کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشکیل شورای خیرین سلامت در باشت

18 شهريور 1395 ساعت 17:35


 
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد در امور مشارکت‌های اجتماعی در نشست با فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان باشت از آمادگی این شهرستان برای تشکیل شورای خیرین سلامت خبر داد.
سالار جوکار گفت: هدف از تشکیل شورای خیرین سلامت، شناسایی و ساماندهی خیرین سلامت استان و خارج از استان و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری صحیح از کمک‌ها، مشارکت‌های مردمی و هدایت کمک‌ها به اولویت‌ها در حوزه سلامت است.
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: با وجود مجمع خیرین سلامت استان تشکیل شورای خیرین سلامت شهرستان نیز لازم و ضروری است.
جوکار با بیان اینکه امیدواریم در راستای مشارکت بیشتر خیرین در این حوزه تلاش‌های بیشتری صورت گیرد ادامه داد: حوزه سلامت به منظور ارتقای سطح خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی نیازمند مساعدت خیرین است.
وی با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی مشارکت افراد نیکوکار در این حوزه گفت: خیرین در رفع نیازهای حوزه سلامت دانشگاه علوم‌پزشکی استان را یاری کنند.
حسینی فرماندار باشت نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از اقدامات مجمع خیرین سلامت استان و اعلام آمادگی در راستای تشکیل شورای خیرین سلامت شهرستان باشت گفت: تشکیل  و راه اندازی این شورا  می‌تواند در حل نیازهای زیرساختی شهرستان و جذب و هدایت مشارکت‌های مردمی در حوزه‌های سلامت مثمرثمر واقع شود.


کد مطلب: 197436

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/197436/تشکیل-شورای-خیرین-سلامت-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1