تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۲۰۱۰۲۳

جشن اعطای بورس تحصیلی به ۱۳۷ دانش آموز و دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛جشن اهداء بورس تحصیلی به ۱۳۷ دانش آموز و دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی اصغر خامنوی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار کشور در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز جشن اهداء بورس تحصیلی به ۱۳۷ دانش آموز و دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی اصغر خامنوی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار کشور،  فرماندار بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران دستگاه های مختلف استان برگزار شد.
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این جشن با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور مورد حمایت تحصیلی جامعه نیکوکاری ابرار قرار می گیرند، اظهار کرد: از این تعداد سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ نفر است که اکنون جشن اعطای بورس تحصیلی ۱۳۷ دانش آموز و دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی برگزار می شود.
کیانی در ادامه با اشاره به توسعه پایدار روستایی، بیان کرد: امیدواریم با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار توسعه پایدار روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد را پایه گذاری کنیم.
وی افزود: امید می رود با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار استان کهگیلویه و بویراحمد همانند استان خراسان جنوبی پایلوت کارآفرینی شود.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به اهمیت ارتباط بازار و بزرگان دینی اشاره کرد و گفت: معتقدیم باید فعالیت های اتاق بازرگانی و بازار ما رویکرد اجتماعی داشته باشد.
کیانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانش آموزان تاکید و تصریح کرد: باید کارآفرینی را از زمان تحصیل در بین دانش آموزان و دانشجویان فرهنگ سازی کنیم و به جای امید کار از دولت کارآفرینی را به آنها یاد بدهیم.
به گزارش کبنا، اعطای بورس تحصیلی به ۱۳۷ دانش آموز و دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد به همت اتاق بازرگانی یاسوج انجام گرفت.
dsc_3430 dsc_3431 dsc_3434 dsc_3436 dsc_3437 dsc_3440 dsc_3443 dsc_3445 dsc_3452 dsc_3453 dsc_3456 dsc_3459 dsc_3460 dsc_3469
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1