کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعضای اصلی انجمن صادرکنندگان و تولیدکنندگان صنایع دستی استان مشخص شدند

24 آذر 1395 ساعت 13:58


اعضای اصلی انجمن صادرکنندگان و تولید کنندگان صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.

به گزارش  کبنانیوز از یاسوج، ظهر امروز با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان، انجمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد، معاونان و کارشناسان صنایع دستی و جمعی از هنرمندان صنایع دستی استان انتخابات انجمن صادرکنندگان و تولیدکنندگان صنایع دستی استان برگزار شد.

در این مراسم محمود باقری با اشاره به اهداف برگزاری این انتخابات تصریح کرد: هدف از برگزاری این انتخابات تعیین هیأت رئیسه انجمن صادرکنندگان و تولید کنندگان صنایع دستی استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، رفع مشکلات هنرمندان در سطح ملی و استانی، حمایت از تشکل‌های مردم نهاد و حمایت از بخش خصوصی و رونق تولید و اشتغال‌زایی را از اهداف مهم برگزاری این انتخابات عنوان کرد.

وی گفت: در دولت امید اقدامات خوبی در زمینه صنایع دستی در استان انجام داده‌ایم که می‌توان به افتتاح ۵۲ کارگاه صنایع دستی با حداقل اشتغال‌زایی ۳ نفر در سطح استان اشاره کرد.
باقری به احیای دوباره صنایع منسوخ شده در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون صنایع منسوخ شده زیادی را احیاء کرده‌ایم و زنان روستایی دوباره به چرخه تولید صنایع دستی استان بازگشتند.
این مسؤول با اشاره به منطقه سادات محمودی عنوان کرد: امروز در تمام خانه‌های منطقه سادات محمودی و در برخی مناطق استان تولید صنایع دارای برپا است.
وی در ادامه تصریح کرد: در سه سال گذشته تلاش کردیم تا بتوانیم در کارگاه‌های صنایع دستی آموزش همراه با تولید را داشته‌ باشیم و هنرجویان با شرکت در این کلاس‌ها کارت مهارت دریافت می‌کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان کرد: هنرجویان پس از دریافت کارت مهارت به صندق کارآفرینی امید معرفی و به آنها تسهیلات ارزان قیمت ارائه می‌شود.
باقری با اشاره به نتیجه انتخابات خاطرنشان کرد: مهران بالان با ۱۰ رأی، سیما جبا با ۹ رأی، رحمت‌ پور‌عزیزی با ۷ رأی و بهمن شهبازی با ۷ رأی و مهدیه یاوری‌پور با ۷ رأی به عنوان اعضای اصلی انجمن انتخاب شدند.
وی افزود: در یک انتخابات جداگانه حبیب‌الله سالاری با ۱۲ رأی به عنوان بازرس و محمد‌امین چابک با ۵ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.
img_0001 img_0004 img_0007 img_0021 img_0008 img_0013 img_0020 img_0023 img_0036 img_0036 img_0034 img_0030 img_0024 img_0048 img_0042 img_0041 img_0037


کد مطلب: 216478

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/216478/اعضای-اصلی-انجمن-صادرکنندگان-تولیدکنندگان-صنایع-دستی-استان-مشخص-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1