تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب : ۲۲۵۳۳۵

بکارگیری فله‌ای ۹۰ نیرو در دانشگاه یاسوج + اسامی

۹۶
۰
کبنا ؛در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری پیرامون جذب و استخدام نیروها آمده است که «عدالت محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی» و « بهبود معیارها و روزآمدی روشهای گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای» بکار گرفته شود، اما متأسفانه برخی از مدیران و روسای استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب و استخدام نیروها این مسئله را رعایت نکردند و صرفاً بر اساس سلیقه و نظرات شخصی افرادی را به شکل (قراردادی معین، قراردادی موقت و شرکتی) بکار گرفته‌اند و از طرفی برای آنها بیمه بیکاری، حقوق بر اساس قانون کار و سایر مزایای کارمندی در نظر گرفته و پستی در یک سازمان اشتغال می‌شود و دیگر فرصت برای سایر تحصیل‌کردگان و نخبگان این استان جهت جذب در ادارات دولتی فراهم نمی‌‍شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بکارگیری و استخدام افراد بدون رعایت قانون و ضوابط در برخی از ادارات کهگیلویه و بویراحمد تا به حدی پیش رفته است که ائمه جمعه استان و برخی از نخبگان سیاسی و اجتماعی نیز آن را در خطبه‌های نماز جمعه و سایر تریبون‌ها فریاد زده‌اند.
**آقایان قلم به دست بیایید برای استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای و قومی و باندبازی و جناحی وقت‌ بگذارید
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان در باره استخدام‌های فله‌ای می‌گوید؛ الان مشکلات مملکت سخنرانی‌ها نیست مشکل مردم بیکاری جوانان است که دار و ندارشان را خرج تحصیل فرزندانشان‌ کردند و با مدارک بالا کارگری می‌کنند.

وی اضافه کرد: آقایان قلم به دست بیایید برای استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای و قومی و باندبازی و جناحی وقت‌ بگذارید که سنگ طایفه‌گری به سینه زدن به درد ملت نمی‌خورد و چرا مردم در طوایف مختلف را رودروی هم قرار می‌دهید که به جان‌ هم بیفتند.

**مسئولانی که به راحتی و خارج از ضابطه و بدون آزمون نیرو استخدام می‌کنند باید عزل شوند
حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت نیز در این باره با اشاره به اینکه استخدام‌های بدون ضابطه قانونی خیانت به مردم، نظام و قانون است، تصریح کرد: این نوع استخدام‌ها سبب نارضایتی عمومی می‌شود و استخدام‌هایی که به صورت فله‌ای و خارج از قانون اتفاق می‌افتد، خیانت است.
حسینی با اشاره به اینکه در شهرستان و استان جوانان تحصیل کرده بیکار زیادی داریم، افزود: این جوانان و مردم خواهان این هستند که اگر جذب و استخدامی وجود دارد باید عادلانه باشد و بر اساس رابطه خویشاوندی و مسائل دیگر نباشد.
وی با اشاره به اینکه در بحث استخدام‌ها باید ضابطه‌مند عمل شود، خاطرنشان کرد: در حالی که متاسفانه برخی حرکت‌های خلاف قانون دارد اتفاق می‌افتند و بعضی گریزگاه‌هایی پیدا کرده‌اند که از این گریزگاه‌ها تحت عنوان کار شرکتی مشغول کار می‌شوند و بعد از مدتی در ادارات استخدام می‌شوند که این خطای بزرگی است. باید مسئولان زیربط و دستگاه‌های امنیتی با این مسئله به طور جدی برخورد و کسانی که در این امر دخالت دارند به طور جدی با آن‌ها برخورد شود. مسئولانی که به راحتی و خارج از ضابطه و بدون آزمون نیرو استخدام می‌کنند باید عزل شوند تا جلوی خطا‌ها و حرکت‌های متجاوزکارانه آینده گرفته شود.
کسی که در تصدی مسئولیت خویش به مردم خیانت کند و حقوق دیگران را تضییع کند در واقع به نظام  اسلامی خیانت کرده
خواجه‌پور امام جمعه مارگون در رابطه با استخدام‌های فله‌ای و برخی بی‌عدالتی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسی که در تصدی مسئولیت خویش به مردم خیانت کند و حقوق دیگران را تضییع کند در واقع به نظام مقدس جمهوری اسلامی و به امام و شهدا خیانت کرده و قطعا به عذاب الهی قبل از عذاب آخرت گرفتار می‌شود.
