کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از جلسه ای که بدون روحانی برگزار شد تا واکنش «شهردار گچساران» به رضایی

26 مهر 1395 ساعت 8:18


فرماندار گچساران در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه استانی نماز در گچساران که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت : برنامه های متنوع و گسترده ای در دولت تدبیر و امید در زمینه نماز و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی در حال شکل گرفتن است.
عبدالرحیم رحیمی حضور و مشارکت مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در مقوله نماز را ضروری دانست و گفت: تلاش برای تحقق اهداف و دستورات قرآنی و منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه نماز و ایجاد حساسیت نسبت به اقامه نماز از اهداف برگزاری این اجلاسیه است.
رحیمی تصریح کرد: با دایرکردن نمازخانه برای اقامتگاه ها و اماکن عمومی در سطح شهرستان می توان به اشاعه و گسترش اقامه نماز کمک فراوانی کرد.
وی گفت: شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی و مردمی گچساران در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، بررسی و آسیب شانسی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز از دیگر اهداف برگزاری این اجلاسیه است.
در ادامه  مسئول ستاد اقامه نماز گچساران در این نشست گفت: شناسایی ظرفیت ها و استفاده از شرایط موجود در شهرستان در زمینه نقش نماز به رشد بهتر گچساران کمک می کند.
سید فاضل رضایی اظهار داشت: نخستین اجلاسیه استانی نماز با هدف گسترش فرهنگ نماز ۱۲ آبان در سالن آزادی دوگنبدان با حضور محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: تاکنون تلاش ها زیادی در زمینه ترویج فرهنگ نماز در مراکز مذهبی انجام شده و برگزاری این اجلاس به منظور ترویج بیشتر این فریضه دینی در جامعه است.
رضایی تصریح کرد: بررسی وضعیت نماز و گرایش نسل جوان به نماز و اعتقادات دینی در دستور کار این اجلاس است.
گفتنی است: در حالیکه این نشست در رابطه با اقامه نماز بود هیچ کدام از امامان جماعت مساجد، حسینیه ها و ادارات شهرستان گچساران در این جلسه حضور نداشتند و این نشست بدون روحانی برگزار شد.
حاشیه بعدی جلسه این بود که مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان گچساران از شهردار درخواست کرد سکوت را بشکند و در راستای موضوع جلسه " نماز" اقدامی انجام بدهد و به وی پیشنهاد داد که یکی از میادین یا خیابان های شهر را به نام " صلاه " نامگذاری کند که زینل زاده در جواب مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان گفت: کار ما شکستن نیست بلکه درست کردن است و در نهایت قول داد که یکی از خیابان های شهر را به نام " صلاه " نامگذاری کند.
 
گزارش: حبیب قلندری
 
۱ img_6014 img_6015 img_6017 img_6021 img_6023 img_6025 img_6028


کد مطلب: 205857

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/205857/2/جلسه-بدون-روحانی-برگزار-واکنش-شهردار-گچساران-رضایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1