تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۲۰۹۱۶۶

اجرای طرح همیار آب در ۱۳۰ مدرسه ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در رابطه با مصرف بهینه آب اظهار کرد: یکی از موثرترین روش‌ها برای آگاهی و همگام‌سازی جامعه در رابطه با مصرف آب شرب استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان به خصوص در مقطع ابتدایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود برخی نگاه های نادرست در استان  به مقوله آب به خصوص آب شرب اظهار کرد: برای اصلاح این نوع نگاه به موضوع آب و توجه دادن جامعه به سمت استفاده درست و بهینه از این کالای با ارزش باید به سمت آگاه‌سازی نسل‌های آینده حرکت کنیم.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد پرداختن به مسائل فرهنگی در حوزه مصرف بهینه و افزایش آگاهی شهروندان را در اولویت قرار داده است، تصریح کرد: یکی از این برنامه ها اجرای طرح همیار آب در مدارس ابتدایی و نیز حضور مدیران و معاونین شرکت آب و فاضلاب در مدارس راهنمایی و دبیرستان استان است.

وی گفت: با رایزنی‌هایی که با آموزش و پرورش استان انجام گرفته است طرح همیار آب در بیش از ۱۳۰ مدرسه ابتدایی شهرهای استان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این طرح، مدیران و کارشناسان آب و فاضلاب استان با حضور در مدارس ابتدایی ضمن تبیین مسائل و هشدارهای لازم در مورد وضعیت آب شرب، راهکارهای عملی برای کاهش میزان مصرف آب را به دانش آموزان آموزش خواهند داد.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با ادارات آموزش و پروش شهرهای مختلف استان برای اجرای طرح همیار آب انجام گرفته است، عنوان کرد: این طرح از هفته جاری آغاز و تا سه ماه آینده به تناوب در مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه شهرهای استان اجرا خواهد شد.

لدنی‌نژاد با تقدیر از همکاری مجموعه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به منظور اجرای طرح همیار آب اظهار امیدواری کرد که از این پس شاهد همکاری‌های هرچه بیشتر شرکت آب و فاضلاب و آموزش و پرورش استان در زمینه اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی پیرامون موضوع آب شرب باشیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام اقای لدنی قریب پنج ساله اب شرب در شاهد ۱۶جاریست.......وتقاطع ۱۵ در این چند سال می گویند در نوبتی .......... انشالا .....خواهشمندام بازدیدی بفر ماید .... جداتعجب نکنی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1