تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۱
کد مطلب : ۲۱۳۱۳۶

بالاتر از پورالحسینی هم شکایت کنید! / استخدام‌های عجیب غریب در جهاد کشاورزی / وام تولید به کام اتومبیل‌های گرانقیمت افراد خاص / تاجگردون بویراحمدی یا تاجگردون باوی / انتقاد شدید از شهردار لنده / ماجرای کلیپ کتک خوردن مامور نیروی انتظامی

۱۱۵
۰
کبنا ؛خبرهای رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد /
یک شاهد عینی می‌گوید؛ مدیر یک مدرسه ابتدایی در گچساران به والدین و آموزگار کلاس اول خود می‌گوید؛ هر جا می‌خواهید بروید شکایت کنید، پورالحسینی که هیچ، هر جا دوست دارید، شکایت کنید.
متن زیر را یکی از مخاطبان کبنا نیوز برای این پایگاه خبری ارسال کرده است؛ kebnan
در مدرسه ابتدایی ...  گچساران در کلاس اول ابتدایی آموزگار ... وارد کلاس درس می‌شود از ابتدای سال تحصیلی مشکل کم نوری کلاس را به مدیر آموزشگاه خانم «...» گزارش می‌دهد، مدیر آموزشگاه باز هم توجهی نمی‌کند و می‌گوید به خود بچه‌ها بگویید لامپ بیاورند. معلم بازگو می‌کند که شما از هر دانش آموز حداقل ۴۰۰ هزارتومان می‌گیرید جدا از کمک مردمی حال باز لامپ را چه جوری از دانش آموز بخواهم. این موضوع ادامه پیدا می‌کند تا ابتدای آذر که معلم که وارد کلاس می‌شود کلاس تاریک‌تر از روزهای قبل هم بوده معلم به مدیر مراجعه می‌کند که من حتی صورت دانش آموزم را نمی‌بینم دانش آموز اول دبستان چگون دفتر مشق یا املای خود را باید ببیند که مدیر با او شروع به دعوای شدید می‌کند که هر روز یه وسیله می‌خواین. تا اینکه صدایش بلند‌تر می‌شود کودکان کلاس اول به جلوی در دفتر می‌روند و شاهد این صحنه هستند تا اینکه معلم مربوطه... که اعصابش از این دعوا ضعیف می‌شود شروع به گریه می‌کند و دانش آموزانش میز شاهد این صحنه بوده‌اند بعد از بحث زیاد مدیر لطف فرموده یک لامپ در کلاس نصب می‌کند. حال با روحیه معلم کاری نداریم با روحیه فرزندانمان که شاهد این ماجرا بوده‌اند چه کنیم.؟ اگر کمک مردمی یا هزینه از والدین گرفته می‌شود در کجا باید هزینه شود. هرگاه والدین اعتراض می‌کنند می‌گویند مدیر آموزشگاه چون حساب آموزش و پرورش را با همین پول‌ها پر می‌کند پشتش پر است و نگرانی از اعتراض مردم ندارد شاهد این مدعا اینکه هرگاه به ایشان جهت رفتارهای با والدین اعتراض می‌کنیم می‌گوید هرجا می‌خواهید شکایت کنید پورالحسینی که سهله، بالاتر از پورالحسینی هم شکایت کنید. می‌خواستم بدانم واقعا شکایت ما که جواب نمی‌دهد این گزارش را نوشتم ببینم به رسانه چه پاسخی دارند بدهند ....



واکاوی واهمه‌ای که بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد از حمایت واحدهای راکد و ورشکسته دارند
بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد این روزها چندان رغبتی برای کمک به واحدهای تولیدی راکد و سرمایه‌گذاران ورشکسته ندارند که دلیل این عدم همکاری به واکاوی و تجزیه و تحلیل نیاز دارد.
استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت بسیاری از استان‌های کشور قدمتی کمتر دارد و هنوز بیش از نیم قرن از عمر تاسیس این استان نگذشته است.
طبیعی است که نباید انتظار داشته باشیم استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند استان‌های برخوردار و دارای قدمت و پیشینه در عرصه‌های مختلف پیشرفت داشته باشد.
همچنان که امروز هم مشاهده می‌کنیم در بسیاری از شاخصه‌ها این استان نسبت به سایر استان‌های کشور از جمله در اقتصاد و توسعه اقتصادی پیشرفت کمتری دارد و یکی از دلایل به قدمت کمتر این استان به نسبت سایر استان‌ها به خصوص استان‌های برخوردار برمی‌گردد.
به همین دلیل برخی از اموری که بر باید بر پایه قانون انجام شود در این استان مراحل قانونی خود را طی نکرد که از آن جمله می‌توان به موضوع تسهیلات بانکی اشاره کرد.
در چند ساله اخیر یکی از بزرگترین مشکلات در استان کهگیلویه و بویراحمد به استفاده نابجا از تسهیلات بانکی برمی‌گردد که عده‌ای بدون نظارت بر تسهیلات آن را گرفتند و در جاهای دیگری خرج کردند.
چرخ اتومبیل‌های گران قیمت در استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص در مرکز استان هنگامی به حرکت درآمد که وام و تسهیلات راه‌اندازی صنایع و واحدهای تولید هزینه خرید این اتومبیل‌ها شد دریغ از این که نهادی و دستگاهی نظارت بر آن داشته باشند.
برج‌های سر به فلک کشیده هنگامی هم‌قد قله دنا در استان شد که وام‌ها را گرفتند و به جای تولید و اشتغال‌زایی برج و بارو ساختند تا امروز با مشکلی به نام انسداد همکاری بانک‌ها با سرمایه‌گذاران رو به رو شویم.
در نشست‌های مختلف از جمله در نشست رفع موانع تولید که به تازگی در کشور راه‌اندازی شده از دست‌ها و صداهای لرزان مدیران بانک‌ها این پیام شنیده می‌شود که اعتماد خود را به سرمایه‌گذاران از دست داده‌ایم.
همین مشکل که ریشه تاریخی دارد موجب شده که در نشست‌های مختلف از جمله در ستاد ساماندهی اقتصاد مقاومتی استان اصطکاک میان مسؤولان از یک سو و مدیران بانک‌ها از سوی دیگر و همچنین صاحبان واحدهای تولیدی راکد از سویی و مدیران بانک‌ها از سوی دیگر ایجاد شود.
همین چند روز پیش بود که نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان برگزار شد و بیشتر انتقاد مدیران دستگاه‌ها و بخش خصوصی از عدم همکاری بانک‌ها بود.
در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شنیدیم که برخی از بانک‌ها در دیگر نقاط کشور حمایت خود را از واحدهای راکد در عمل انجام می‌دهند و اینجا حمایت‌ها فقط روی کاغذ است.
گلایه‌های رئیس اتاق بازرگانی را از بانک صنعت و معدن شنیدیم و فهمیدیم که بانک‌های استان حتی اگر رئیس بانک مرکزی هم دستور صریح برای همکاری با واحدهای تولیدی در این استان داده باشد همچنان نسبت به این حمایت تردید دارند چرا که بر اساس ضرب‌المثل قدیمی مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد.

انتقاد شدید عضو شورای شهر لنده از عملکرد شهردار/هر روز شاهد اعتراضات مردمی هستیم
علی رضا فاضلی عضو شورای شهر لنده در یادداشتی عدم رضایت خود از وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرداری لنده را اعلام کرد.
عضوی شورای شهر بر این باور است پروژهای اسفالت چندین خیابان لنده بدون از کار کار‌شناسی و طی کردن مراحل فنی کار شده است و امروز شاهد نارضایتی مردم هستیم.
علی رضا فاضلی در این یادداشت آورده است: مکرر به شهردار تذکر داده شده است لکن همچنان بدون از ذره‌ای تغییر مجدد شاهد آن هستیم که در پروسه جدید اسفالت معابر و خیابان‌های شهر نکات فنی رعایت نشده و همچنان در این مقوله بدون رعایت استاندارهای کافی شهرداری به پیش می‌رود.
علی رضا فاضلی ادامه انتقاد خود اورده است: مقوله عمران و پروژهای عمرانی با توجه به هزینه بر بودن برای شهرداری باید از استاندار لازم برخوردار باشند تا هزینه کرد‌ها به هدر نرود انهم درشهرستانی که برای ریال به ریال این سرمایه‌ها تلاش‌ها می‌شود تا به شهرستان تخصیص داده شوند و یا شهرداری درآمد زایی نماید.
