستند که در خصوص اعتراضات با فردی تماس بگیرم ولی ایشان پس از توهین و فحاشی گوشی را قطع و خاموش کرد.
بهشتی‌روی گفت: کارخانه سیمان مارگون در بخش آزمایشگاه از طریق آزمون به سرپرستی یک نفر به جذب نیرو از رشته شیمی در مقطع کارشناسی پرداخت که این آزمون فقط به مقطع کارشناسی اختصاص داشت.
وی افزود: ولی در این آزمون علاوه بر مقطع کارشناسی، افرادی با مدرک کارشناسی ارشدو دکترا
حضور داشتند که پس از برگزاری و اعلام نتایج در ۱۳ بهمن به جز افرادی که در مقاطع فوق لیسانس و دکترا بودند بقیه پذیرفته نشدند و پذیرفته شدگان جدا از نمره و تراز آزمون بر اساس سلیقه شخصی و روابط فامیلی انتخاب شده‌اند.
این فعال دانشجویی افزود: جای تعجب دارد با وجود اینکه گرد و خاک کارخانه را باید فرزندان این دیار بخورند اما هیچگونه سهمیه‌ای به افراد بومی منطقه اختصاص داده نشده است.
بهشتی‌روی خاطرنشان کرد: در ضمن قبل از برگزاری آزمون برخی از داوطلبان پذیرفته شده با مسؤولان برگزاری آزمون در هتل آزادی ملاقات داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

قانون جنگل
Iran, Islamic Republic of
دیگه حرفی برای گفتن ندارم. دم آقایون گرم با این مدیریتشون.
Iran, Islamic Republic of
تو سایت استخدامییا بگردی واسه استان یه استخدامی پیدا نمیکنی.حتی زابل هم استخدامی داره.بابا چقد ناعدالتی.خدا اه این مردم مظلوم بیگرتون.الهی امین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار سلام.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خداقوت خدمت دستگاه های نظارتی.
Iran, Islamic Republic of
مسئولان پاسخگو باشند...چرا؟؟؟
امید
Iran, Islamic Republic of
اولا چرا مردم با این همه اتفاق پیگیر این موضوع از استاندار مثلا بومی نیستند! دوما هیچ کدام از مردم کهگیلویه در پارتی بازی کوتاهی نمی کنند ما مردمی هستیم که به پارتی بازی و مثلا زرنگی و حق خوری دیگران افتخار هم میکنیم و پز می دهیم! در طول سالیان اخیر و مخصوصا از وقتی استاندار بومی دار شدیم!! یک بار ندیم این استان آگهی استخدامی بزند پس کارمندان بانک و وزارت بهداشت و شرکتهای محدودش و شرکت نفت گچساران چطوری استخدام میشوند!!! مگر ما بازنشسته در این استان نداریم!!! کافی است به عنوان نمونه سری به اداره گاز یاسوج بزنید ببنید افرادی که در آنجا کار می کنند با چه مدرکی و چه تخصصی و چگونه جذب شده اند متاسفم برای خودم و عده ای بدون پارتی که باید جور زیاده خواهی و و حرام خوری عده ای بیسواد را بکشیم که استان را نابود کرده اند و در کوچکترین کارها دنبال منافع شخصی خود و فامیل ها و اطرافیانشان هستند!! اگه این گونه نیست پس کاخ هایی که در یاسوج ساخته می شود با کدام درآمد و پول ساخته می شوند با حقوق کارمندی!!! یا شرکتهای بسیار بزرگی که در استان وجود دارد!! کاخ نشینان گدا زاده گان ندید بدیدی که مردم فقیر استان را پله ی ترقی خود و دوستانشان کردند و حتی در مدرک دزدی هم کوتاهی نمی کنند و همه چیز و رفاه را تنها برای خود میخواهند بروید استانهای دیگر را هم ببنید کجای کشور اینطوریه!!!
شرکت کننده در ازمون
Europe
با سلام . در ازمون استخدامی اقای نخبه . کارخانه سیمان سلیقه ای و بدون فراخوان عمومی و اعلام منابع ازمونی و تنها یک روز قبل از ازمون اعلام ازمون نمودند
قبل از ازمون نیروهای انتخاب شده در گفتگوهای علنی اعلام نمودند که قطعا استخدام هستند
این ازمون باید زیر نظر نهاد های معتبر نظارتی از جمله استانداری و با اعلام قبلی منابع ازمونی و ضرایب و تاریخ ازمون یکماه از قبل اعلام شده باشد
استخدام فقط و فقط از میان افراد متولد روستاهای همجوار باشد...
متقاضی استخدام عدم اطلاع رسانی شده
Iran, Islamic Republic of
عدم اعلام قبلی منابع ازمون و برنامه زمانی و اعلام ازمون ساعت قبل از ازمون
نبود واحد نظارتی معتبر
خروج سوالات و پاسخنامه ازمون از محل جلسه
تصحیح پاسخنامه..امعتبر و غیرمعتمد دستگاه نظارتی
شرکت متقاضیان غیر بومی بدون احراز هویت
تنها و تنها این موارد باید رعایت گردد
باید ازمون مجدد و با اعلام قبلی ازمون یکماه قبل برگزاری با ذکر منابع دانشگاهی باشد
حذف افراد غیربومی و مدارک بالاتر از کارشناسی و احراز هویت افراد متولد روستاهای همجوار باید بر اساس شناسنامه باشد
مطابق با نظر صریح رهبر معظم انقلاب در رابطه با استخدام که نظارت شدید و انقلابی دستگاه های نظارتی بر استخدام در مناطق محروم باید وجود داشته باشد
و من الله توفیق
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1