کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جشن اعطای بورس تحصیلی به ۱۳۷ دانش آموز و دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد

7 مهر 1395 ساعت 9:40


جشن اهداء بورس تحصیلی به ۱۳۷ دانش آموز و دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی اصغر خامنوی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار کشور در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز جشن اهداء بورس تحصیلی به ۱۳۷ دانش آموز و دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی اصغر خامنوی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار کشور،  فرماندار بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران دستگاه های مختلف استان برگزار شد.
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این جشن با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور مورد حمایت تحصیلی جامعه نیکوکاری ابرار قرار می گیرند، اظهار کرد: از این تعداد سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ نفر است که اکنون جشن اعطای بورس تحصیلی ۱۳۷ دانش آموز و دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی برگزار می شود.
کیانی در ادامه با اشاره به توسعه پایدار روستایی، بیان کرد: امیدواریم با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار توسعه پایدار روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد را پایه گذاری کنیم.
وی افزود: امید می رود با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار استان کهگیلویه و بویراحمد همانند استان خراسان جنوبی پایلوت کارآفرینی شود.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به اهمیت ارتباط بازار و بزرگان دینی اشاره کرد و گفت: معتقدیم باید فعالیت های اتاق بازرگانی و بازار ما رویکرد اجتماعی داشته باشد.
کیانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانش آموزان تاکید و تصریح کرد: باید کارآفرینی را از زمان تحصیل در بین دانش آموزان و دانشجویان فرهنگ سازی کنیم و به جای امید کار از دولت کارآفرینی را به آنها یاد بدهیم.
به گزارش کبنا، اعطای بورس تحصیلی به ۱۳۷ دانش آموز و دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد به همت اتاق بازرگانی یاسوج انجام گرفت.
dsc_3430 dsc_3431 dsc_3434 dsc_3436 dsc_3437 dsc_3440 dsc_3443 dsc_3445 dsc_3452 dsc_3453 dsc_3456 dsc_3459 dsc_3460 dsc_3469
 
 


کد مطلب: 201023

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/201023/2/جشن-اعطای-بورس-تحصیلی-۱۳۷-دانش-آموز-دانشجوی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1