تاریخ انتشار
جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۲۲۵۵۱۴

اسامی فیلم‌های جشنواره فجر کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛ 
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اسامی فیلم‌های جشنواره فجر این استان را اعلام کرد و گفت: فیلم های: فراری- صوفی و دیوانه-ویلایی ها- بدون تاریخ بدون امضا- تقصیر من نیست- تابستان داغ- آذر- شنل- خوب بد جلف- یک روز بخصوص- ماه گرفتگی- کمدی انسانی- نگار؟!- انزوا- خانه دیگری و آزادی به قید شرط در فهرست فیلم‌های این جشنواره در یاسوج قرار گرفت.
محمد سلیمی‎راد با بیان اینکه مشکل فروش اینترنتی بلیت‎های جشنواره مرتفع شده، عنوان کرد: علاقه‎مندان می‎توانند برای تهیه بلیت‎های جشنواره اقدام کنند و بازه زمانی پیش‌فروش بلیت‌ها در یاسوج نیز متعاقب با سایر استان‎ها پنجشنبه ٧ بهمن ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: از ابتدا ۴ روز برای خرید بلیت تعیین شده بود که با تغییر زمان پیش فروش و نیز تغییر تاریخ اکران‎ها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
سلیمی راد پیرامون برنامه‎های جنبی این جشنواره در یاسوج، تاکید کرد: در تلاشیم یک کارگاه آموزشی درخصوص سینما و جلسه نقد و بررسی آثار اکران شده را برگزار کنیم.
سلیمی راد تاکید کرد: خرید اینترنتی بلیت فیلم های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر در یاسوج برای هر کارت ملی به نحوی است که بیش از ٣ بار امکان پذیر نیست. این درحالیست که سازمان ها و نهادها علاقه مند به تهیه بلیت های جشنواره باید نمایندگان خود را با در دست داشتن معرفی به ستاد برگزاری جشنواره فرستاده و اقدام به پیش خرید کنند.
مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد استان همچنین تصریح کرد: نشانی خرید اینترنتی بلیت های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر یاسوج به نشانی: www.cinogram.com برای فروش مهیاست.
گفتنی است: شانزدهمین جشنواره فیلم فجر استان کهگیلویه و بویراحمد از ١۴ بهمن در سینما هنرنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهر یاسوج آغاز می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1