عضو شورای شهر لنده معتقد است در این راستا مولفه‌های گوناگونی وجود دارد که در کنار هم بودن این مولفه‌ها این مهم را به سرانجام می‌رساند و نتیجه‌اش رضایت مردم است.
اولین مؤلفه مدیریت است
علی رضا فاضلی اورده است: از ابتدای شروع بکار این شورا شاهد نارضایتی مردم از وضعیت نقاطی هستیم که شهرداری در این مناطق اسفالت انجام داده است و در جاهای مختلف فضای مجازی، حضوری و... شاهداعتراض و نارضایتی مردم هستیم.
عضو شورای شهر لنده وضعیت خیابان‌های شهرک فجر، خیابان موگرمون، خیابان مصلی، خیابان شهید چمران، را بغرنج و وضعیت غیراستاندارد کار اسفالت را غیر قابل توجیه دانست.
وی در بخشی از یادداشت خود جدائی از بحث زیر سازی و آسفالت کامل یک خیابان آورده است: متاسفانه کوچک‌ترین کار عمرانی که شهرداری انجام می‌دهد لکه گیری‌های سطح شهر است که شاهد آن هستیم هیچ نظارتی بر ان‌ها نمی‌شود و نمونه آن‌ها در لنده فراوان است.
حال باید منتظر ماند و دید آیا این نارضایتی برای مجموعه شورا و شهردار تاثیرگذار است یا اینکه از دید دیگر اعضای شورا در لنده همه چیز بی‌نقص پیش می‌رود
آیا این نارضایتی دغدغه یک عضوی شورای شهر لنده است؟
آیا فقط از نگاه علی رضا فاضلی وضعیت اسفالت کاری شهرداری غیر استاندارد است؟
علی رضا فاضلی در یادداشت انتقادی خود عدم نظارت شهردار لنده لنده را مسبب این هدر رفت هزینه آورده است و معتقد است: اگر شهردار بر روند کار پروژهای اسفالت نظارت می‌کرد شاهد آن نبودیم که اسفالت پروژه شهرک فجر بعد از یک ماه کار، موج اعتراضات مردمی نسبت به آن باعث شود، پای این پروژه به شبکه دنا باز شود.
عدم نظارتی که از دیدگاه علی رضا فاضلی نفر اول شورای شهر لنده جدای از بخش عمرانی در دیگر بخش‌های نیز مشهود است و در ان حوزه‌ها نیز تذکرات داده شده است و حتما شورا ورود پیدا خواهد کرد.
از سخنان عضو شورای شهر آنچه مشهود است این نکته است که ایشان ضعف نظارتی و رعایت نکردن استاندارهای لازم برای اسفالت یک خیابان را هدر رفت هزینه‌های هنگفت و سرمایه شهرداری لنده می‌داند.
باید منتظر ماند و دید دیگر اعضای شورای لنده و شهردار چه توجیهی دراین باره دارند؟
ایا واقعا پروژهای اسفالت انجام گرفته در لنده استاندارد لازم را ندارند؟

پروژه‌های حساس شهرداری یاسوج تعطیل شده است
عضو شورای شهر یاسوج با انتقاد از عملکرد شهرداری یاسوج در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: پروژه‌های مهم و حساس شهرداری یاسوج تعطیل شده است.
سعید پایدار ادامه داد: پل چهارم بشار یاسوج در حالی تعطیل شده که هر لحظه امکان به‌وجود آمدن یک بحران در این شهر وجود دارد و تا بوجود نیامدن فاجعه، شهرداری باید چشم و گوش خود را ببندد.
وی عنوان کرد: پل فعلی بشار یاسوج که به نوعی محل عبور و مرور قسمت‌های مختلفی از جمله بیمارستان امام سجاد (ع)، اکبر آباد، نجف آباد، علی آباد، کردلاغری، سروک، تل خسرو، سرآبتاوه و... و همچنین محور ارتباطی استان فارس بوده به دلیل قدیمی بودن جوابگو نیست و هر لحظه امکان تخریب شدن دارد.
پایدار با بیان اینکه تمام فضاهای گردشگری در مرکز شهر و شمال احداث شده است ابراز کرد: شهرداری یاسوج با وجود تعریف پروژه و تصویب توسط شهر در زمینه ساماندهی رودخانه مهریان و احداث پارک و فضای گردشگری کوتاهی می‌کند که این موضوع سبب مشکلات متعددی برای مردم و گردشگران در دو پارک ساحلی و مهرورزی شده است.
عضو شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه مردم شهر یاسوج از وضعیت نامطلوب زیرساخت‌های شهری گلایه‌مند هستند ابراز کرد: برخی معابر یاسوج بیش از ۲۰ سال هنوز آسفالت نبوده و ساماندهی نشده‌اند.
پایدار تصریح کرد: شهرداری یاسوج در ابتدائی‌ترین اقدامات از جمله احداث سرویس بهداشتی در نقالط مختلف و پارک‌های محله‌ای مانده است و در این زمینه هیچ حرفی برای گفتن ندارد.
وی از تعطیلی پروژه پل کمربندی شهید رجایی یاسوج خبر داد و گفت: تمام پروژه‌های مهم و حساس حوزه شهری یاسوج تعطیل شده و عملا شهرداری در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی حرفی برای گفتن ندارد.
پایدار عملکرد شهردار یاسوج در زمینه سامان دادن سیستم اداری و مالی شهرداری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شهرداری یاسوج در زمینه فرهنگی، گردشگری و مسائل اجتماعی هیچ عملکرد مطلوبی ندارد.
وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دلیل تعطیلی پروژه‌های عمرانی شهرداری کمبود اعتبار است اظهار داشت: شهردار یاسوج بنا دارد با اخذ ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات از بانک شهر نسبت به اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد اقدام کند که این اقدام شهرداری ستودنی است.

 
افشاگری معاون عزل شده سازمان جهادکشاورزی استان در ارتباط با استخدامی‌ها
قدرت الله ویسی در ابتدا با اشاره استخدامی‌های این سازمان به نکات تکان دهنده‌ای اشاره کرد که در زیر بخش اول آن را خواهید خواند.
بر اساس مجوز ۲۴ که در تاریخ اردیبهشت سال ۹۴، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به تعداد ۳۲ نفر به صورت قراداد کار معین (یکساله) در رشته‌های مختلف مطابق ماه ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری در اختیار سازمان قرار گرفت، با ورود دستگاههای نظارتی، تعداد افراد مورد نظر بر اساس اگهی استخدام کار معین یکساله که پست، مکان و رشته مورد نظر مشخص شده بود، سر انجام پس لز کشمکش‌های فروان آزمون در تاریخ ۲۳ مهر سال ۹۴ با شرکت ۹۵۳ نفر متقاضی برگزار گردید و جهاد و کشاورزی اقدام به اعلام افراد پذیرفته شده نمود.
هر چند که با توجه به مکاتبات صورت گرفته ارسالی به وزارت خانه که توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تنظیم و تایید شده بود تعداد ۷ نفر به اسامی ف-پ، ز-ک، ش-ع، ص-ج، م-م، م-او ر-ج در آزمون جز نفرات اول بودند که بعد‌ها این لیست اعمال نشد و ۷ نفر از نزدیکان ایشان با توجه به محل خدمت به جای آنان به کار گرفته شدند اما باید توجه کنیم که ملاک انتخاب برای سازمان بالا‌ترین نمره کسب شده بود.
در اگهی به شکلی تنظیم شده بود که بتوانند افراد خاصی را جذب کنند، دلیل عمده عزل من خواسته‌های غیر قانونی از جمله تنظیم صورتجلسه در قبل از تاریخ انتشار اگهی بود که قبول نکردم.
در ابتدا ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان بدون هیچگونه اطلاعی به اینجانب نسبت به ثبت تعداد ۶ نفر از آشنایان و بستگان خود در سامانه کارمندان ایران نمود و در این خصوص استخدام بدون آزمون بستگان، و همچنین اطلاع دستگاههای نظارتی از جمله سازمان بازرسی و با هوشیاری جناب آقای کرمی بازرس کل وقت به این موضوع ورود کردند و و علیرغم مقاومت رئیس سازمان جهاد کشاورزی، ناچارا تصمیم به برگزاری آزمون در سال گذشته گرفته شد.
