کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشاگری در ارتباط با تخلف در برگزاری آزمون استخدامی سیمان مارگون/ قطار استخدام‌های فله‌ای به سیمان مارگون رسید

14 بهمن 1395 ساعت 10:46


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور از تخلف در برگزاری آزمون استخدامی سیمان مارگون خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مسعود بهشتی‌روی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به علت حواشی پیش آمده در بحث استخدام‌ها و بکارگیری‌های سلیقه‌ای نیرو در کارخانه سیمان مارگون وظیفه خود دانستم تا به صورت حضوری و از نزدیک به عنوان یکی از دانشجویان آن منطقه نحوه اجرای آزمون را ببینم و از صحت آزمون اطمینان پیدا کنم.
وی گفت: آنچه که ما در آنجا دیدیم این بود که هیچگونه فراخوانی برای جذب نیرو نه از طرف کارخانه سیمان و نه از سوی مسؤولان اعلام نشد.
بهشتی‌روی گفت: آزمون در ساعت ۱۰ صبح (۹۵/۱۱/۱۳) شروع شد، اما تعداد و مشخصات داوطلبان به هیچ عنوان مشخص نبود و هر کسی که می‌آمد بدون بررسی مشخصات وارد محل آزمون می‌شد و در آزمون شرکت می‌کرد.
این فعال دانشجویی گفت: جالب اینجاست که داوطلبان بدون بازرسی وارد آزمون می‌شدند و هر کسی هم که به ساختمان محل آزمون می‌رسید به آن‌جا سرکی میکشید.
بهشتی‌روی گفت: تاسف‌بارتر از همه این بود که به عینه می‌دیدیم چند سری از سؤالات آزمون که اضافه بودند توسط افرادی که در کارخانه کار می‌کردند به بیرون از محل آزمون برده شدند.
وی افزود: فردی که از مسوولان اصلی بود قبل از آزمون بیان کرد که پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج هر کسی که نسبت به نتایج اعتراض دارد ما پاسخگو هستیم ولی بعد از برگزاری آزمون و اعلام نتایج همه مسئولان برگزاری کارخانه را ترک کرده و از درب پشتی کارخانه خارج شدند.
وی گفت: پس از اعلام نتایج جمعی از اهالی روستا و داوطلبان از من به عنوان نماینده خواستند که در خصوص اعتراضات با فردی تماس بگیرم ولی ایشان پس از توهین و فحاشی گوشی را قطع و خاموش کرد.
بهشتی‌روی گفت: کارخانه سیمان مارگون در بخش آزمایشگاه از طریق آزمون به سرپرستی یک نفر به جذب نیرو از رشته شیمی در مقطع کارشناسی پرداخت که این آزمون فقط به مقطع کارشناسی اختصاص داشت.
وی افزود: ولی در این آزمون علاوه بر مقطع کارشناسی، افرادی با مدرک کارشناسی ارشدو دکترا
حضور داشتند که پس از برگزاری و اعلام نتایج در ۱۳ بهمن به جز افرادی که در مقاطع فوق لیسانس و دکترا بودند بقیه پذیرفته نشدند و پذیرفته شدگان جدا از نمره و تراز آزمون بر اساس سلیقه شخصی و روابط فامیلی انتخاب شده‌اند.
این فعال دانشجویی افزود: جای تعجب دارد با وجود اینکه گرد و خاک کارخانه را باید فرزندان این دیار بخورند اما هیچگونه سهمیه‌ای به افراد بومی منطقه اختصاص داده نشده است.
بهشتی‌روی خاطرنشان کرد: در ضمن قبل از برگزاری آزمون برخی از داوطلبان پذیرفته شده با مسؤولان برگزاری آزمون در هتل آزادی ملاقات داشتند.


کد مطلب: 226579

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/226579/افشاگری-ارتباط-تخلف-برگزاری-آزمون-استخدامی-سیمان-مارگون-قطار-استخدام-های-فله-ای-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1