تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۱۹۴۳۳۷

کهگیلویه و بویراحمد اولین استان در میزان دریافت اعتبارات

۱
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان گچساران که با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مسئول حراست و روابط عمومی فرمانداری ، برگزار شد، اظهارداشت: سی امین سفر هیات دولت به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد برای این استان دستاوردهای بسیار خوبی در بر داشت.
عبدالرحیم رحیمی گفت: از ۹۶۶ میلیارد تومان ره‌آورد اعتباری ریاست‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سهم و اعتبارات خوبی برای تکمیل چندین طرح بزرگ و کوچک در شهرستان گچساران در نظر گرفته شده است.
رحیمی عنوان کرد: طرح تکمیل پروژه فاضلاب شهری دوگنبدان، طرح آبرسانی سد کوثر به گچساران ، تکمیل جاده کمربندی، پروژه آبرسانی امامزاده جعفر و آغاز فاز۳و۴ ( ریل گذاری زمین ها) از جمله طرح‌های تخصیص یافته سفرهیات دولت به استان می باشد.
وی گفت: تکمیل بیمارستان ۱۳۹ تختخوابی، تکمیل جاده گچساران به سمت بهبهان، بابامیدان، باباکلان، روستای دیل، ایجاد و راه‌اندازی سامانه نوین آبیاری در شهرستان گچساران، تبدیل اراضی باغات شیب‌دار نیز از جمله مصوبات مورد نظر و در دست تکمیل است.
فرماندار گچساران از ایجاد سه صندوق حمایتی در بخش کشاورزی با اعتبار بمبلغ یک‌میلیارد تومان در سه شهرستان گچساران و باشت و کهگیلویه خبر داد و ابراز داشت: دولت به بخش کشاورزی نگاه ویژه ای دارد.
رحیمی در ادامه تصریح کرد: تزریق اعتبار وام ازدواجی و پوشش ۵ هزار زوج که قصد اخذ تسهیلات ازدواج در سطح استان داشته باشند نیز از دیگر مصوبات تخصیص یافته است.
وی با خبر خوش در بخش صنعت، معدن و تجارت در مورد سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت حضور هئیت‌دولت و دستور ویژه رئیس‌جمهور، کارخانجات و واحدهای تولیدی در پرداخت سود تسهیلات خود از دولت یارانه دریافت خواهند کرد.
فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: این میزان اعتبار بدون در نظر گرفتن اعتبارات از محل، نفت، ملی، ماده ۱۸۰ و منابع شهرستانی است.
درپایان فرماندار گچساران با اهداء لوح تقدیراز خبرنگاران شهرستان تجلیل بعمل آورد.
 
IMG_0603 IMG_0639 IMG_0684
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاییدی در کنار رحیمی جالب هست .رای خبرنگار شورای نگهبان به تاج گردون بسیار جالب و کار ساز بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1