کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسامی فیلم‌های جشنواره فجر کهگیلویه و بویراحمد

8 بهمن 1395 ساعت 14:28


 
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اسامی فیلم‌های جشنواره فجر این استان را اعلام کرد و گفت: فیلم های: فراری- صوفی و دیوانه-ویلایی ها- بدون تاریخ بدون امضا- تقصیر من نیست- تابستان داغ- آذر- شنل- خوب بد جلف- یک روز بخصوص- ماه گرفتگی- کمدی انسانی- نگار؟!- انزوا- خانه دیگری و آزادی به قید شرط در فهرست فیلم‌های این جشنواره در یاسوج قرار گرفت.
محمد سلیمی‎راد با بیان اینکه مشکل فروش اینترنتی بلیت‎های جشنواره مرتفع شده، عنوان کرد: علاقه‎مندان می‎توانند برای تهیه بلیت‎های جشنواره اقدام کنند و بازه زمانی پیش‌فروش بلیت‌ها در یاسوج نیز متعاقب با سایر استان‎ها پنجشنبه ٧ بهمن ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: از ابتدا ۴ روز برای خرید بلیت تعیین شده بود که با تغییر زمان پیش فروش و نیز تغییر تاریخ اکران‎ها فرصت کافی برای خرید بلیت برای مردم وجود دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
سلیمی راد پیرامون برنامه‎های جنبی این جشنواره در یاسوج، تاکید کرد: در تلاشیم یک کارگاه آموزشی درخصوص سینما و جلسه نقد و بررسی آثار اکران شده را برگزار کنیم.
سلیمی راد تاکید کرد: خرید اینترنتی بلیت فیلم های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر در یاسوج برای هر کارت ملی به نحوی است که بیش از ٣ بار امکان پذیر نیست. این درحالیست که سازمان ها و نهادها علاقه مند به تهیه بلیت های جشنواره باید نمایندگان خود را با در دست داشتن معرفی به ستاد برگزاری جشنواره فرستاده و اقدام به پیش خرید کنند.
مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد استان همچنین تصریح کرد: نشانی خرید اینترنتی بلیت های شانزدهمین جشنواره فیلم فجر یاسوج به نشانی: www.cinogram.com برای فروش مهیاست.
گفتنی است: شانزدهمین جشنواره فیلم فجر استان کهگیلویه و بویراحمد از ١۴ بهمن در سینما هنرنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهر یاسوج آغاز می شود.


کد مطلب: 225514

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/225514/اسامی-فیلم-های-جشنواره-فجر-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1