حتی اگر یک مورد هم باشد، قطعا برخورد می‌کنیم
حجت‌الاسلام مزارعی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طریق واحدهای نظارتی به موضوع استخدام‌های فله‌ای ورود کرده‌ایم که اگر چنانچه این خبر منتشر شده صحت داشته باشد حتی اگر یک مورد هم باشد، قطعا برخورد می‌کنیم.
برای فرار از زیر فشار استخدام‌های فله‌ای ائمه جمعه را به تخریب متهم می‌کنند
 
 حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه باشت نیز در این باره می‌گوید: برخی برای فرار از زیر فشار استخدام‌های فله‌ای ائمه جمعه را به تخریب متهم می‌کنند.
 
روشنگری حق رسانه‌ها است
به گزارش کبنا، حبیب‌الله پیشوا عضو هیئت منصفه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد و وکیل پایه یک دادگستری با تاکید بر اینکه استخدام‌های فله‌ای در برخی از ادارات این استان پذیرفتنی نیست گفت: رسانه‌ها در این زمینه به وظیفه روشنگری خود عمل کردند.


پیشوا اظهار داشت: به طور حتم استخدام‌های فله‌ای برخی مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد کار بدی بوده زیرا طی چند سال گذشته به ندرت دیدم دستگاه‌های اجرایی نسبت به آگهی استخدام اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه رسانه روشنگری افکار عمومی است عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بند ۲ و ۳ قانون خدمات اداری بر استخدام‌های ضابطه‌مند تاکید داشته‌اند و ماده ۳۲ به میزان ۱۰ درصد پست‌های خالی ادارت را اجازه بکارگیری نیرو در قالب قرارداد کار معین را داده است.
این وکیل دادگستری ابراز کرد: در صورتی کار بی‌ضابطه‌ای انجام شود باید این حق را به رسانه‌ها برای روشنگری داد و آنان را تشویق کرد و خبرنگاران نباید مسائل را با دید سیاسی و منطقه‌ای نگاه کنند زیرا این نوع رویکرد نیز مردود است.

 
به گزارش کبنا، متأسفانه برخی از نیروهای قراردادی و شرکتی دانشگاه یاسوج با مراجعه به پایگاه خبری کبنا نیوز اعلام کرده‌اند ما را با سابقه ۱۵ و ۱۳ ساله از دانشگاه اخراج و از آن طرف آشنایان خود را بکار گرفته‌اند.
یکی از نیروهای اخراجی دانشگاه یاسوج گفت: بنده دو فرزند دارم و هیچ منبع درآمدی هم ندارم مرا به جرم اینکه می‌گویند با فلان کاندیدا بودی اخراج کردند و اکنون آشنایان خودشان را جای ما بکار گرفته‌اند.
این فرد اضافه کرد: من هیج منبع درامدی ندارم و برای مخارج خانواده‌ام درمانده و شرمنده هستم، لطفاً برای ما کاری انجام بدهید، چرا که دیگر ناله‌مان به جایی نمی‌رسد.
 
به گزارش کبنا افراد زیر در دانشگاه یاسوج بنا بر سفارش افراد صاحب نفوذ، رئیس و معاونین آن دانشگاه در شرکت‌ها به شکل شرکتی و قراردادی بکار گرفته شدند که انتظار می‌رفت برای جذب و بکارگیری افراد در ادارات و دانشگاه‌ها بر اساس عدالت انجام می‌گرفت.
