تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۱۹۷۴۳۶

تشکیل شورای خیرین سلامت در باشت

۰
کبنا ؛ 
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد در امور مشارکت‌های اجتماعی در نشست با فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت از آمادگی این شهرستان برای تشکیل شورای خیرین سلامت خبر داد.
سالار جوکار گفت: هدف از تشکیل شورای خیرین سلامت، شناسایی و ساماندهی خیرین سلامت استان و خارج از استان و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری صحیح از کمک‌ها، مشارکت‌های مردمی و هدایت کمک‌ها به اولویت‌ها در حوزه سلامت است.
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: با وجود مجمع خیرین سلامت استان تشکیل شورای خیرین سلامت شهرستان نیز لازم و ضروری است.
جوکار با بیان اینکه امیدواریم در راستای مشارکت بیشتر خیرین در این حوزه تلاش‌های بیشتری صورت گیرد ادامه داد: حوزه سلامت به منظور ارتقای سطح خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی نیازمند مساعدت خیرین است.
وی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی مشارکت افراد نیکوکار در این حوزه گفت: خیرین در رفع نیازهای حوزه سلامت دانشگاه علوم‌پزشکی استان را یاری کنند.
حسینی فرماندار باشت نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از اقدامات مجمع خیرین سلامت استان و اعلام آمادگی در راستای تشکیل شورای خیرین سلامت شهرستان باشت گفت: تشکیل  و راه اندازی این شورا  می‌تواند در حل نیازهای زیرساختی شهرستان و جذب و هدایت مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های سلامت مثمرثمر واقع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1