کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حقانی: تمیز هنجار و ناهنجار آغاز مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

7 دی 1395 ساعت 16:15


کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان کهگیلویه در کانون فرهنگی- تربیتی شهید باهنر شهر دهدشت برگزار شد.
haghani
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، این کارگاه با حضور مدیران مدارس دخترانه و پسرانه شهر دهدشت و با هدف دانش افزایی و افزایش مهارت مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس برگزار شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه در این نشست، به اهمیت و حساسیت آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و گفت: هیچ نهاد و سازمانی به اندازه دستگاه تعلیم و تربیت مخاطب ندارد و هیچ اداره و سازمانی به اندازه آموزش و پرورش در معرض دید و نظارت جامعه نیست.
رجبعلی حقانی‌پور افزود: برای افزایش کیفیت در ساحت‌های مختلف تعلیم و تربیت باید موانع ارتباطی را برطرف و با مخاطبان با شفافیت و صراحت ارتباط برقرار کرد.
وی با انتقاد از برخی بداخلاقی‌ها و ناهنجاری موجود در جامعه، توسعه و گسترش زندان‌ها و شعبات دادگاه را نتیجه جابجایی هنجار‌ها و ناهنجاری‌ها در جامعه توصیف کرد و گفت: برخی‌ها تصور می‌کنند اعتیاد، یگانه آسیب اجتماعی است حال آنکه با رفتار و عمل خود طیف وسیعی از ناهنجاری‌های اجتماعی را در جامعه بوجود می‌آورند و با کشیدن دیوارهای بلند مانع مقابله با این بدرفتاری‌ها و ناهنجاری‌ها می‌شوند.


کد مطلب: 219223

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/219223/حقانی-تمیز-هنجار-ناهنجار-آغاز-مقابله-آسیب-های-اجتماعی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1