 
 
۱-(ر-ق)
۲-(ز-ظ)
۳-(م-ع)
۴-(س-ه)
۵-(م-ا)
۶-(ا-م)
۷- (ع-د)
۸-(م-ه)
۹-(س-ز)
۱۰-(ف-پ)
۱۱-(ف-ک)
۱۲-(الف-الف)
۱۳-(الف-ی)
۱۴-(ز-د)
۱۵-(س-ن)
۱۶-(و-ک)
۱۷-(س-ن)
۱۸-(الف-ن)
۱۹-(س-م)
۲۰-(ی-م)
۲۱-(ف-ح)
۲۲-(ک-الف)
۲۳-(ف-ج)
۲۴-(ف-چ)
۲۵-(س-الف)
۲۶-(م-الف)
۲۷-(س)
۲۸(د)
۲۹(ن)
۳۰-(پ)
۳۱-(ب)
۳۲-(ص-و)
۳۳-(ح)
۳۴-(م-ح)
۳۵-(ش-م)
۳۶-(ز-ب)
۳۷-(ع-د)
۳۸-(م-ج)
۳۹-(ج-ی)
۴۰-(م-ع)
۴۱-(م-ک)
۴۲-(ص-ن)
۴۳-(م-ع)
۴۴-(ف-ج)
۴۵-(س-الف)
۴۶-(س-ح)
۴۷-(م-ب)
۴۸-(ن-ق)
۴۹-(الف-ک)
۵۰-(الف-ن)
۵۱-(ه-ج)
۵۲-(خ-ش)
۵۳-(ع-ب)
۵۴-(م-ر)
۵۵-(ه-پ)
۵۶-(م-الف)
۵۷-(الف-م)
۵۸-(ج-ب)
۵۹-(الف-ی)
۶۰-(الف-ح)
۶۱-(ط-س)
۶۲-(ز-ق)
۶۳-(م-ر)
۶۴-(م-ش)
۶۵-(ک-ش)
۶۶-(الف-ن)
۶۷-(ع-ب)
۶۸-(س-خ)
۶۹-(الف-ه)
۷۰-(ی-ن)
۷۱-(س-ن)
۷۲-(س-م)
۷۳-(ص-ن)
۷۴-(م-ر)
۷۵-(م-پ)
۷۶-(م-ه)
۷۷-(ق-ت)
۷۸-(ع-ت)
۷۹-(ش-ع)
۸۰-(ه-ح)
۸۱-(الف-ن)
۸۲-(ش-گ)
۸۳-..
۸۴-..
۸۵-..
۸۶-..
۸۷-..
۸۸-..
۸۹-..
۹۰-..
 
کبنا نیوز این خبر را صرفاً در راستای اصلاح، روشن و شفاف‌سازی امور منتشر کرده است و این پایگاه خبری آمادگی درج پاسخ کامل مسئولان دانشگاه یاسوج را دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
ای کبنا خیلی مرموزی
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
بادرود وسپاس این جناب رحیمی واقعا شایسته ی ریاست بر مهمترین دستگاه اموزش عالی کشور در استان را ندارد
Iran, Islamic Republic of
بازم حرف مفت از کبنا.
Iran, Islamic Republic of
الان اینا اسامیه؟؟؟
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
اگه نیرو بزاره سر کار که این طور اگه نزاره هم می گه نمی تونه اصلا وبا عرزیشه دلش خواس قدرتشه داره
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
و همین جوانهای بیکار نهای سر کار پیرمرد خو ننانه
Iran, Islamic Republic of
باید حراست //رو هم میزدید
سمیه
Iran, Islamic Republic of
خدایا اگه هستی معجزه ای نشون بده این افراد عزیز و پارتی باز را بلایی سرشون بیار که خودشون نفهمند از کجا خوردن...واقعا چه فکری میکنید خیلی از مردم این استان با مدرک بالا بیکار هستن و شماها فامیلتون رو که تحصیلات همشون یه فوق لیسانس هم نمیشه رو جذب میکنید به خدایی که تو این دوره زمونه کمرنگ شده این کارا از تریاک فروختن بدتره آه مردم شما و زن و بچتون رو میگیره گذشت زمان همه چیز رو مشخص میکنه
کارگر بی ادعا
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان
این بی عدالتی از کل مسولان استان است به خدا اگر بخواهند اجازه چنین کاری ندارد چون مسؤلان در این کار شریک هستند متأسف برآی نمایندگان
Iran, Islamic Republic of
از استاندار محترم تقاضای برخورد شدید داریم مردم دیگه توان این کارا در دولت تدبیر وامید ندارن
علی ویس
Iran, Islamic Republic of
این حروف الفبا چیه ، دورغ گو ها هیچ خبری نیست اگه راست می گید اسم همشونو بنویسید
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
بدبخت به ما کارکنان دانشگاه که چطور بین اون همه فامیل کار کنیم مثل //
سلام
Iran, Islamic Republic of
تو رو بخدا فقط برای جذب مخاطب این ها رو مینویسی.با قبلی ها چیکار کردن که با دانشگاه چیکار کنن.خودتون هم میدونین که دیگه کار از کار گذشته میگن نیرو شرکتی ربطی به اداره نداره و قانونی هم هست حالا دیگه پیشوا بگه من بگم تو بگی دیگه هیچ ....سرکارمون نذارید
محمود
Iran, Islamic Republic of
عدالت کجا رفته وانصاف کجا هر کسی تخلف کرده باید غزل شود.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوزچرادرگذشته روشنگری نکردی/مگه همون نیروهای شرکتی که میگی۱۳و۱۵ساله هستندبه همین روش نیامدندروکار...بابانان بری بسه.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه طایفه گرایی آقای نماینده استان رو به نابودی کشونده.درود بر کبنانیوز
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
باز هم سناریوی تخریب مدیران هم استانی شروع شد تا کی باید تاوان این نوع تفکرات را بدهیم به هر حال چه ایرادی دارد که افرادی جذب شوند باید با وسعت مسایل را دید
هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه یاسوج باشگاه سیاسی و طایفه در حمایت از نماینده خاصی شده است.

