تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۲۰۵۸۵۷

از جلسه ای که بدون روحانی برگزار شد تا واکنش «شهردار گچساران» به رضایی

۰
کبنا ؛فرماندار گچساران در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه استانی نماز در گچساران که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت : برنامه های متنوع و گسترده ای در دولت تدبیر و امید در زمینه نماز و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی در حال شکل گرفتن است.
عبدالرحیم رحیمی حضور و مشارکت مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در مقوله نماز را ضروری دانست و گفت: تلاش برای تحقق اهداف و دستورات قرآنی و منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه نماز و ایجاد حساسیت نسبت به اقامه نماز از اهداف برگزاری این اجلاسیه است.
رحیمی تصریح کرد: با دایرکردن نمازخانه برای اقامتگاه ها و اماکن عمومی در سطح شهرستان می توان به اشاعه و گسترش اقامه نماز کمک فراوانی کرد.
وی گفت: شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی و مردمی گچساران در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، بررسی و آسیب شانسی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز از دیگر اهداف برگزاری این اجلاسیه است.
در ادامه  مسئول ستاد اقامه نماز گچساران در این نشست گفت: شناسایی ظرفیت ها و استفاده از شرایط موجود در شهرستان در زمینه نقش نماز به رشد بهتر گچساران کمک می کند.
سید فاضل رضایی اظهار داشت: نخستین اجلاسیه استانی نماز با هدف گسترش فرهنگ نماز ۱۲ آبان در سالن آزادی دوگنبدان با حضور محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: تاکنون تلاش ها زیادی در زمینه ترویج فرهنگ نماز در مراکز مذهبی انجام شده و برگزاری این اجلاس به منظور ترویج بیشتر این فریضه دینی در جامعه است.
رضایی تصریح کرد: بررسی وضعیت نماز و گرایش نسل جوان به نماز و اعتقادات دینی در دستور کار این اجلاس است.
گفتنی است: در حالیکه این نشست در رابطه با اقامه نماز بود هیچ کدام از امامان جماعت مساجد، حسینیه ها و ادارات شهرستان گچساران در این جلسه حضور نداشتند و این نشست بدون روحانی برگزار شد.
حاشیه بعدی جلسه این بود که مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان گچساران از شهردار درخواست کرد سکوت را بشکند و در راستای موضوع جلسه " نماز" اقدامی انجام بدهد و به وی پیشنهاد داد که یکی از میادین یا خیابان های شهر را به نام " صلاه " نامگذاری کند که زینل زاده در جواب مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان گفت: کار ما شکستن نیست بلکه درست کردن است و در نهایت قول داد که یکی از خیابان های شهر را به نام " صلاه " نامگذاری کند.
 
