تاریخ انتشار
جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۲۰۱۵۵۲

فوت ۲ کارگر گچسارانی در سال‌جاری

۲
۱
کبنا ؛رئیس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت ۲ کارگر ساختمانی این شهرستان در سالجاری خبرداد.
بیژن مهدی‌پور گفت: متاسفانه به‌دنبال سوانح حادثه کار، ۲ کارگر ساختمانی در گچساران در سالجاری جان خود را از دست دادند.
وی تعداد حوادث اتفاق افتاده سالجاری برای کارگران ساختمانی گچساران را ۲۰ حادثه عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود دیگر شاهد تلف شدن جان کارگری نباشد.
رئیس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی گچساران افزود: کارگران فوت شده ساختمانی یک کارگر در بافت فرسوده دوگنبدان و یک کارگر در حوزه نفت بوده است.
مهدی‌پور گفت: بیشتر کارگرانی که گزارش حادثه آن‌ها به اداره ارجاع نمی‌شود در محل حادثه توسط پیمانکار مربوطه در دریافت غرامت و دادن رضایت اقدامات لازم را انجام داده‌اند و بسته به نوع بیمه و کیفیت مستندات وقوع حادثه دریافت غرامت می‌کند.
وی در ادامه تاکید کرد که به کارگیری اتباع بیگانه در گچساران ممنوع است و طبق ماده ۱۲۰ قانون اداره کار تنها بیگانگانی که مجوز کار و اقامت دارند شامل جذب مشاغل می‌شوند.
مهدی‌پور افزود: در صورت مشاهده یا گزارش با کارفرمای مربوطه بار اول جریمه قانونی و نقدی و در مراحل بعدی به مراجع قضائی ارجاع و پیگرد قانونی خواهد شد.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران از شروع به کار انجمن صنفی کارگران ساختمانی این شهرستان هم خبر داد و اظهار داشت: در پی رسیدگی به امور کارگران ساختمانی انجمن فوق با انتخاب اعضاء فعالیت صنفی خود را  آغاز کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حادثه دیده در سد
Iran, Islamic Republic of
خدا را شاهد میگیرم بعنوان شخصی که مرتب با این اداره در ارتباطم تنها مشکل این اداره کمبود کارمند میباشد مخصوصا در واحدی بنام بازرسی کار،که قدرت اداره کار در بازرسی از کارگاهها میباشد اما فقط یک نفر در این واحد مشغول بکار میباشد با این گستردگی حوزه گچساران از دیل تا بی بی حکیمه و از خیرآباد تا باشت
بچه محلیهای رادک
Iran, Islamic Republic of
مهدی پور ابرمردی از ایل بزرگ قشقایی،درود بر ایشان و خانواده محترمش که از ایثارگران شهرستان میباشند،مدیری که بدور از حاشیه در حال خدمت به تمامی اقشار این شهر میباشد و خداوکیلی اگه از سوی مدیران ارشد شهرستان و استان اندکی حمایت شود میتواند در جایگاه مدیرکلی نیز منشاء خیر برای استان و شهرستان شود
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1