حتی در ایام انتخابات مجلس چند اتاق در ساختمان مدیریت دانشگاه، عملا اتاق فرمان انتخابات و فعالیت های سیاسی شده بود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
///درآورده . باید با //برخورد کنن. وقتی دوره //تموم بشه افشاگری ها شروع میشه و اون موقع ...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خته مسخره کردیی ب_د ی_ر چنه ده اسمشونه بنویس تا همه بشناسشو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یه خسته نباشید خدمت دستگاه های نظارتی!!!
بازلی
Iran, Islamic Republic of
وجود چنین افراد قدرتمند را بکار گیری نیروی انسانی در استان را تبریک میگوییم
کاش چنین افرادی در دستگاه های پایتخت بودن تا از وجود شان استفاده می شد
و دیگر مشکل استخدام در کشور را نداشتیییییییییییییم
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
مسخره کردین با این نوع خبر رسانی م-الف- ب-ز ج-ح حروف الفبا برام نوشتی
Iran, Islamic Republic of
خدا نیامرزت کسی //
دانش گاه
Iran, Islamic Republic of
خدا نیامرزت کسی که در راسی
رضا
Iran, Islamic Republic of
بهتره دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی را بررسی کنید که استخدام کردند نه این حروف الفبا را که همه شرکتی اند و اخر سال هم کارشون تمومه
کارمند
Iran, Islamic Republic of
چرا واقع بین نیستید عزل و نصب در همه دوره های قبل هم بوده اون موفع چرا صدای کسی در نیومد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا نیوز
مطلع
Iran, Islamic Republic of
استخدام در دانشگاه دولتی بعلت اینکه رابطه استخدامی دارد
از دادستان محترم جناب حاج اقای کرمی
وجناب حاج اقای تقوی استدعا دارم وارد ماهیت استخدام شوند
و در واقع مستخدمین که هدفشون اشتغال بود را کاری نداشته باشن با مسولین متخلف برخوررد تا از متخلفین احتمالی دیگری جلوگیری شود
ضمنا چنانچه رابطه استخدامی نداشته باشند و بر اساس قرار داد پیمانکاری ، مناقصه و ترک تشریفات باشه از اختیارات مدیرتی میباشد و رابطه استخدامی ندارد
دانشگاه ارشدي
Iran, Islamic Republic of
همه اینا کارای خوب جناب زارع بوده
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اقا مگه نهادهای نظارتی //
آه و نفرین
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا
دوستانی که نظر منفی میذارن همونایی هستن که از قبال /////به نون و نوایی رسیدن، من یکی از همین آدمای زخم خورده هستم،///حلالت نمیکنم تا تو اون دنیا که به هم برسیم............
رسا
Iran, Islamic Republic of
طبق صحبت این برادر مشخص شد که هرچه نماینده سابق بویراحمد نیرو گذاشته نماینده کنونی نیروهای تازه نفس گذاشته و قطعا در ادوار بعدی ادامه خواهد داشت.به این برادر عزیز که میگه از کار اخراج شده بفرمایید بی ضابطه وبراساس .. مشغول بکار شدی وباید بدونی که حق خیلی از جوانان جویای کار را نماینده سابق ضایع کرد والان هم نماینده کنونی داره اشتباه اونها را تکرار میکنه.پس بدون که شما هم گناهکاری
وجدان
Iran, Islamic Republic of
آخه چطور دلت میاد یه آدم با دوتا بچه رو از نون خوردن بندازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا مگه شما دل ندارید؟؟متاسفم برای تو و اون نماینده. دیگه رنگ مجلس رو نمیبینی
آگاه
Iran, Islamic Republic of
چند روز پیش تو دانشگاه یاسوج جلسه تشکر از نیروهای حراست بود،دقیقا مثل این بود که یه خانواده رو کنار هم بذاری و بهشون کادو بدی،برادر،پسر عمو،پسر خاله و ....