متاسفانه پذیرش تعداد موردنظر به گونه‌ای است که تعداد ۷ نفر از کسانی که بالا‌ترین نمره بر اساس بخش و محل خدمت تعیین شده قبلی بکار گرفته نشده‌اند و مدارک آن‌ها در سازمان جهاد کشاورزی موجود است.
این در حالی است که توسط خود رئیس سازمان به اداره کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد که ۷ نفر بالا‌ترین نمره را کسب کرده‌اند و درخواست مجوز جدید کرد.
عجیب است که چرا این تعداد ۷ نفر که برخی خانواده ایثارگر می‌باشند چرا بکار گرفته نشدند و با نمره‌های کمتر جایگزین شده‌اند.
طبق دستورالعمل و بخشنامه استخدام ناظرین، از سال گذشته تاکنون قریب به ۱۵۰ نفر از ناظرین جهادکشاورزی در مراکز خدمات نظام مهندسی در دهستان‌های استان بکار گرفته شدند که آیا نمی‌طلبید از محل مجوزهای ۳۲ نفر ماده ۳۲ در رشته‌های مورد نیاز سازمان از جمله حسابداری و کامپیو‌تر و حقوق و … که رشته‌های مورد نیاز فعلی سازمان می‌باشند، استفاده می‌شد؟
برای اینکه نفراتی که در آزمون اول شده بودند از طریق دیوان عدالت اداری پیگیر هستند، وی می‌خواست صورت جلسه را بگونه‌ای تنظیم کنند که آن ۷ نفر به حق و حقوق خود نرسند و با توجه به اینکه اینجانب خود و همسرم از خانواده شهدا می‌باشیم و خود نیز جانباز هستم و برخی پذیرفته شدگان هم از خانواده معزز ایثارگران هستند به هیچ وجه خواسته ایشان را نپذیرفتم و نه تنها چنین کاری نمی‌کردم بلکه اعتقاد دارم باید قانون و عدالت رعایت شود.
در رابطه با بحث نیروهای شرکتی در سال گذشته بر اساس مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از طریق مناقصه شرکتی برنده شد که صرفا در ابتدا لیستی از نیرو‌ها در قالب ماده ۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری بصورت یکساله در سطح شهرستان‌های استان بکار گرفته شد.
با توجه به اینکه اتمام قرارداد شرکت تا پایان سال ۹۴ بود لذا اینجانب بر اساس وظیفه قانونی و برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی و از آنجایی که نیروهای بکارگرفته شده مورد نظر طرف قرارداد سازمان نبودند و طرف قرارداد شرکت بود، لذا اینجانب در اسفندماه سال گذشته به شرکت مذبور، حراست سازمان، بازرسی و ریاست سازمان و مدیریت‌های شهرستان‌ها طی مکاتبات مکتوب اعلام کردم تا اخذ مجوز قانونی در سال جاری هیچ گونه مسئولیتی سازمان ندارد و با توجه به اینکه برخی نیرو‌ها نگهبان و راننده بودند، قاعدتا می‌بایست طبق قانون توسط ریاست سازمان اخراج می‌شدند و ایشان نه تنها اقدام قانونی نکرد بلکه اصرار به ادامه کار آن‌ها داشت.
جالب توجه اینجاست که ۷ روز مانده به پایان قرارداد شرکت در سال گذشته، رئیس سازمان اقدام به معرفی ۶ نفر دیگر به جهت اشتغال به کار در شهرستان‌ها معرفی کرد!.
تاکنون هیچگونه مجوزی مبنی بر بکارگیری نیرو در قالب ماده ۱۷ مدیریت خدمات کشوری از طریق سازمان مدیریت در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار نگرفته است و شرکت هم به دلیل عدم برگزاری مناقصات، قرادادی ندارد که بتواند با نیرو‌ها قراداد ببندد ولی در سال جاری ریاست سازمان اصرار داشت که تعدادی نیرو مجددا به نیروهای بلاتکلیف قبلی اضافه شوند و اینجانب زیربار مسئولیت نرفتم و یکی دیگر از دلایل جابجایی بنده خواسته‌های غیرقانونی بود که در این رابطه داشت.
در رابطه با جذب ناظرین و سایر موارد رفتاری به اینجانب و ارباب رجوع مطالب حساس و تکان دهنده‌ای وجود دارد که در صورتی که مدیران ارشد استانی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و همچنین دادستانی و دستگاه‌های نظارتی تمایل داشته باشند آمادگی بازگویی و افشا آن‌ها را دارم.
با بنده که خانواده دو شهید هستم و خود نیز جانباز می‌باشم، از سوی فردی که خود کمترین نقشی در این مسائل نداشته است، اینچنین برخورد می‌شود و برای مسائل غیرقانونی تحت فشار گذاشته می‌شود؛ صرفا بخاطر اینکه تابع قانون بوده‌ام.

ماجرای کلیپ کتک خوردن مامور نیروی انتظامی به اتهام سواستفاده از زنان
سال گذشته کلیپی در فضای مجازی رد و بدل شد که در آن یک مامور نیروی انتظامی از دست دو جوان به اتهام سواستفاده از جایگاه نیروی انتظامی کتک می‌خورد.
در متنی که همراه این کلیپ منتشر شده بود، امده بود؛ این مامور نیروی انتظامی، رئیس یکی از کلانتری‌های شهر یاسوج است که مردان را به بهانه‌های مختلف بازداشت می‌کرده و برای آزادیشان از زنان آن‌ها سواستفاده می‌کرده است و بالاخره در خانه یکی از آشنائیان به دام می‌افتد و کلیپ مذکور که حاوی برخورد فیزیکی دو جوان با وی است در آنجا ضبط شده است.
در‌‌ همان تاریخ، سردار غلام‌عباس غلام‌زاده فرمانده وقت نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به این کلیپ گفته بود: این مامور نه تنها رئیس کلانتری در شهر یاسوج نیست بلکه عضو نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم نیست.
بر اساس این گزارش، در همین حال طی روزهای اخیر مجددا این کلیپ از سوی برخی کانال‌های تلگرامی مطرح منتشر شده است و نه تنها به تاریخ آن اشاره‌ای نشده است بلکه اشتباه ربط دادن این شخص به نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز تصحیح نشده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به پخش مجدد این کلیپ گفت: این شخص هیچ ارتباطی به نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد و مربوط به یکی از استان‌های همجوار است.
سرهنگ مهدی انصاری قویا ارتباط این شخص را به نیروی انتظامی استان رد کرد و تاکید کرد: وی نه تنها رئیس کلانتری در شهر یاسوج نیست، حتی جمعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و عناوین مطرح شده برای این مامور کاملا کذب و دروغ است.
انصاری افزود: این کلیپ مربوط به مدت‌ها قبل است که منتشر شده بود و نیروی انتظامی استان هم به شایعات پاسخ داد و به دلیل شباهت لهجه متاسفانه این فرد را به نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد منتسب می‌کنند که کاملا کذب است.
وی تصریح کرد: تا جایی که اطلاع دارم برای شخص متخلف در‌‌ همان تاریخ پرونده‌ای ایجاد شد و با وی برخورد صورت گرفت.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید برا اینکه پیگیر عوامل انتشار مجدد این کلیپ خواهیم بود، ابراز داشت: مشخص نیست با چه هدفی مجددا این شایعه منتشر می‌شود و امیدواریم همشهریان عزیز به این شایعات توجه نکنند و جلوی دامن زدن به آن را بگیرند.

«تاجگردون بویراحمدی یا تاجگردون باوی»
سید جمال الدین اسدابادی یکی از مشاهیر بزرگ شیعه و ایران است که در جهت اتحاد ملل مسلمان تلاش‌های زیادی انجام داد و به کشور‌های مختلفی از جمله افغانستان، هند، عثمانی، انگلستان سفر نمود.
طبق برخی منابع وی در بعضی کشورهای برای رسیدن به اهداف خود در جهت اتحاد، خود را متعلق به آنجا معرفی می‌نمود و به همین دلیل امروزه وی را سیدجمالدین افغانی، عثمانی و…نیز می‌شناسند.
