تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۲۱۶۴۷۸

اعضای اصلی انجمن صادرکنندگان و تولیدکنندگان صنایع دستی استان مشخص شدند

۰
کبنا ؛اعضای اصلی انجمن صادرکنندگان و تولید کنندگان صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.

به گزارش  کبنا نیوز از یاسوج، ظهر امروز با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان، انجمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد، معاونان و کارشناسان صنایع دستی و جمعی از هنرمندان صنایع دستی استان انتخابات انجمن صادرکنندگان و تولیدکنندگان صنایع دستی استان برگزار شد.

در این مراسم محمود باقری با اشاره به اهداف برگزاری این انتخابات تصریح کرد: هدف از برگزاری این انتخابات تعیین هیأت رئیسه انجمن صادرکنندگان و تولید کنندگان صنایع دستی استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، رفع مشکلات هنرمندان در سطح ملی و استانی، حمایت از تشکل‌های مردم نهاد و حمایت از بخش خصوصی و رونق تولید و اشتغال‌زایی را از اهداف مهم برگزاری این انتخابات عنوان کرد.

وی گفت: در دولت امید اقدامات خوبی در زمینه صنایع دستی در استان انجام داده‌ایم که می‌توان به افتتاح ۵۲ کارگاه صنایع دستی با حداقل اشتغال‌زایی ۳ نفر در سطح استان اشاره کرد.
باقری به احیای دوباره صنایع منسوخ شده در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون صنایع منسوخ شده زیادی را احیاء کرده‌ایم و زنان روستایی دوباره به چرخه تولید صنایع دستی استان بازگشتند.
این مسؤول با اشاره به منطقه سادات محمودی عنوان کرد: امروز در تمام خانه‌های منطقه سادات محمودی و در برخی مناطق استان تولید صنایع دارای برپا است.
وی در ادامه تصریح کرد: در سه سال گذشته تلاش کردیم تا بتوانیم در کارگاه‌های صنایع دستی آموزش همراه با تولید را داشته‌ باشیم و هنرجویان با شرکت در این کلاس‌ها کارت مهارت دریافت می‌کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان کرد: هنرجویان پس از دریافت کارت مهارت به صندق کارآفرینی امید معرفی و به آنها تسهیلات ارزان قیمت ارائه می‌شود.
باقری با اشاره به نتیجه انتخابات خاطرنشان کرد: مهران بالان با ۱۰ رأی، سیما جبا با ۹ رأی، رحمت‌ پور‌عزیزی با ۷ رأی و بهمن شهبازی با ۷ رأی و مهدیه یاوری‌پور با ۷ رأی به عنوان اعضای اصلی انجمن انتخاب شدند.
وی افزود: در یک انتخابات جداگانه حبیب‌الله سالاری با ۱۲ رأی به عنوان بازرس و محمد‌امین چابک با ۵ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.
img_0001 img_0004 img_0007 img_0021 img_0008 img_0013 img_0020 img_0023 img_0036 img_0036 img_0034 img_0030 img_0024 img_0048 img_0042 img_0041 img_0037
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1