رئیس حراست هم تو دوره رحیمی به اینجا رسید،مدرس حق التدریس دانشگاه بود و هیچ پست سازمانی نداشت،یهو شد رئیس حراست دانشگاه!!!چون از اقوام درجه یک رئیس دانشگاه بود!!الانم یه دوتا انگشتر عقیق پوشیده و برای دانشکده ها و گروه های آموزشی تعیین تکلیف میکنه!! طنز تلخ روزگار ما:(
فرخ
Iran, Islamic Republic of
کبنا دستت درد نکنه ولی اگه نسبتها با رئیس رو داری بزن چون همه یا داماد یا خواهرزاده ویا عموزاده رئیس هستند اگر نداری هم با یه تحقیق میدانی می تونی راحت گیر بیاری
کارمند
Iran, Islamic Republic of
برادر من دانشگاه یاسوج چه جوابی داره بده؟؟اینا همه واقعیت هستند. به اضافه لینک پایین که به دوستان توصیه میکنم حتما بخونن،خیلی جالبه
http://fanooszagros.ir/?p=38797
نعمتی
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم کهگیلویه وگچساران دانشگاه مادر استان چرا باید اینطوری باشه
لطفا بی تفاوت نباشید
Iran, Islamic Republic of
این اراجیف چیه نوشتید؟///اینطوری مردم را از نظام ناامید و خودش ساکت نشسته است. اگر این ادارات نیرو نگیرند کجا باید این ۹۰ نفر را بقول این /کار می گرفت؟
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
کارهای دکتر رحیمی تو دانشگاه خیلی خوب بوده و فضای دانشگاه ازون خفقان بیرون اومده لطفا برید و بررسی بکنید که قبل از دکتر رمضانی عزیز چه وضعیتی دانشگاه یاسوج داشت لطفا واقع بین باشید.
پپپپپپپپپ
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز عزیز نظرات رو تایید کن...
///
Iran, Islamic Republic of
اینجوری که شما میگید دانشگاه یاسوج الان تاسیس شده و نیروی جدید گرفته تورو خدا دست از این کارها بردارید و به فکر مشکلات استان باشید و جو استان را از این بدتر نکنید واقعا جو استان خرابه و ایقده حساسیت تو استان را نیندازید و آرامش مردم را به خاطر این کارها بهم نزنید و این خبرها جز حاشیه و پسرفت چیزی برا استان نداره.
Iran, Islamic Republic of
اگه این همه نیرو جذب شده جای تقدیر و تشکر دارد.نه تخریب این افراد هم بچه های استان هستن چه اشکال دارد .
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
خبری نیست همش جو سازییه با هدف نادیده گرفتن پیشرفت های روز افزون دانشگاه
محمد
Iran, Islamic Republic of
جرا جو سازی میکنید من خودم غیربومی هستم و بارسال جند نفر میخاستن ازمون کرفتن خانم بنده هم قبول شد جرا استان ما اینطور دنبال جوسازی علیه نیروهای بومی هستند وشما کبنا نیوز فقط به خاطر مطرح شدن حودتان فقط به فکر تخریب هستید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
طایفه گرایی زهری مسموم کننده هست
کارمند داشنگاه
Iran, Islamic Republic of
جالبه مردم بدونن بیشتر این استخدامی ها فارغ التحصیل دانشگاه آراد هستند

حداقل از فاغ التحصیلان خود دانشگاه یاسوج استفاده کنید باباااااااااا
بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
استخدام فله‌ای دختر اوحدی،دکتر سمیعی،خواه دکتر باوی و منشی او،خواهر دیآنی. در اوج بیعدالتی در بیمارستان نفت گچساران. پیگیری کنید
،
جعفری
Iran, Islamic Republic of
منتظر اقدام استاندار محترمیم
دردو لت تدبیر وامید چنین بی عدالتی غیره قابل بخشش است
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
منازعات در دوران ارژنگ سیاسی بود ولی متاسفانه الان شده منازعات طایفه ای. جوری شده ک این طایفه سند دانشگاه رو به اسم خودشون میدونن. واقعا سطح دانشگاه یاسوج در حد بسیار حقیری پایین اومده. دانشگاه قرار بود موتور محرکه جامعه نه محل جولان یه عده ی تازه به دوران رسیده. ادبیات ریاست داشنکاه از ادبیات افراد چاله میدونی هم پایین تره با کارمندا به سیک ارباب. رعیتی حرف میزنه. این دار و دسته کجا بودن که یهو از در و دیوار میریزه. من تعجب میکنم به اسم اصلاحات رای اورده دولت و در جایی که باید محیطش اکادمیک باشه شده محل جولان یک طایفه خاص
بیکار
Europe
اهای مسولی که پارتی بازی میکنی واسه استخدام الهی سرطان بگیری خودت وخانوادت
پیمان
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه دولتی تا به حال مدیری به ضعیفی //به خود ندیده بود.متاسفم برای افرادی که دست به این انتخاب ضعیف زدن
عدالت
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز فقط فقط دنبال فتنه انگیزی هستی وگرنه مشکلت تو چیز دیگه ای هست
کارشناسی ارشد
Iran, Islamic Republic of
هیات تحریریه کبنا نیوز، لطفا نظرات خوانندگان رو تایید کنید.تایید نظرات بعد از گذشت چند روز ارزش خبر و مناظره رو از بین میبره
Iran, Islamic Republic of
کبنای کور ..