جامعه‌ای که بدنه آن از تجمع طوایف مختلف در کنار هم تشکیل شده است در کنار مزیت‌ها، نقطه ضعف‌هایی هم به همراه داشته از جمله مستعد بودن این جوامع برای بروز اختلاف‌های قومیتی که متاسفانه سالهاست عده‌ای با استفاده از چنین نقطه ضعفهایی اهداف خود را دنبال می‌نمایند.
اظهارات روز گذشته نماینده گچساران و باشت مبنی بر اینکه از خیلی‌ها بویراحمدی ترم دقیقا در چارچوب ایجاد فضای اتحاد و انسجام بیان شد و تاجگردون باوی، بویراحمدی یا کهگیلویه‌ای باشد در واقع وی یک کهگیلویه و بویراحمدی متشکل از تمام مساحت این استان است.
بحث تغییرنام استان و واکنش‌هایی که در این زمینه بوجود آمد به خوبی نشان داد ما در زمینه اتحاد و برادری خلاهایی داشته و ظاهرا هرکسی به دنبال این است شهر خود را در استان پررنگ‌تر نشان داده که این تفکر مغایر با روح برادری و وطن دوستی بوده و باید در مسیری گام برداریم که تک تک افراد این استان خود را متعلق به استانی دانسته که متشکل از یک مجموعه است.
اتحاد و دوری از افراطگرایی کلید گمشده این روزهای استان ما بوده که متاسفانه به دلیل نرسیدن به این کلید سعادت محور، سالهاست قفل توسعه و پیشرفت استان ناگشوده مانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چه خوبه منبع خبر ها رو بزنی که اخلاق رسانه ای نمیره اما متاسفم برات که حسادت اجازه نمیده بهت
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
اگرادعای اقآی ویسی صحت داشته باَشد بایدبه حال این مدیرکل وکسیکه حامی ایشونه گریست که اخرت خودشان رابرای دنیای یکعده چوب حراج زده البته منهم دریک مراسم مذهبی که بطورتصادفی این اقای مدیرکل دررکاب نماینده به ان مراُسم امده بود من ایشان رامیشناختم یه بنده خدایی به ایشان گفت که یک نفرمطلع به ماگفته که شماخواهرتون رابه ناحق به جآی برادرخانم من استخدام کردی جوابش خیلی قانع کننده نبودفقطمیگفت که ایشان ذخیره بوده که این مسئله درحال پیگیری است شخص مدعی خوشبختانه ادمی است که ول کن نیست وهفته اینده دریکی ازنهادهای بازرسی ایشان نوبت دفاع دارد
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
اگرادعای اقآی ویسی صحت داشته باَشد بایدبه حال این مدیرکل وکسیکه حامی ایشونه گریست که اخرت خودشان رابرای دنیای یکعده چوب حراج زده البته منهم دریک مراسم مذهبی که بطورتصادفی این اقای مدیرکل دررکاب نماینده به ان مراُسم امده بود من ایشان رامیشناختم یه بنده خدایی به ایشان گفت که یک نفرمطلع به ماگفته که شماخواهرتون رابه ناحق به جآی برادرخانم من استخدام کردی جوابش خیلی قانع کننده نبودفقطمیگفت که ایشان ذخیره بوده که این مسئله درحال پیگیری است شخص مدعی خوشبختانه ادمی است که ول کن نیست وهفته اینده دریکی ازنهادهای بازرسی ایشان نوبت دفاع دارد
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
اگرادعای اقآی ویسی صحت داشته باَشد بایدبه حال این مدیرکل وکسیکه حامی ایشونه گریست که اخرت خودشان رابرای دنیای یکعده چوب حراج زده البته منهم دریک مراسم مذهبی که بطورتصادفی این اقای مدیرکل دررکاب نماینده به ان مراُسم امده بود من ایشان رامیشناختم یه بنده خدایی به ایشان گفت که یک نفرمطلع به ماگفته که شماخواهرتون رابه ناحق به جآی برادرخانم من استخدام کردی جوابش خیلی قانع کننده نبودفقطمیگفت که ایشان ذخیره بوده که این مسئله درحال پیگیری است شخص مدعی خوشبختانه ادمی است که ول کن نیست وهفته اینده دریکی ازنهادهای بازرسی ایشان نوبت دفاع دارد
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
اگرادعای اقآی ویسی صحت داشته باَشد بایدبه حال این مدیرکل وکسیکه حامی ایشونه گریست که اخرت خودشان رابرای دنیای یکعده چوب حراج زده البته منهم دریک مراسم مذهبی که بطورتصادفی این اقای مدیرکل دررکاب نماینده به ان مراُسم امده بود من ایشان رامیشناختم یه بنده خدایی به ایشان گفت که یک نفرمطلع به ماگفته که شماخواهرتون رابه ناحق به جآی برادرخانم من استخدام کردی جوابش خیلی قانع کننده نبودفقطمیگفت که ایشان ذخیره بوده که این مسئله درحال پیگیری است شخص مدعی خوشبختانه ادمی است که ول کن نیست وهفته اینده دریکی ازنهادهای بازرسی ایشان نوبت دفاع دارد
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
اگرادعای اقآی ویسی صحت داشته باَشد بایدبه حال این مدیرکل وکسیکه حامی ایشونه گریست که اخرت خودشان رابرای دنیای یکعده چوب حراج زده البته منهم دریک مراسم مذهبی که بطورتصادفی این اقای مدیرکل دررکاب نماینده به ان مراُسم امده بود من ایشان رامیشناختم یه بنده خدایی به ایشان گفت که یک نفرمطلع به ماگفته که شماخواهرتون رابه ناحق به جآی برادرخانم من استخدام کردی جوابش خیلی قانع کننده نبودفقطمیگفت که ایشان ذخیره بوده که این مسئله درحال پیگیری است شخص مدعی خوشبختانه ادمی است که ول کن نیست وهفته اینده دریکی ازنهادهای بازرسی ایشان نوبت دفاع دارد
شکایت
Iran, Islamic Republic of
واقعا راست می گین آموزش وپرورش هم آموزش وپرورش قدیم ، خود مدیریت آموزش وپرورش چیزی نبود اومدن پورالحسینی هم گذاشتن متأسفانه جناج گرایی در تنها در آموزش وپرورش باعث نابودی شده بلکه در تمامی ادارات شهرستان به جای خدمت رسانی جناج رسانی می کنند . وقتی شایسته سالاری حذف و جایش رو فامیل بازی و قوم وخویش گرایی بگیرد همین اتفاق های نا زیبا هم می افته البته متأسفانه این استان همیشه در افکار و رفتا نا زیبا می موند و حتی اسمش هم عوض بشه هیچ تأثیری نداره
علی...
Iran, Islamic Republic of
خبر //به شیوه ای جدید...لطفا منبع خبرهای فوق را قید کنید
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت نویسنده متن مدرسه ای در گچساران ...اگر میتوانید ثابت کنیدبه اداره گچساران یا اداره کل مراجعه کنید
Iran, Islamic Republic of
درود بر ویسی کاش به افشاگریهای او رسیدگی بشه. و نتیجه به اطلاع عموم هم برسه.
آموزش پرورش
Iran, Islamic Republic of
سردبیر محترم کبنا نیوز لطفا از درج خبرهای کذب جدا خودداری شود هر خبر که از طرف مخاطبان ارسال میشود در سایت درج نشود که از قانون پیگیری میشودـ
اولیا مدرسه
Iran, Islamic Republic of
سلام بنده یکی از اولیا این دبستان هستم که سه ساله دخترم اونجاست وواقعا از نظر آموزشی وپرورشی ونظم بسیار عالی است واین از مدیریت خوب اون مدرسه است واین صحبت ها فقط می تونه غرض شخصی باشد.
مدرسه
Iran, Islamic Republic of
سلام اتفاقا اگه یه مدیر خوب وخوش برخورد ومنطقی در گچساران باشه فقط مدیر همون مدرسه است.دستشون درد نکند.
مهسا
Iran, Islamic Republic of
باسلام واقعا متاسفم برای کسانی که هرمدیری حامی نظم وتحول در مدرسه ای باشه رو بد می خوانن.این مدیر حرف نداره.
اولیا دانش اموز
Iran, Islamic Republic of
باسلام بنده اولیا دانش آموز اون مدرسه ام تابه حال ازما درخواستی برای تهیه ی چیزی برای مدرسه نشده.از مدیر ممنونیم چون خودوعواملشون خیلی زحمت می کشند.
