تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۲۲۰۴۶۵

کشاورز: نشست مدیران اقتصادی پایه تصمیم‌گیری نشست‌های استان

۰
کبنا ؛نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، این نشست به ریاست ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و با حضور مدیرعامل بانک کشاورز، مدیرعامل بیمه ایران، مدیرکل گمرک  و مدیرعامل پست بانک در محل سالن جلسات بیمه ایران در یاسوج برگزار شد.
 
img_5847
ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته در دستگاه‌های اقتصادی استان، اظهار کرد: در راستای ساماندهی مسائل اقتصادی وظیفه و رسالت سنگینی بر عهده داریم و لازم است تا با همدلی و همگرایی وظایف و مسئولیتهای خود را در راه رشد و توسعه اقتصادی استان به نحو مطلوبی انجام دهیم.
وی افزود: نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان بسیار مهم و اثرگذار است و پایه‌ی تصمیم گیری در مسائل اقتصادی استان همین جلسات و نشست‌های اقتصادی است که باید با برنامه ریزی و حضور مدیران دستگاه‌های تابعه در راستای انسجام بیشتر و بهتر برای طرح مسائل و مشکلات و ارائه راهکار‌ها بصورت منظم برگزار گردد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی بیان داشت: لازم هست هر سه ماه یکبار مسائل، مشکلات و انتظارات مجموعه اقتصادی استان جمع‌بندی و به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال گردد تا رایزنی و اقدامات لازم در خصوص حل مشکلات صورت گیرد.
کشاورز افزود: همچنین لازم هست که فرایند خدمات بخش اقتصادی استان پررنگ‌تر شود و انتظارات جامعه از مجموعه اقتصادی استان برآورده گردد.
وی اظهار داشت: در حوزه‌ی وصول درآمد‌ها در استان با تلاش و کوشش دستگاه‌های متولی وصول درآمد، اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و تا الان درصد بالایی از درآمد مصوب استان وصول گردیده است که قطعا تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.
کشاورز در خصوص استفاده از اسناد خزانه اسلامی برای تسویه بدهی‌های دولت به پیمانکاران نیز بیان داشت: انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت و فرصت اسناد خزانه اسلامی برای تسویه بدهی‌های خود استفاده کامل را ببرند و نیز در بحث استفاده از این اسناد و ارائه به پیمانکاران ‌‌نهایت دقت را داشته باشند چرا که در صورت اشتباه در فرایند استفاده از این اسناد، قابل اصلاح نیست و مشکلات عدیده‌ای را برای دستگاه‌ها ایجاد خواهد کرد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: که با خرد جمعی و تعامل و همکاری بیشتر شاهد رشد و رونق اقتصادی استان باشیم.
محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی استان نیز در این نشست به تشریح عملکرد و فعالیت‌های این اداره کل در ۹ ماهه گذشته پرداخت و گفت: در اجلاسیه سراسری ادارات کل امور مالیاتی در خوزستان، اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در وصول به موقع درآمدهای مالیاتی به نسبت درآمد مصوب استانی، در جایگاه دوم کشوری قرار دارد و این نتیجه برنامه ریزی و تلاش کارکنان خدوم مالیاتی است.
غفاری بیان داشت: احترام به مودیان مالیاتی و کسب رضایت آن‌ها سرلوحه فعالیت‌های این اداره کل است و با تعامل با مودیان مالیاتی توانسته‌ایم اقدامات خوبی را در راستای وصول درآمد‌ها انجام دهیم.
اله داد محمدی مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان نیز گفت: لازم هست تا عملکرد مجموعه اقتصادی استان بویژه بانک‌ها به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود تا افکار عمومی در جریان اقدامات و تلاشهای صورت گرفته قرار گیرند چرا که فشار بر بانک‌ها بویژه در حوزه اخذ تسهیلات زیاد است و بانک‌ها برای کار در راستای رونق تولید و رشد اقتصادی نیازمند حمایت بیشتر هستند.
محمدی در این نشست پیشنهاد داد که با برنامه ریزی و معرفی کار‌شناسان خبره و مطلع از دستگاههای اقتصادی استان یک نشست رسانه‌ای با خبرنگاران انجام گیرد و مشکلات و موانع دستگاههای اقتصادی و نیز فعالیت‌ها و اقدامات آن‌ها به بهترین شکل ممکن اطلاع رسانی شود.
داوود کریمی مدیرعامل پست بانک و دبیرکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان نیز در این نشست گفت: مردم انتظارات زیادی از بانک‌ها برای حل مشکلات خود دارند اما خود بانک‌ها نیز دارای موانع و مشکلات زیادی هستند که در صورت رفع این مشکلات، فرصت بیشتری برای ارائه خدمت به مردم فراهم خواهد شد و امید است که با رایزنی با دستگاههای متولی مشکلات و موانع بانک‌ها و نیز انتظارات آن‌ها مطرح و مرتفع گردد.
کریمی اظهار داشت: ۹۰ درصد اعتبار تخصیص داده شده به بانک‌ها جذب گردیده و لازم است که به منابع بانکی استان برای ارائه تسهیلات به متقاضیان توجه ویژه‌ای شود چرا که این منابع محدود جوابگوی درخواستهای بسیار زیاد متقاضیان در استان نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1