نجاتی
Iran, Islamic Republic of
دانشگا را نجات دهید مسولین استان؛نمایندگان محترم
نخبگان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درصورت صحت موضوع وعدم برخورد دستگاههای قضایی استان ،مراتب را مکتوب ازطریق وزارت اطلاعات پیگیری خواهیم کرد.
آقای استاندار نظارت.............
رئیس کل دادگستری برخورد............
اداره کل اطلاعات صلاحیت مدیریت................
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود بر.. مرد با غیرت روشنگری کن برادر خدا پشت وپناهت.
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا دانشگاه یاسوج کبنا رو تهدبد کرده،میترسه نظرات رو تایید کنه:))))))
احسان
Iran, Islamic Republic of
//زبقیه طوایف ک بکارنگرفته هیچ فقط //اباد گرفته
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اخ برای استان کی به کی بی صاحبه بدون استاندار و نماینده است هر که هر کاری دوست داره انجام بده
کارمند دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
این مطالب تنها بخشی از روند دیکتاتوری رئیس دانشگاه یاسوج است. نه تنها کارگر و کارمند بلکه نیروهای نخبه بومی که لابی ندارند نیز توسط ایشان به شدت حذف میشوند. دانشگاه به جولانگاه ایشان تبدیل شده و میتازد.
متاسفانه ایشان با ساپورت نماینده و ضیا هاشمی تیشه به ریشه این استان میزند.
برای برکنار کردن این مدیر ناکارآمد الانم خیلی دیر شده و خیلی از نخبه های بومی از گزند ایشان در امان نبوده و از استان خارج شدند.
دنا
Iran, Islamic Republic of
مراجع قانونی رفتن گل بچینن . احتمالا در آینده نزدیک شاهد همچنین اتفاقاتی هم در علوم پزشکی خواهیم بود که در قالب شرکتهای خدماتی افرادی را بدون هیچ آزمون و ضابطه ای جذب نمایند !!!!
موسوی
Iran, Islamic Republic of
باور کنید من نمی دونم این وزارت علوم مگه یه تحقیق نمی کنه رئیس دانشگاه منصوب می کنه؛اخه کدوم خصوصیت این بنده خدا به رئیس دانشگاه می خورد
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
دکتر رحیمی مدیر خوبی هستند ولی متاسفانه از آنجا که مدیریت خودشون رو مدیون قدرت های هستند مجبورن به این کارای اشتباه رضایت بدن.
کیا
Iran, Islamic Republic of
این حروف بدرد خودت میخوره
کارشناس
Romania
متاسفانه دانشگاه که کارخانه انسان سازی و الگو گرفتن میباشد دکتر رحیمی آنرا به کجا رسانده البته فکرش در وسعت کارش میباشد دنیا را درون طایفه اش می‌بیند باید بجای مدیریت مسافرت میرفت تا کمی پخته میشد
رضا
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه شده ملک شش دنگ این طایفه واقعا که ما سالها دوریم از توسعه
قهرمانی جهان آباد
Iran, Islamic Republic of
سلام اصلا ازکجا معلومه مگر به همین راحتی می تونی بفهمی که کی داره چکار می کنه اصلا برای کبنا متاسفم روزی باشد که کبنا هم بسته بشه الان طوری شده هر مهمانی که میاد یاسوج فکر می کنه میدان جنگه اما خبری نیست اصلا مگر این افراد هموطن ما نیستن
تیزبین
Iran, Islamic Republic of
م.. نیروی شرکتی و م... رحیمی.