رهی
Iran, Islamic Republic of
درمورد اون مطلب که در سازمان جهاد کشاورزی استخدام‌ های عجیب شده کاملا درسته چون رئیس سازمان نفر اول استخدامی حسابداری رو‌کنار زدن وخواهر خودشون رو که رشته مامایی هست رو حسابدار کردن وهمچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی شوهر خواهر خودشون که اهل اردبیل هست واصلا اهل استان خودمون نیست وتا قبل از داماد شدن در خانواده اونها در استان زندگی نکرده در جهاد کشاورزی گچساران استخدام کردند ٬پ.ن:مدیر سایت این مطلب رو بدون کم وکاستی انتشار بدید لطفاً این مطلب کاملاً صحت داره ومیتونید در این زمینه تخقیق کنید.
رهی
Iran, Islamic Republic of
پیرو مطلبی که در مورد استخدامی های سازمان جهاد کشاورزی ورعایت نشدن عدالت عرض شد باید بگم که این عرایض کاملاً صحت داره به دلیل اینکه رئیس سازمان نفر اول حسابداری رو کنار زده و خواهر خودشون رو که در رشته مامایی فارغ التحصیل شده به جای نفر اول استخدامی حسابداری جایگزین میکنند وهمچنین داماد خودشون که شوهر خواهرشون باشه که اصالتی اردبیلی وحتی تا قبل از ازدواج با خواهر رئیس سازمان در استان زندگی نکرده در اداره جهاد کشاورزی گچساران استخدام نموده.پ.ن :مدیر محترم سایت این مطلب بنده کاملا صحت داره ومیتوانید درمورد اون تحقیق کنید تا حقیقت ماجرا را دریابید.
رهی
Iran, Islamic Republic of
پیرو مطلبی که در مورد استخدامی های سازمان جهاد کشاورزی ورعایت نشدن عدالت عرض شد باید بگم که این عرایض کاملاً صحت داره به دلیل اینکه رئیس سازمان نفر اول حسابداری رو کنار زده و خواهر خودشون رو که در رشته مامایی فارغ التحصیل شده به جای نفر اول استخدامی حسابداری جایگزین میکنند وهمچنین داماد خودشون که شوهر خواهرشون باشه که اصالتی اردبیلی وحتی تا قبل از ازدواج با خواهر رئیس سازمان در استان زندگی نکرده در اداره جهاد کشاورزی گچساران استخدام نموده.پ.ن :مدیر محترم سایت این مطلب بنده کاملا صحت داره ومیتوانید درمورد اون تحقیق کنید تا حقیقت ماجرا را دریابید.
رهی
Iran, Islamic Republic of
پیرو مطلبی که در مورد استخدامی های سازمان جهاد کشاورزی ورعایت نشدن عدالت عرض شد باید بگم که این عرایض کاملاً صحت داره به دلیل اینکه رئیس سازمان نفر اول حسابداری رو کنار زده و خواهر خودشون رو که در رشته مامایی فارغ التحصیل شده به جای نفر اول استخدامی حسابداری جایگزین میکنند وهمچنین داماد خودشون که شوهر خواهرشون باشه که اصالتی اردبیلی وحتی تا قبل از ازدواج با خواهر رئیس سازمان در استان زندگی نکرده در اداره جهاد کشاورزی گچساران استخدام نموده.پ.ن :مدیر محترم سایت این مطلب بنده کاملا صحت داره ومیتوانید درمورد اون تحقیق کنید تا حقیقت ماجرا را دریابید.
رهی
Iran, Islamic Republic of
پیرو مطلبی که در مورد استخدامی های سازمان جهاد کشاورزی ورعایت نشدن عدالت عرض شد باید بگم که این عرایض کاملاً صحت داره به دلیل اینکه رئیس سازمان نفر اول حسابداری رو کنار زده و خواهر خودشون رو که در رشته مامایی فارغ التحصیل شده به جای نفر اول استخدامی حسابداری جایگزین میکنند وهمچنین داماد خودشون که شوهر خواهرشون باشه که اصالتی اردبیلی وحتی تا قبل از ازدواج با خواهر رئیس سازمان در استان زندگی نکرده در اداره جهاد کشاورزی گچساران استخدام نموده.پ.ن :مدیر محترم سایت این مطلب بنده کاملا صحت داره ومیتوانید درمورد اون تحقیق کنید تا حقیقت ماجرا را دریابید.
رهی
Iran, Islamic Republic of
پیرو مطلبی که در مورد استخدامی های سازمان جهاد کشاورزی ورعایت نشدن عدالت عرض شد باید بگم که این عرایض کاملاً صحت داره به دلیل اینکه رئیس سازمان نفر اول حسابداری رو کنار زده و خواهر خودشون رو که در رشته مامایی فارغ التحصیل شده به جای نفر اول استخدامی حسابداری جایگزین میکنند وهمچنین داماد خودشون که شوهر خواهرشون باشه که اصالتی اردبیلی وحتی تا قبل از ازدواج با خواهر رئیس سازمان در استان زندگی نکرده در اداره جهاد کشاورزی گچساران استخدام نموده.پ.ن :مدیر محترم سایت این مطلب بنده کاملا صحت داره ومیتوانید درمورد اون تحقیق کنید تا حقیقت ماجرا را دریابید.
Iran, Islamic Republic of
جناب ویسی تا الان کجا بودی چرا حرفی نزدی
مارال
Iran, Islamic Republic of
مدرسه شاهد فدک بوده
سیاهپور
Iran, Islamic Republic of
من بچه ام اونجاست و خدا را شاهد می گیرم این صحنه را دیده .کذب خبر از سوی خود مدیر و آموزش و پرورش به اسم اولیا فقط تف سربالاست چرا تحقیق نمی کنیم کاش انتقاد پذیر بودیم
نارکی.م
Iran, Islamic Republic of
والله سالهاست تکیه کلام این خانم همینه .زور ///بهش نمی رسه دلیل نداره که انکار کنیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با همه ی والدین مثل ///رفتار می کنه از معلم های سالهای قبلش////.خدا شاهده اوضاع معلمهاش از همه بدتره///
میرفردی
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستی که فرمودند مدرسه تا حالا درخواستی از ما نداشته یه سوال دارم .مطمئنی فرزندتون توی همون مدرسه است ؟؟من کلاس بچه ام را خواستم جابجا کنم گفتن ۵۰۰ هزارتومن بده تا بزاریمش توی کلاس دیگه
ظهراب
Iran, Islamic Republic of
من پارسال بچه فامیلمون اونجا بود از بس بی حرمتی دیدند بچه اش را وسط سال درآورد.واقعا آدم ناراحت میشه .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آموزش پرورش جان کاری نداره زنگ بزن به معلم مربوطه دور از اینکه بترسونینش که بخواد انکار کنه ببین قضیه چیه مردم بدبخت که دستشون جایی بند نیست.ولی حداقل به خاطر حرمت خودتون هم شده اجازه جسارت به زیر دستهات را به مردم نده .خدا را خوش نمیاد.
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
چقدر سریع آموزش و پرورش به این خبر واکنش نشون داد در خبر عزل خانم قنواتیان که هنوز هیچ پاسخی به مردم ندادند
آموزش گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده کمایی که دنبال بیچارگی های این مردمی .واقعا اوضاع خرابه
بهنام
Iran, Islamic Republic of
تمام روسا باوی اند همه مدیران مدرسه تا ادارت بالا باوی اند اوضاع هم همینه که پشتشون به حزبشون گرمه
مومن علی نژاد
Iran, Islamic Republic of
زیر دستهات با مردم خوب تا نکردند فامیل گرایی را همه جای شهر میشه دید اونوقت میگن چرا بیکاری و خودکشی زیاده .ای داد از این زندگی
والی نژاد
Iran, Islamic Republic of
معلم باید می زد تو گوشش تا حالش جا بیاد
پرهام
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون اوضاع خرابتر از اونیه که فکر می کنی کاش یه بررسی می کردی البته اگه وقت داشتی
موسوی
Iran, Islamic Republic of
مگه اداره آموزش و پرورش بی خبره خدا شاهده اطلاع دارند شاهدش هم شکایت های والدین به آموزش و پرورش گچسارانه آخرینش هم که جمع آوری امضا و طومار برای عزل مدیر و ارسال به اداره کل بوده چه طور اداره آموزش پرورش اطلاع نداره ولی مردم خبر دارند
پیرانی
Iran, Islamic Republic of
من خودم شاهده هزاران بی حرمتی بودم تاجگردون هم که دنبال اهداف بالاتر و وزارته کاری به مردم نداره
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
خیلی مدیر خوبیه میخان حرف پشتش در بیارن برید از والدین بپرسید
قربانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام تنها مدیر باسواد این شهر همین مدیره.خدالعنت کنه کسانی که چشم دیدن موفقیت آموزش وپرورش رو ندارند.