گزارش: حبیب قلندری
 
۱ img_6014 img_6015 img_6017 img_6021 img_6023 img_6025 img_6028
نام شما

آدرس ايميل شما

سلام
Iran, Islamic Republic of
بیش از اندازه شهردار مغرور شده آیا هم عقیده با من هستید؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ریا کاری ..........
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کاش یک صندلی خاص و مناسب در وسط جلسه برای رییس............. میگذاشتید
........
Iran, Islamic Republic of
صلاه دیگه چیه شما اگه به فکر نماز هستید که همین حالاشم میدان نماز داریم حالا حتما باید اسمش عربی باشه تا خیالتون راحت بشه. اسم می خواین بزارین فارسی باشه. حالا خیال کردین تا اسم یه میدان رو گذاشتین صلاه دیگه همه چی تمومه و مردم سریع نماز خون میشن؟ اگه اینجوریه پیشنهاد میکنم میدان................
Iran, Islamic Republic of
اقای شهردار بعضی کارا هستن که توش شکستن خوبه، مثلا می تونید شکسته نفسی کنید، از غرور بهتره.
نیازی هم به میدان صلات و اینا نیست، مگه کم میدان با این اسم داریم که حالا به زبون عربی و لابد فردا انگلیسی و ........هم بزاریم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خیلی انصافا
پارسی
Iran, Islamic Republic of
شهرداربا......... ......... واسم عربی برگذرگاههای شهرنگذارد.
سینا
Iran, Islamic Republic of
واقعا زینل زاده شهردار خوبیه
باج به هیچکس نمیده
Iran, Islamic Republic of
شهردار مثل زینل زاده تو گچساران تا حالا نیومده و نخواهد امد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شهر تبدیل به............... تبدیل کردین بابا این همه اسم خووب ایرانی گیر دادین به اسامی ........ به جای اینکارا مدیریت فضای سبز اصلاح کنید
موسوی
Iran, Islamic Republic of
مگه نام میدان نماز به جای میدان گاز یا سربازقدیم جایگزین نشد ..دیگه صلاه با نماز چه فرقی دارد..
شهروند گچساران
Iran, Islamic Republic of
در شهرداری اگه غرور نداشته باشی و مقرارتی...... فرصت طلب و تمامیت خواه شهرداری افسار شهرداری رو بدست میگیرند..غرور و خشک بودن شهردار بجاست
خدمت
Iran, Islamic Republic of
رییس روابط شرکت و رییس روابط فرمانداری
خیلی.... دوربین
خیلی ......... ردیف اول
خیلی........
عزیز دل انتصابی بیش نیست.یکی داده و دیگری میگیرد
Iran, Islamic Republic of
فلکه سرباز بنام نماز زده شده اگر خواستید نام گزاری کنید عربی ننویسید بعد رضایی خیلی اهل ....... نیست که ......اقامه نماز....... منظورم مسجدی معروفی نیست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شهردار نه در خانه های شرکت نفت زندگی میکند و نه ماشین مدل بالا سوار میشه که مغرور شده باشه خاکی ترین مسول گچساران هست مدیر لایقی است که گچساران را مثل دسته گل کرده و جیب ها کسان دیگری پر میکنند
مجاهدازدشتمور
Iran, Islamic Republic of
ای شکر ای شکر ای شکر که جناب رضایی می خواهد نسل جوان را را نماز خوان کند ای داد و بیداد اخی تا روز قیامت
ساناز
Iran, Islamic Republic of
درجواب دوست عزیزباید بگم فضای سبز دراین چند سال اخیر بانظارت مستقیم زینل زاده دچار تحول شده نمونه اش همین بلوار اصلی که تو منطقه جنوب باسیستم نوین آبپاشی بینظیره یک سر به همین شهر بهبهان بزنیید بعدا قدر فضای سبز خودمون را بدانیید درثانی موضوع مربو ط به نمازه چطور ربطش دادیید به فضای سبزانصاف خوب چیزیه
محمد
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا از گفته ها و ایده ههای کسانی مانند آقای رضایی می توان به ژرفای بی برنامه بودن متصدیان فرهنگی در شهرستان پی برد. آخر برادر من با نام گذاری یک مکان نه, همه خیابانها به نام نماز یا تازی آن چه مشکلی از دین گریزی مردم حل می شود؟ بهتر است پیش از اینکه مساله ای را طرح کنید با چند نفر کاربلد رایزنی کنید. بی توجهی به مساله نماز یک عامل ندارد و یک روزه هم به وجود نیامده است. ضمنا تنها فردی که بی ادعا اما پرتوان در راستای دستورهای دینی کار کرده, جناب شهردار است.
Iran, Islamic Republic of
ای خدایا شکرت ک معلم جغرافیا شده مهندس??
مهندس یعنی هندسه دان. حالا جنا.. میدونه تفاوت مربع و مستطیل چیه?? الله اعلم. خدایا ب داد شهر .. برس...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
لطفا دیگه اسم عربی نگذارید نمی دانم عربها چه گلی به سر ما زدند بعضیها نونشون تو این کاراست
وحیدازگچساران
Iran, Islamic Republic of
اسامی اصیل ایرانی را رها کرده ایم وافتاده ایم دنبال عربها. حالا جالب این است که کشور عربستان تقویم میلادی را جایگزین ماه قمری نموده و ایران دارای بیشینه فرهنگی وکهن کوروش وداریوش وهخامنش و..را رها نموده ودنباله اعراب گشته ایم واقعا به کجا می رویم ؟
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میگردد خیابانی که از فلکه قدس قدیم (الان ظاهرا تبدیل به چهار راه شده یا زیر گذر نمیدانم)به طرف مصلا و مسجد شهیدان می باشد به نام خیابان نماز نام گزاری شود چون هم پر تردد هست هم بطرف مسجد و مصلی است یاد آوری مکرر و مستمری است برای نماز و از کلمه نماز استفاده شود نه صلاه در ضمن از شهردار محترم تقاضا میشود به صرف نام گذاری اکتفا نشود و تاثیر گزاری و اثر بخشی در این نام گزاری مد نظر باشد (مثلا" میشود یک خیابان را در محلات پرت هم بنام نماز گذاشت ولی تاثیر ندارد)
گچ
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران انقد قدر نشناس نباشین
والله که شهردار مثل زینل زاده نه اومده و نه خواهد اومد
حق ما همون شهردارایی هست که فقط جیب خودشون رو پر کردن و رفتن
مریم
Iran, Islamic Republic of
تو .. که میخوای تعیین تکلیف کنیبرو مواظب..
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1