نظری
Iran, Islamic Republic of
استخدام این افراد دارای ساز و کار قانونی است و هیچ ابهامی ندارد .
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
ی م پسر باجناغ رییس دانشگاه را اضافه کن
حمایتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا روشنگر ؛بندازید ///
احمدی
Iran, Islamic Republic of
یعنی این استان اینقدر///یکی این بنده خدا رو بازخواست نکرده ؛جدا که نا امید شدم از اصلاح امور
حیدری
Iran, Islamic Republic of
این دیگه شورش رو در اورده ما گفتیم به روحانی رای بدیم که قانونمند بشه ولی بدتر شد اصولگراهها حد اقل نیروها رو فکری می اوردن ولی این بنده خدا همه رو از بستگان خودش اورده
دولت آباد
Romania
اون تکذیبیه زارع رو هم باید ضمیمه میکردین
علی آباد یاسوج
Romania
از روزی که زارع پا به مجلس گذاشتن اعتبار و عزت چندین صد ساله ایل بزرگ تیر تاجی که احترام وافری بین دیگر ایالت و طوایف دیگر داشت به کلی خدشه دار شد ،امروز همه با چشم تحقیر به ما می نگرند ،امروز همه با چشم بدبینی به ما نگاه میکنند ،امروز همه با چشم نفرت ما را می نگرند ،زمانی تیر تاجی قداست داشت ،عزت داشت،احترام داشت
زمانی تیر تاجی ملا اردشیر نگین تاجی را داشت که زمین زمان به احترامش خمیده بودند ، زمانی تیر تاجی حاج محمد رحیم دهرابپور را داشت که که جاذب بود نه دافع ،شخصیتی مثل مرحوم نگین تاجی و محمد رحیم دهرابپور چنان عزت و افتخاری برای تیرتاجی به ارمغان آوردند که هیچ وقت تکرار نخواهد شد.
ما کجا بودیم حالا کجا هستیم ،ما را بجایی بردن که مضحکه عام و خاص شدیم
چنان بلایی بر سر تیرتاجی آوردن که سالهای سال وشاید هیچ وقت دیگر ان جایگاه رفیع و والا را بدست نیاورد .
خداوند اون کسایی که به تیر تاجی خیانت کردند و باعث شدند که عزت و احترام این ایل بزرگ به این جاها کشیده شود را رسوا بگردان.
ملا اردشیر کجایی بیدار شو ، حاج دهرابپور بپا خیز و بار دیگر عزت و احترام و قدرت را به ایل باز گردانید
دولت اباد
Romania
من اسمای کامل حتی با نام پدراشون و نام طیفه که اکثرا از خلف آباد ،اکبر آباد،نجف آباد ،چنارستان و مازه خریده ، یکی دوتا از قلات و دهنو و شرف آباد هستند را دارم و محض اطلاع که دولت آباد که پایگاه سیاسی اجتماعی ایل تیر تاجی میباشد یک نفر هم نداشته.
بازدید کننده سایت
Iran, Islamic Republic of
اعضای محترم کبنا نیوز،برای این خبر بیش از ۶۷ نظر در انتظار تایید است!چرا نظرات رو تایید نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایی اسمشونو کامل بیارین.اگه مجوز میخواد خب بگیرین والفبا ننویسید
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز نظرات مربوط به خبرهای امروز سایت رو منتشر کردی ولی نظرات این خبر رو که حدود ۷۰ نظر است و از دیروزم مونده هنوز تایید نکردی!!!مسئولین دانشگاه تهدیدت کردن؟؟بابا بیخیال،یا خبر نذار تو سایتت یا جسارت داشته باش نظرات رو تایید کن! ترس برادر مرگه :(
على عبدى زاده
Romania
سلام و عرض ادب و احترام خدمت مردم عزیز استان ،، باید نکته ایى رو متذکر بشم که اولاً ایشون از طرف وزیر مربوطه بعنوان مدیر نمونه انتخاب شده و لذا به دور از گرایش سیاسى جناب دکتر رحیمى مدیرى شایسته است لطفاً خودزنى نکنید
حسین
Iran, Islamic Republic of
خته مسخره کردیی یا ایمانه ؟؟؟؟
اینم که شد نامشخص!!!!!