اسپری
Iran, Islamic Republic of
همیشه مردم ما خوبیها وتلاش ها رو نمی بینن .من به عنوان ولی خیلی از مدیر ومدرسه راضیم.
کرمی
Iran, Islamic Republic of
سلام این رو بدانید اولیایی که ناراضیه یا درس بچش ضعیفه یادرخواست غیر منطقی از مدیر داشته است .ازخدا بترسن.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
تنها مدرسه ی پرطرفدار شهر فقط همین مدرسه است اگه کسی شکایتی داره وادعا می کنه حقیقته حضوری شکایت کنه .ماکه سپاس گزار اوهستیم
محمدی
Iran, Islamic Republic of
این مدیر تحولی بزرگ در دبستان به وجود آورده عده ای چشم دیدنش رو ندارند.درضمن این مدیر باشتی نیست
اولیا
Iran, Islamic Republic of
من خودم شناخت کامل با نحیط اموزشی مدرسه ذکر شده و مدیریت ان مدرسه را دارم.متاسفانه مردم ما کسی که کارش خوب انجام میده ازش اشکال میگیرن.مدیریت و فضای اموزشی مدرسه ذکر شده کامل در سطح کیفی عالی هستش.مردم میتونن برن از نزدیک ببینین.و یه خسته نباشید به مجموع مدیرت مدرسه میگم که تلاش بسیاری کردن تا این مدرسه بشه بهترین مدرسه استان.
گچسارانی ها
Iran, Islamic Republic of
سلام این دبستان حدود ۴۵۰دانش آموز داره شاید ۲۰نفری راضی نباشن واین عادیه
مرادی
Iran, Islamic Republic of
سلام.پخش این گزارش فقط دشمنی با مدیر و رییس اداره می باشد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خطاب به ان بنده خدایی که بحث شایسته سالاری رو اوردن وسط.بدونن که مدیر مدرسه ذکر شده هم تحصیلات تکمیلی دارن.هم سابقه یالای ۲۰ سال.و هم بارها به عنوان معلم نمونه استان معرفی شدن.لطفا بدون شناخت حرفی نزنین.شما یه سر به مدرسه بزنین.میفهمین که فقط قصد گذاشتن این خبرها تخریب مدرسه و مدیریت مدرسه هستش.
معلم مدرسه
Iran, Islamic Republic of
من یکی از۲۵معلم اون مدرسه ام واگه راست میگن بییان از ما بپرسن اتفاقا بهترین رفتار رو دارن وما ازشون راضی هستیم اون معلمی که ناراضیه حتما عملکرد خوبی نداشته وبه اعتراض اولیا برداشته شده.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
خدا را شاهد می گیرم که تا بحال رفتار ناشایستی از مدیر مدرسه و عوامل آن ندیدم .اولیای فرهنگی
میروئسلاو
Iran, Islamic Republic of
پورالحسین مدیری ضعیف می باشد شمارا به خدا فکری به حال این بچه های بی زبون .کنید . تاجگردون ما بهت رای دادیم تمام ترکها به این امید که بتوانی مدیر آ موزش پرورش گچساران را عوض کنی به تو رای دادند . عوضش کننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
انصاری
Iran, Islamic Republic of
باسلام دررابطه باخبریکه برعلیه مدرسه نوشته شد فقط یه جمله میگم اونم اینه که اگهه قرار بودبا غرض شخصی وتهمتی پشت پرد ه نمی توان تلاش های مدیران نمونه رو ندید...
صالحی
Iran, Islamic Republic of
بنده یکساله که فرزندم در این مدرسه درس میخواند هیچ بی نظمی و برخورد زشتی از مدیر مدرسه ندیده ام و تنها گناهش برقراری نظم و انضباط می باشد که آنهم خیلی از مردم ما طرفدار نظم نیستند.
عالی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام مدیری که این همه امکانات برای مدرسه در عرض دوسال وسه ماه فراهم کرده آیا لنگه یه لامپه؟حداقل یه چیزی بگفتید که کسی باورش بشه.
زینب.فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
بسیار مدیر باشخصیت و خوبی با مدیریت عالی هستن و مدرسشون از همه لحاظ جزو بهترین مدرسه شهرستان هست و چنین حرفی دروغ محض و توطعه علیه مدیر مدرسه و رییس اداره آمورش و پرورش هست. خدا خیرشون نده کسانی را که چنین حرفی را از خودشون نوشتن
معلم مدرسه
Iran, Islamic Republic of
من یکی از معلمان اون مدرسه هستم واین اولیایی که ادعا داره بجش شاهد بوده وخودرا سیاه پور معرفی کرده چنین اولیایی بااین نام خانوادگی ندارن . درضمن بچه های شما نمی توانن به شما بگن فلان روز بیایید جلسه ولی می تونن بگن که مدیر به معلماش چی گفته.واقعا که ما ایرانی ها نمک نشناسیم
خانم آقایی
Iran, Islamic Republic of
سلام جریان خ قنواتی چه ربطی به این دبستان داره ای ای مردم.این اولیا شهامت داشت این شکایت رو به مدیر یا رییس می گفت مدیران خوب بااین تهمت ها ضربه نمی بینن.از آخرت بترسید.
جعفری
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تنها مدیری که قانونی عمل می کنه همینه وپشتش به هیچ کس گرم نیست چون نسبتی با هیچ رییسی نداره واگر مدیرش کرده اند به خاطر شایستگی هاشه.
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن حرف راست رو یا از آدم دیونه بشنو یا از بچه.
مارشال
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای معلمی که برای گرفتن یه لامپ به رییس مدرسه التماس میکنه وگریه اینها ابروی معلمی را برده اند کلاس را تعطیل می کردی وتوی دفتر مینشستی وچایی می خوردی مجبور میشد لامپ بزنه توی کلاس وقتی مدیر میگه رییس نمی تونه کاری کنه بدون بی حساب نمی گه
حامی
Iran, Islamic Republic of
انصافا شهردار لنده مهندس تقی زاده شهردار به تمام معنای هستش / هم کاردان است/ هم تلاشگر / هم جوان / جنا ب آقای فاضلی عزیز چرا اگر مشکلی بود / کم کاری بودتا حال فاش نمیکردی / همه مردم لنده این را میدونن که این یک ترفند انتخاباتیست / احساس میکنم بهترین گزینه سکوت است و آبرومندتر است /
حراست آموزش پرورش
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای خبر گذاری (کبنا نیوز ) که خبرهای دروغ افراد را بر علیه مدیر مدرسه بدون تحقیق و سوال از درستی خبر از اداره آموزش و پدورش و مدیر و عوامل مدرسه چنین خبری را پخش میکند .اداره آموزش پرورش این خبر را تخریب و دشمنی با مدیر مدرسه و رییس اداره آموزش پرورش دانست و آن را تکذیب کرد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خود مدیره هم پست گذاشته آخه تو از کجا می دونی آمار دقیق مدرسه چندتاست خخخخخخ
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
نه تنها این مدرسه خیلی از مدیران مدارس حرفشون همینه که هر جا دلت میخواد ازم شکایت کن .اگه کسی هم بخواد شکایت کنه باید شاکی خصوصی باشی وگرنه رسیدگی نمی کنن مردم هم دستشون جایی بند نیست اگه موضوعی مثل این هم رسانه ای می شه به جای عذر خواهی مردم و رسانه را مقصر می کنند
مریم.م
Iran, Islamic Republic of
عزیزم کی با مدیر دشمنی داره چرا اسم بقیه مدیران برده نشده .یه خورده با انصاف باشیم
فرهنگیان
Iran, Islamic Republic of
خوب می کنه کسری بودجه آموزش پرورش را جبران می کنه به جاش پست مدیریتش محفوظه
انجمن مدرسه
Iran, Islamic Republic of
واقعا خودتون بیایید مدرسه رو نگاه کنید از همه لحاظ تکمیل هستش و از هیچ نظر مشکلی نداره و این خبر فقط دشمنی با مدیر مدرسه و رییس اداره آموزس پرورش می باشد و به محض انتشار توسط اداره آموزش پرورش تکذیب شد
صنم محمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام این جانب صنم محمدی اموزگار پایه ی اول خبر منتشر شده را کذب اعلام می کنم ما در مدرسه مشکل خاصی نداشتیم مدیر هم به کلاسا رسیدگی کرد ومشکل تمام کلاسا را برطرف کرد من به نوبه ی خودم از کسی که این خبر را منتشر کرده شکایت دارم وباید پیگیری شود
حراست شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
بنده یکی از اولیا حراستی شرکت نفت هستم که به اشتباه در متن نظرم حراست آموزش پرورش نوشتم
خان
Iran, Islamic Republic of
والا بهترین مدرسه داخل گچساران هست هم از لحاظ تعلیم و تربیت هم از لخاظ امکانات همش دروغه همش
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام اتفاقا من از خ محمدی این جریان رو پرسیدم تعجب کردن وازمدیر تعریف وحمایت کردن.و عنوان کردن گران ترین چیزها رو این مدیر برای ما ومدرسه تهیه می کند چه برسد به چیزهای بی اهمیتی مانند لامپ.
