تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۲۲۳۷۹۳

حرف آخر را دادستان به مدیران تالارها و باغ ها زد؛ یا کنار بروید یا باید پاسخگو تیراندازی ها باشید

۷
۰
کبنا ؛

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر کسی توانایی مدیریت ایجاد نظم و امنیت در باغ‌های تفریحی و تالارها در استان را ندارد، کنار برود.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز و با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان عمومی و انقلاب استان، برخی فرماندهان پلیس و همچنین صاحبان باغ‌ها و تالارهای تفریحی در استان کهگیلویه و بویراحمد نشست هم‌اندیشی برای اداره و مدیریت بهتر این اماکن برگزار شد که پس از ایراد پیشنهادات و انتقادات توسط مسؤولان و مدیران باغ‌ها و تالارها نوبت به دادستان رسید تا نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام کند.

مهرداد کرمی در این نشست با بیان اینکه همه اقشار جامعه از جمله تالارداران و صاحبان باغ‌های تفریحی برای ما محترم هستند، اظهار کرد: من و شما و همه کسانی که در جامعه مسؤولیتی بر عهده داریم نمی‌توانیم از زیر بار مسوولیت خود شانه خالی کنیم.

این مقام ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کار در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌های دیگر باید آسان‌تر باشد چرا که در این استان همه صددردرصد شیعه بوده و در نسبت‌های فامیلی اکثرا به هم وابسته هستیم و به همین خاطر اتحاد در استان ما بستری برای موفقیت در سایر امور است.

مدعی‌العموم کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به وظایفی که مدیران و صاحبان این اماکن دارند افزود: از ابتدای برگزاری برنامه تا پایان آن مدیریت‌ها بر عهده صاحبان اماکن است و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.





وی با بیان احترامی که نظام و حاکمیت برای اقشار مختلف قائل است افزود: با همه احترامی که برای شما مدیران تالارها و باغ‌ها داریم اما اگر مشکلی ایجاد شود و به فرض مثال درگیری در این اماکن ایجاد شود قبل از همه به سراغ شما خواهیم آمد.

داستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: مدیران تالارها باید جوابگوی هرگونه نزاع احتمالی، نوشیدن مشروبات الکلی، تیراندازی، بزهکاری و سایر اقدامات غیرقانونی و غیر شرعی باشند.

وی بسیاری از مشکلات را با مدیریت توانمند این اماکن قابل رفع دانست و گفت: از همین جا به همه کسانی که مدیریتی بر این اماکن دارند تأکید می‌کنیم که اگر کسی نمی‌تواند مدیریت منظم و قاطعی در باغ‌ها و تالارها داشته باشد کنار برود تا شاهد کارها و اقدامات غیرقانونی و مخل نظم در جامعه نباشیم و برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

کرمی با تأکید بر اینکه صاحبان اماکن باید ابلاغیه‌های صادره از سوی مراجع نظامی و قضایی را جدی گرفته و به این ابلاغیه‌ها عمل کنند، افزود: در همه حال حمایت قضایی پشت سر حمایت انتظامی است.

این مسوول قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه نباید بدترین مکان به نماز اختصاص داده شود تصریح کرد: برکت از کار و زندگی ما هنگامی رخت بر می‌بندد که نسبت به موضوع مهمی مثل نماز اهمال کنیم و بدترین مکان را در تالارها و اماکن تفریحی و باغ‌ها به نماز اختصاص دهیم.

کرمی با هشدار به تالارها و اماکنی که برای خدمات‌دهی به مردم مجوز ندارند تصریح کرد: هیچ تالار و باغ بدون مجوزی در استان نباید فعالیت داشته باشد و در صورت گزارش چنین موضوعی برخورد لازم و قانونی صورت می‌گیرد.

وی هرگونه تیراندازی در تالار و حتی بیرون از تالار را در حیطه مسؤولیت مدیر تالار و باغ دانست و گفت: اگر تیراندازی گزارش شود اولین کسی که باید پاسخگو باشد مدیر تالار و باغ است.

نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
.. تمام نقاط استان تحت تسلط مدیر تالاره مگه مدیر تالار میتونه اطراف تالار را هم کنترل کنه که میفرمابند مدیر تالار جوابگوی بیرون از تالار باید باه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این طکری معلومه مدیر تالار فرمانده شهرستانه
شیدایی کارگر
Iran, Islamic Republic of
وجود اقای کرمی بعنوان دادستان مایه برکت این استان است بخدا بهش افتخار میکنم چنین فرد پاکی در استان داریم خدا بیامرزد پدر مادر چنین ادم های با اسالت را
جهانفکر،سیسخت
Iran, Islamic Republic of
از مسئولین محترم دستگاه قضایی استان و شهرستانهای استان عاجزانه خواهشمندیم که با این پدیده شوم که متاسفانه هر ساله موجب بروز حوادث ناگوار و تلخ میشود برخورد قاطع بنمایند.
با وجود آنکه دراطراف میهن عزیز ما نا امنی بیداد میکند ولی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم ما در جغرافیایی زندگی میکنیم که امنیت پایدار بزرگترین نعمت هست که ما از آن بهره مندیم،به نظر میرسد نگهداری سلاح هیچ توجیه عقلانی و منطقی ندارد،
Iran, Islamic Republic of
منظو ایشون اینه بعضیا میان جلو در تالار تیراندازی میکنن و میگن ماداخل تالار تیراندازی نکردیم و ب کسی ربط و ارتباطی نداره ،ایشون این نکته رو ذکر کردن نه تیراندازی داخل شهر رو
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از دادستان دلسوز ومحترم
پیشنهاد این است هم نیروی انتظامی وهم متولی وبآزرسی خاصی با بررسی نظارت وبطور مرتب سرکشی وگزارش وگزارش نمایند وبا متخلفین ومجرمین برخورد شود وصف ومسول پاسخگو باشد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دادستان محترم چرا در منطقه دشتگز گچساران که عده ای تعداد زیادی ویلا درمنابع طبیعی ساخته اند وحکم تخریب انها دوسال است صادشده کسی خبر تهیه نمی کنه ودادگستری ومنابع طبیعی گچساران اقدام به تخریب نمی کند؟
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
1