۱-(ر-ق)۲-(ز-ظ)۳-(م-ع)۴-(س-ه)۵-(م-ا)۶-(ا-م)۷- (ع-د)۸-(م-ه)۹-(س-ز)۱۰-(ف-پ)۱۱-(ف-ک)۱۲-(الف-الف)۱۳-(الف-ی)۱۴-(ز-د)۱۵-(س-ن)۱۶-(و-ک)۱۷-(س-ن)۱۸-(الف-ن)۱۹-(س-م)۲۰-(ی-م)۲۱-(ف-ح)۲۲-(ک-الف)۲۳-(ف-ج)۲۴-(ف-چ)۲۵-(س-الف)۲۶-(م-الف)۲۷-(س)۲۸(د)۲۹(ن)۳۰-(پ)۳۱-(ب)۳۲-(ص-و)۳۳-(ح)۳۴-(م-ح)۳۵-(ش-م)۳۶-(ز-ب)۳۷-(ع-د)۳۸-(م-ج)۳۹-(ج-ی)۴۰-(م-ع)۴۱-(م-ک)۴۲-(ص-ن)۴۳-(م-ع)۴۴-(ف-ج)۴۵-(س-الف)۴۶-(س-ح)۴۷-(م-ب)۴۸-(ن-ق)۴۹-(الف-ک)۵۰-(الف-ن)۵۱-(ه-ج)۵۲-(خ-ش)۵۳-(ع-ب)۵۴-(م-ر)۵۵-(ه-پ)۵۶-(م-الف)۵۷-(الف-م)۵۸-(ج-ب)۵۹-(الف-ی)۶۰-(الف-ح)۶۱-(ط-س)۶۲-(ز-ق)۶۳-(م-ر)۶۴-(م-ش)۶۵-(ک-ش)۶۶-(الف-ن)۶۷-(ع-ب)۶۸-(س-خ)۶۹-(الف-ه)۷۰-(ی-ن)۷۱-(س-ن)۷۲-(س-م)۷۳-(ص-ن)۷۴-(م-ر)۷۵-(م-پ)۷۶-(م-ه)۷۷-(ق-ت)۷۸-(ع-ت)۷۹-(ش-ع)۸۰-(ه-ح)۸۱-(الف-ن)۸۲-(ش-گ)۸۳-..۸۴-..۸۵-..۸۶-..۸۷-..۸۸-..۸۹-..۹۰-..
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
برای اسامی مینوشتید بکارگیری حروف الفبا در دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کبنا اگر مردی : همه دستگاهها را اعلام کن از شخص استاندار تا معاونیین تا مدیران کل و نمایندگان بالاخص نماینده خودت اقای تاجگردون بنویس اونوقت بگو رسالت رسانه ایت را انجام دادی سهم تو را ندادن اگر مردی نظر من را منتشر کن اگر لازم باشه من اسامی را با حروف الفبا نمی نویسم کامل می نویسم مطلعم
Iran, Islamic Republic of
رقابت تا زمانی پسندیده است که کار را به حسادت نکشاند ( دکارت) . کبنا رقابت شما با حاج زاع شده حسادت نسبت به خدمات ایشان
نماینده منطقه شما (در انتخابات حمایت می کردی ) هم اگه ادعای قدرت داره نیرو به کار بگیره
برقی
Iran, Islamic Republic of
شرکت برق که بیش از ۱۵۰ نفر را با پارتی بازی استخدام کرده است
مسلم
Iran, Islamic Republic of
کبنا این خبر رو ربر بالا
م
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که رئیس های قبلی دانشگاه فله فله و گروه گروه نیرو بکار می گرفت جیکتون در نمیومد و لال بودید الان کاسه داغتر از آش شدید تا بوده همین بوده
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که من میدونم پسر باجناقش دوم راهنمایی دیگه این .. رو جمع کنید تخریب تا کی
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
حال ادم از کار کردن تو دانشگاه به هم می خوره با این وضعیت
saeid
Iran, Islamic Republic of
نیروی شرکتی که ربطی به دانشگاه نداره
هادی
Iran, Islamic Republic of
دستش درد نکنه هرکه ی جوون بذاره سرکاره میخاد اون جوون پسر خود مدیر کل هم باشه
125
Iran, Islamic Republic of
تمام نیرو ها را از یک طایفه از ادارات دیگه جمع کردنند و به دانشگاه انتقال داده اند
Iran, Islamic Republic of
اسم کامل بنویسید اگردرست است
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
حراست نفت بیرون گچساران وادارات گچساران رابگو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1