تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۲۱۹۲۲۳

حقانی: تمیز هنجار و ناهنجار آغاز مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

۰
کبنا ؛کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان کهگیلویه در کانون فرهنگی- تربیتی شهید باهنر شهر دهدشت برگزار شد.
haghani
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، این کارگاه با حضور مدیران مدارس دخترانه و پسرانه شهر دهدشت و با هدف دانش افزایی و افزایش مهارت مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس برگزار شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه در این نشست، به اهمیت و حساسیت آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و گفت: هیچ نهاد و سازمانی به اندازه دستگاه تعلیم و تربیت مخاطب ندارد و هیچ اداره و سازمانی به اندازه آموزش و پرورش در معرض دید و نظارت جامعه نیست.
رجبعلی حقانی‌پور افزود: برای افزایش کیفیت در ساحت‌های مختلف تعلیم و تربیت باید موانع ارتباطی را برطرف و با مخاطبان با شفافیت و صراحت ارتباط برقرار کرد.
وی با انتقاد از برخی بداخلاقی‌ها و ناهنجاری موجود در جامعه، توسعه و گسترش زندان‌ها و شعبات دادگاه را نتیجه جابجایی هنجار‌ها و ناهنجاری‌ها در جامعه توصیف کرد و گفت: برخی‌ها تصور می‌کنند اعتیاد، یگانه آسیب اجتماعی است حال آنکه با رفتار و عمل خود طیف وسیعی از ناهنجاری‌های اجتماعی را در جامعه بوجود می‌آورند و با کشیدن دیوارهای بلند مانع مقابله با این بدرفتاری‌ها و ناهنجاری‌ها می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1