تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۲۱۴۶۳۶

دیدار مسئولان با خانواده شهیدان پیرشه لوداب(+عکس)

۹
۰
کبنا ؛معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمددر دیدار با خانواده شهیدان پیرشه گفت: دیدار با ایثارگران به دلیل نیاز ما به خانواده شهداست وگرنه آن‌ها نیازی به ما ندارند.
فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار ی کهگیلویه و بویراحمد امروز به همراه مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد و رئیس بنیاد شهرستان بویراحمد از خانواده شهیدان پیرشه در روستای تهلیون لوداب سرکشی کرد.
در این دیدار معنوی سیدمنصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حمایت‌های استاندار ومعاونین ایشان از خانواده بزرگ ایثارگری استان اظهار کرد: این حجم بازدید از خانواده شهدا و تکریم آن‌ها کم‌نظیر است.
وی در ادامه اظهار داشت: محفل شهدا درس‌های زیادی برای نسل‌های مختلف انقلاب اسلامی دارد.
وی با بیان اینکه شایستگی خاص شهدا آن‌ها را از دیگران متمایز کرده است، ادامه داد: دفاع مقدس میدان مبارزه با شیطان بزرگ بود.
موسوی شهادت را بزرگ‌ترین و بهترین رزق و روزی خداوند تبارک و تعالی به شهدای انقلاب اسلامی بوده است. موسوی خاطرنشان کرد: ولایت مداری ویژگی شاخص همه شهدای ما برشمرده می‌شود.
در ادامه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در همه حال خود را مدیون خون شهیدان می‌دانیم پیشرفت و توسعه کنونی کشور را مدیون ایثارگری شهیدان و جانبازان و آزادگان دانست.
وی گفت: دیدار با خانواده شهدا تجدید میثاقی با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی محسوب می‌شود
معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه صاحبان اصلی این انقلاب مادران، پدران و خانواده‌های شهدا هستند، گفت: این دیدارهایی که انجام می‌شود به دلیل نیاز ما به خانواده شهداست وگرنه آن‌ها نیازی به ما ندارند.
وی افزود: زمانی که از کار و تلاش روزمره خسته می‌شویم، تنها کاری که می‌تواند به ما روحیه مجددی برای فعالیت بدهد، دیدار از خانواده شهدا است.
فتاح محمدی بیان کرد: این استان به‌واسطه تقدیم هزار و ۸۰۰ شهید با داشتن تنها یک درصد از وسعت و جمعیت کشور در طول دفاع مقدس، رتبه نخست را در تقدیم تعداد شهید در کشور به خود اختصاص داده است.
معاون سیاسی استاندار بیان کرد: باید از نظرات و پیشنهادات خانواده ایثاگرای استان برای تعالی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد بیشتر استفاده کنیم.
shahidan-1 shahidan-2 shahidan-3
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ابثارگر
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این اقای داربام بگویدازجان این بنیادکه همه اختیاراتش رابه تو دادندچه می خواهید.دیگه چیزی ازبنبادنزاستید.فقط خداکمک کند
Iran, Islamic Republic of
تازمانی که داربام مشاوره می دهدمسولین بنیادول معطلند
Iran, Islamic Republic of
شما همش عکس معاون استاندار رانشون میدین پدر مادر برادر وخواهر شهیدان دیده نشد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک به چنین خانواده ای که توانسته جوانان رشید و رعنای خویش را بی توقع در جهت دفاع از دین و سرزمین تقدیم نماید.خانواده شهدا خاصه شهدای عدالت منش مایه افتخار این نظام اند و انصافا نامدارانی هستند که با صبر و متانت مدیریت ها را به چالش کشیده اند. از فرزند جنگ و آزاده سرافراز دکتر محمدی به خاطر عشق واقعی به شهدا تشکر می کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حق ابن خانوده از ابن بیشتر است کسی که
سه جوان خود را فدای انقلاب کرده باید بیشتر مورد حمایت قرار گیر د من این خانواد را می شناسم خیلی مظلوم هستند تو را به خدا مظلومین را فراموش نکنید خوش به حال این خانواده که سه شهید دارد وهیج ادایی ندارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر محمدی زحمت شما قابل تقدیر است وخودت هم یک ایثار گری اما اگه دستور ویژه ای عنایت فرمایید اول ارامگاه این شهدای عزیز باز سازی شود دوم اینکه راه روستایی منطقا اسفالت شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل محترم بنیاد شهید واقعا سنگ تموم گذاشتی با اینکه تازه شروع به کار کردی خانواده را شناختی توجه بیشتری داشته باش به خانواده شهدا خصوصا نسبت به اشتغال ان ها از همین اول معلوم مدیر برنامه ریزی هستی کاش تا اخرش همین جور باشه شناختی بیشتری به خانواده ها داشته اولویت بندی کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ادم قبر این شهدا را می بینی قلبش می گیره از بسه مظلوم هستند بابا مگه کسی نیست قبر این سه شهیدرا ساماندهی کنه چه خانواده مظلومی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1