کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای طرح همیار آب در ۱۳۰ مدرسه ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

16 آبان 1395 ساعت 11:09


سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در رابطه با مصرف بهینه آب اظهار کرد: یکی از موثرترین روش‌ها برای آگاهی و همگام‌سازی جامعه در رابطه با مصرف آب شرب استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان به خصوص در مقطع ابتدایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود برخی نگاه های نادرست در استان  به مقوله آب به خصوص آب شرب اظهار کرد: برای اصلاح این نوع نگاه به موضوع آب و توجه دادن جامعه به سمت استفاده درست و بهینه از این کالای با ارزش باید به سمت آگاه‌سازی نسل‌های آینده حرکت کنیم.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد پرداختن به مسائل فرهنگی در حوزه مصرف بهینه و افزایش آگاهی شهروندان را در اولویت قرار داده است، تصریح کرد: یکی از این برنامه ها اجرای طرح همیار آب در مدارس ابتدایی و نیز حضور مدیران و معاونین شرکت آب و فاضلاب در مدارس راهنمایی و دبیرستان استان است.

وی گفت: با رایزنی‌هایی که با آموزش و پرورش استان انجام گرفته است طرح همیار آب در بیش از ۱۳۰ مدرسه ابتدایی شهرهای استان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این طرح، مدیران و کارشناسان آب و فاضلاب استان با حضور در مدارس ابتدایی ضمن تبیین مسائل و هشدارهای لازم در مورد وضعیت آب شرب، راهکارهای عملی برای کاهش میزان مصرف آب را به دانش آموزان آموزش خواهند داد.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با ادارات آموزش و پروش شهرهای مختلف استان برای اجرای طرح همیار آب انجام گرفته است، عنوان کرد: این طرح از هفته جاری آغاز و تا سه ماه آینده به تناوب در مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه شهرهای استان اجرا خواهد شد.

لدنی‌نژاد با تقدیر از همکاری مجموعه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به منظور اجرای طرح همیار آب اظهار امیدواری کرد که از این پس شاهد همکاری‌های هرچه بیشتر شرکت آب و فاضلاب و آموزش و پرورش استان در زمینه اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی پیرامون موضوع آب شرب باشیم.

 


کد مطلب: 209166

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/209166/اجرای-طرح-همیار-آب-۱۳۰-مدرسه-ابتدایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1