کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار مسئولان با خانواده شهیدان پیرشه لوداب(+عکس)

10 دی 1395 ساعت 22:26


معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمددر دیدار با خانواده شهیدان پیرشه گفت: دیدار با ایثارگران به دلیل نیاز ما به خانواده شهداست وگرنه آن‌ها نیازی به ما ندارند.
فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار ی کهگیلویه و بویراحمد امروز به همراه مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران، مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد و رئیس بنیاد شهرستان بویراحمد از خانواده شهیدان پیرشه در روستای تهلیون لوداب سرکشی کرد.
در این دیدار معنوی سیدمنصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حمایت‌های استاندار ومعاونین ایشان از خانواده بزرگ ایثارگری استان اظهار کرد: این حجم بازدید از خانواده شهدا و تکریم آن‌ها کم‌نظیر است.
وی در ادامه اظهار داشت: محفل شهدا درس‌های زیادی برای نسل‌های مختلف انقلاب اسلامی دارد.
وی با بیان اینکه شایستگی خاص شهدا آن‌ها را از دیگران متمایز کرده است، ادامه داد: دفاع مقدس میدان مبارزه با شیطان بزرگ بود.
موسوی شهادت را بزرگ‌ترین و بهترین رزق و روزی خداوند تبارک و تعالی به شهدای انقلاب اسلامی بوده است. موسوی خاطرنشان کرد: ولایت مداری ویژگی شاخص همه شهدای ما برشمرده می‌شود.
در ادامه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در همه حال خود را مدیون خون شهیدان می‌دانیم پیشرفت و توسعه کنونی کشور را مدیون ایثارگری شهیدان و جانبازان و آزادگان دانست.
وی گفت: دیدار با خانواده شهدا تجدید میثاقی با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی محسوب می‌شود
معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه صاحبان اصلی این انقلاب مادران، پدران و خانواده‌های شهدا هستند، گفت: این دیدارهایی که انجام می‌شود به دلیل نیاز ما به خانواده شهداست وگرنه آن‌ها نیازی به ما ندارند.
وی افزود: زمانی که از کار و تلاش روزمره خسته می‌شویم، تنها کاری که می‌تواند به ما روحیه مجددی برای فعالیت بدهد، دیدار از خانواده شهدا است.
فتاح محمدی بیان کرد: این استان به‌واسطه تقدیم هزار و ۸۰۰ شهید با داشتن تنها یک درصد از وسعت و جمعیت کشور در طول دفاع مقدس، رتبه نخست را در تقدیم تعداد شهید در کشور به خود اختصاص داده است.
معاون سیاسی استاندار بیان کرد: باید از نظرات و پیشنهادات خانواده ایثاگرای استان برای تعالی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد بیشتر استفاده کنیم.
shahidan-1 shahidan-2 shahidan-3


کد مطلب: 214636

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/214636/دیدار-مسئولان-خانواده-شهیدان-پیرشه-لوداب-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1