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا بچه من پیش این خانم مدیره خیلی مدیر خوب و خوش برد یه
محمد
Iran, Islamic Republic of
بچه من پیش این خانم مدیره خیلی مدیر خوب و خوش برخرد یه
دکتر
Iran, Islamic Republic of
این خانم درگیری زیادی با اولیا داشته ونمیدونم چطور تا الان عوضش نکردن
ح.غلامی
Iran, Islamic Republic of
اون کسیکه خبر دروغ رو درباره مدیر مدرسه پخش کرده خدا لعنتش کنه
زهره
Iran, Islamic Republic of
این خبر مدرسه کاملا دروغ و از روی دشمنی و کینه ورزی می باشد و تکذیب شده اون کسیکه نشر داده واقعا از خدا نمیترسه چنین کاری کرده
اولیا
Iran, Islamic Republic of
تا زمانیکه افراد ضعیف را به عنوان مدیر می گمارند و چنین افرادی از پایگاه خاص برخوردارند روزگار همین است. وداد و بیداد فایده ای ندارد.به جز رسوا کردن خودتان
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
آقای حاج پورالحسینی فرد لایق و توانمندی است که قطعا این کار مدیر را بی پاسخ نمی گذارد.هر چند به تنهایی آموزش و پرورش را اداره میکند. و وی مدیری توانمند و در بین مدیران آموزش و پرورش کشور فردی شناخته و زبانزد است.اگر جای وی بوم معاونین را زودتر تغییر میدادم .
مدیر مدرسه
Iran, Islamic Republic of
من سه ساله مدیر این مدرسه ام وتاکنون باهیچ همکاری در محیط دبستان واونم در حضور اولیا ودانش آموزان برخورد نامناسبی نداشته واین ادعا کذب است وکسی که خودرا شاهد عینی معرفی کرده شهامت داشته باشداگه چنین برخوردی دیده حضورا شکایت کند.من که دراین سه سل بهترین امکانات رو بذای مدرسه فراهم کرده ام گدای طلبیدن لامپ ناچیزی بودم.درضمن اگه همکاران من ناراضین چرا کسی فرم جابه جایی پر نمی کند.من نسبت به این گزارش شکایت دارم
مدیر مدرسه
Iran, Islamic Republic of
در ضمن اگه رفتار من ناپسنده چرا دراین سه سال هیچ نیرویی فرم جابه جایی پر نکرده وهمین طور من تآکنون جمله ی ناپسند پورالحسینی کیه وچه کاره است را در هیچ برخوردی عنوان نکرده ام واز طریق مراجع قانون پی گیر می شوم.
ایل باوی
Iran, Islamic Republic of
من مدیر مدرسه مورد اشاره را کاملا می شناسم بخدا قسم برخورد ایشان با اولیای دانش آموز و همکاران معلم و دانش آموزان خوب نبوده ودر تعجبم چرا اداره آموزش وپرورش با ایشان برخورد نمی کند واقعا قوم گرایی واجحاف وباندبازی وسیاسی کاری تا کی ؟ آقایان با آبروی دکترتاجگردون بازی نکنید.
فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید آنقدر آقای پورالحسینی انسان باشخصیت وبزرگی است که اگر ذره ای برایش ثابت شود این مدیر یا سایرمدیران تخلفی صورت دهند باشدت به آنها برخورد قانونی صورت خواهد داد چراکه از انسان اصیل وریشه داری همچون پورالحسینی انتظاری بیش از این نیست.
گچساران عشقمه
Iran, Islamic Republic of
بنده موارد ذکرشده در تیتر خبر مدرسه شاهدفدک را جدا تایید می کنم.
گچساران عشقمه
Iran, Islamic Republic of
درخصوص مدرسه شاهد فدک کاش گوش شنوایی و وجدان بیداری باشد وبه دور ازتعصبات وفامیل گرایی با مدیر متخلف برخورد لازم صورت گیرد.
ادینه
Iran, Islamic Republic of
قل از پیگیری از طریق مراجع ذیربط وانتشارأن در رسانه پرواضح است که با هف تخریب واغراض شخصی می باشد
تهران
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود .من در عجبم چرا مردم بچه هاشون را اونجا میزارن والله من اگه از بی مدرسه ای در رنج هم باشم حاضر نیستم جایی که بچم شاهد تحقیر معلمش باشه بزارم درس بخونه.
Iran, Islamic Republic of
لطفاً اول تحقیق کنید ومعلمان زحمت کش ومدیران خوب را تخریب نکنید ٰ گیرم یک نفر یک روز مشکل داشت وصدایش بلند شد مثل همه انسانها باید با آبروی او بازی کنیم چون میل دلمان کار نمی کند و....
منطقی
Iran, Islamic Republic of
خبرای بی مفهوم.متاسفانه رسالت خبرنگاری تو این استان و بخصوص تو این سایت ازبین رفته.
شهروند منصف
Iran, Islamic Republic of
سلام ، انعکاس خبری که به نقل از یک شاهد عینی نقل شده است. و ریز شدن در مسایل اینجنینی و بسیار فرعی که اساسا برای آن در ساختار آموزش و پرورش ساز و کار لازم پیش بینی شده و همه روزه مسایلی از خرد تا کلان از طرف مردم گزارش و پیگیری می گردد. نشان از این دارد که یا سایت محترم کبنا از آن بی اطلاع است و یا ..‌‌‌‌..‌ در هر حال انتظار مشتریان سایت ها پرداختن به مسایل اصلی و دوری از حاشیه پردازی است .که امید می رود مورد توجه قرار گیرد.
بی پارتی
Norway
هر ریسی که پارتی بازی میکنه//
Iran, Islamic Republic of
درجواب ۱۳و۱۴سالی که نکوست از بهارش پیداست اگر این .. وای به حال آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
نوبت تعویض پوالحسینی رسیده تازه دیر شده
Iran, Islamic Republic of
بابا این .. است اصلا رفتار .. با دانش اموز ها مدرسه نداره... دختر من چ گناهی کرده ک باید همچین .. رو ببینه.مسئولای عزیز رسیدگی کنید...
Iran, Islamic Republic of
خوب بودنش بخوره توسرت...
Iran, Islamic Republic of
باوی ها میتونن.توهم اونجا..در
گمنام.
Iran, Islamic Republic of
بابا این زن دیوونه ست. مشکل جنون داره.بچه من چ گناهیی کرده باید همچین اخلاق رفتار بدی رو ببینه.این مدارس عشایر هم زیادیشه مسئولا رسیدگی کنن.تا جلو اینکار گرفته بشه.
گمنام.
Iran, Islamic Republic of
باوی ها میتونن//
Iran, Islamic Republic of
//
ولی یه نکته بدی داره //میندازه مثل ایشون ک میگین خوب ترازین جایی پیدا نمیتونید بکنید.
