کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کهگیلویه و بویراحمد اولین استان در میزان دریافت اعتبارات

28 مرداد 1395 ساعت 9:04


فرماندار گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان گچساران که با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مسئول حراست و روابط عمومی فرمانداری ، برگزار شد، اظهارداشت: سی امین سفر هیات دولت به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد برای این استان دستاوردهای بسیار خوبی در بر داشت.
عبدالرحیم رحیمی گفت: از ۹۶۶ میلیارد تومان ره‌آورد اعتباری ریاست‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سهم و اعتبارات خوبی برای تکمیل چندین طرح بزرگ و کوچک در شهرستان گچساران در نظر گرفته شده است.
رحیمی عنوان کرد: طرح تکمیل پروژه فاضلاب شهری دوگنبدان، طرح آبرسانی سد کوثر به گچساران ، تکمیل جاده کمربندی، پروژه آبرسانی امامزاده جعفر و آغاز فاز۳و۴ ( ریل گذاری زمین ها) از جمله طرح‌های تخصیص یافته سفرهیات دولت به استان می باشد.
وی گفت: تکمیل بیمارستان ۱۳۹ تختخوابی، تکمیل جاده گچساران به سمت بهبهان، بابامیدان، باباکلان، روستای دیل، ایجاد و راه‌اندازی سامانه نوین آبیاری در شهرستان گچساران، تبدیل اراضی باغات شیب‌دار نیز از جمله مصوبات مورد نظر و در دست تکمیل است.
فرماندار گچساران از ایجاد سه صندوق حمایتی در بخش کشاورزی با اعتبار بمبلغ یک‌میلیارد تومان در سه شهرستان گچساران و باشت و کهگیلویه خبر داد و ابراز داشت: دولت به بخش کشاورزی نگاه ویژه ای دارد.
رحیمی در ادامه تصریح کرد: تزریق اعتبار وام ازدواجی و پوشش ۵ هزار زوج که قصد اخذ تسهیلات ازدواج در سطح استان داشته باشند نیز از دیگر مصوبات تخصیص یافته است.
وی با خبر خوش در بخش صنعت، معدن و تجارت در مورد سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت حضور هئیت‌دولت و دستور ویژه رئیس‌جمهور، کارخانجات و واحدهای تولیدی در پرداخت سود تسهیلات خود از دولت یارانه دریافت خواهند کرد.
فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: این میزان اعتبار بدون در نظر گرفتن اعتبارات از محل، نفت، ملی، ماده ۱۸۰ و منابع شهرستانی است.
درپایان فرماندار گچساران با اهداء لوح تقدیراز خبرنگاران شهرستان تجلیل بعمل آورد.
 
IMG_0603 IMG_0639 IMG_0684


کد مطلب: 194337

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/194337/کهگیلویه-بویراحمد-اولین-استان-میزان-دریافت-اعتبارات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1