Iran, Islamic Republic of
دایی فرشید//خیلی خوشحالم از دیشب تاحالا نخوابیدم
همکار
Iran, Islamic Republic of
با توجه به برخوردهای این خانم قطعا صحت دارد باید رسیدگی شود
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
کسی که خودش را ح غلامی نامیده ای ویا با القاب مختلف اقدام به حمایت از مدیرمدرسه فدک نموده اید خداوند همه شما را اگر روزحسابی باشه نابودکند که کذابید و اصلا وجدان وانسانیت ندارید درعجبم درعصری که مردم درکرات دیگر سیر می کنند هنوز عده ای انسا نما برروی کره زمین یافت میشوند که حرکات وسکناتشان عصرحجری است وواقعا به حال این شهرستان و پورالحسینی متاسفم که افرادی را بکارگیری نموده اند که به آنها هم خط هستند واز هرظلم وستمی که برسر هم نوع خود وارد می آورند ابا ندارند و اصلا شخصیت وانسانیت کیلویی چند؟! وای بر ما که انسانیتمان شرافتمان وغیرتمان را میدهیم به فلان شخص و به همین دو روز دنیا وریاست دلخوشیم بخدا همه اینها دریک چشم به هم زدنی میگذرد اما تنها چیزی که برایمان شایدباقی بماند حسنات وخوبیها و نرفتن زیربارننگ وذلت و...است. بیاییدمرد باشیم وشرف ووجدان داشته باشیم ومردانه سخن بگوییم خانم مدیر شاهدفدک چنان برخورد گستاخانه وبی ادبانه ای با ارباب رجوع واولیاء و دانش آموز دارند که فکرمی کنند زمان محمدرضاشاه پهلوی است نه بابا الان حکومت جمهوری اسلامی است ومن وشما وظیفه داریم خدمت بی منت واسلامی انجام دهیم وپاک زندگی کنیم .
خیال .
Iran, Islamic Republic of
شاید اگرنام اموزشگاه ،مشخص بشه ،عمق قومیت به حد بالاتر ازانی است که فکر مینمایید.نه اقای پورالحسینی بلکه حتی بالاتر از ایشون هم نمیتواند ایشان را به چالش بکشاند.واشاید لامپ بهانه باشد،زیرا این مدیری که در ذهن من است ازنورافکن دریغ نمینماید.
رشید
Iran, Islamic Republic of
من دختر م اونجا درس می خونه..کلاس ها تاریک..سیستم سرمایشی گرمایشی ضعیف..مدیریت ضعیف می باشد.احساس مسئولیت نمی کند..برخورد با اولیا و بچه ها خوب نیست..سرویس ها هم مشکل خودشه داره..پی گیر نیست...واقعا اینجوری........
Iran, Islamic Republic of
بابا .. مدرسه عشایری روهم نداری..
Iran, Islamic Republic of
اقای پورالحسینی تقاضا دارم رسیدگی شود. باتشکر از سایت خبری کبنا نیوز❤❤❤❤❤❤❤
همکار فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام سرکار خانم اسدزاده بدون شک شما از توانمدترین نیروهای استان هستین و دشمن بسیار دارید برهیچ کس که خدا را میشناسد کار و تلاش شبانه روزی شما پوشیده نیست .د
باران
Iran, Islamic Republic of
چشم ها راباید شست / جور دبیگر باید دید .متاسفانه مردم ما مخصوصا طایف ی لر بخاطر قومیتی همیشه دنبال این بودن که فامیل خودشون ریاست رو برعهده بگیرد همینطور که شاهد این هستیم خیلی جاها ادمای بی سوادی ریاست خیلی از مراکز رو بر عهده گرفته اند و ادمایی مثل مدیبر مدرسه شاهد که هم باسواد هست و هم شخصیتشون در جایگاهی بالاتر از مدیریت هست شکی نسیت که مورد حسادت قرار بگیرد خداروشکر که یکی پیدا شده بر اساس عدالت رفتار میکنه و اینکه این مدیر فقط بخاطر تلاش ها و شایستگی خودش بوده که انتخابش کردند مثل خیلیا پشتش به جایی گرم نبوده . خیلی از خانواده ها با برخوردهای بی ادبانه نمی توانند با اعتبار چنین مدیری بازی کنند چیزی که شاهد ان هستیم لیاقت و شلیستگی این مدیر است اون فرد حتما می خواست یکی از این بیسوادهای فامیل خودش مدیریت کنه .من برای افرادی که چشمشون رو بستن متاسافم . باز هم تشکر بیکران از مدیریت مدرسه ی شاهد .
اشنا
Iran, Islamic Republic of
این مدیر بسیار لایق هست بکذاریم هر چه میخواهند بگویند. خیلی از انسانها جشم دیدن ادمای پر تلاشی مثل این مدیر رو ندارند. خانم مدیر از زحمات و تلاش شما سپاسگزاریم .
همکار سالهای قبل
Iran, Islamic Republic of
مدیر گرامی در مورد فرم جابجایی هم اکثرا فدم جابجایی پر کردیم و پشت سرمون را نگاه نکردیم اینایی هم که ایستادند مجبورند
احمدی
Iran, Islamic Republic of
خانم محمدی را جان تک پسرش قسم بده میگه صحت داره یا نه .من دخترم تا دوروز برای معلمش گریه می کرد.مردم که کینه باهات نداره یه ذره انتقاد پذیر باش خانم مدیر
موسوی
Iran, Islamic Republic of
من پارسال با این .. شد و بچه ام را از مدرسه بردم ح.. به خانواده ها می زنه
ستایش
Iran, Islamic Republic of
راجع به شایعه ای که شداه بگذاریم کسانی که چشم خود را برحقایق بسته اند هرچه دوست دارند بگویند.مدیر این مدرسه خیلی حتی بیشتر از ان چه فکر کنید کوشا و توانمند هست . متاسفانه خیلیا چشم دیدن انسانهایی که براساس عدالت کار میکنند و پارتی بازی نمیکنند رو ندارن و برای چنین انسانهای متشخص و عزیز شایعه درست میکنند واما نمیدادند که هر بنده ی نزد خداوند عزیز است چه بسا بنده ی عزیزی مثل مدیر این مدرسه که فردی دلسوز می باشد.
خنگ بنار
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اینجا مدیری که کارشو خوب بلده باهاش مشکل دارن.انایی که زیاد ادعاشون میشه خودشون اگه یه سمتی داشته باشن بیینم چیکار میکنن.لطفا مدیران زحمت کش تخریب نکنیم با خبرهای کذب.شما اگه میخاین کسی رو قضاوت کنید عملکزد فرهنگی و اموزشی این مدیر رو قضاوت کنید.
گچسارانی اصیل
Iran, Islamic Republic of
بعداز مطالبی که برعلیه مدیر مدرسه شاهدفدک نوشته شده ایشان سعی می کنند به .خودش را خوب نشان دهند تا رئیس محترم آموزش وپرورش ایشان را از مدیریت کنارنگذارندو به تمامی مقدسات وبه خون شهداء قسم یاد می کنم تمامی مطالب ذکرشده در خصوص ایشان کام.. بابا وجدان داشته باشید بابا خدا را درنظر بگیرید بابا از قیامت بترسید ازخدا شرم کنید و مطالب بی مورد در خصوص دفاع .. از ایشان نکنید خود اداره بازرس وحراست داره وبا تحقیقات نامحسوس براحتی صحت مطالب قابل احصاء است ..درسه با نوشتن مطالب مکرر وبه نامهای متعدد در قسمت نظریات جوری میخواد از اقدامات منفی خویش سرپوش گذاشته ودو روزی بیشتر..بکند. چرا درخصوص دیگر مدیران چنین اقداماتی صورت نگرفته شما با اعمال. خود به پایه آموزش اصلی ابتدایی آسیب جدی زده اید .واقعا با بودجه مدرسه وکمک های اولیلی دانش آموز چه می کنید واقعا مقام مسئولی هست که بررسی کند و وجدان داشته باشد ویا مثل کبک سرتان را زیر برف می گذارید وفکر می کنیدکسی شما رانمی بیند مردم را خدارا چه جواب میدهید؟ ریاست محترم ودلسوز آموزش وپرورش که واقعا انسان خداشناسی است لطفا درخصوص کل مدیریت .. ورود کنید.باسپاس
باوی
Iran, Islamic Republic of
درجواب بهنام کامنت ۳۸به شرفتون قسم ده درصد مدیران هم باوی نیستند و اصلا پست های اداری همینطور همشون لیشتر وخیرابادی هستند مدیران
Iran, Islamic Republic of
واقعا گچسارانی ها خیلی بدبخت شده اند خدا بدادشان برسد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1