تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۱۹۳۳۶۹

کشاورز: استان از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی قرار دارد

۴
۰
کبنا ؛ معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از غرفه اداره کل امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: ضرورت توجه بیشتر به جذب سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار
kashavrz معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از غرفه اداره کل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در سالن ستاد ارتباطات مردمی، بر ضرورت توجه بیشتر به جذب سرمایه گذاری و تلاش در راستای بهبود فضای کسب و کار در استان تاکید کرد.
محمد شریعتمداری گفت: با توجه به پتانسیلها و ظرفیتهای بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه نفت و گاز، کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن لازم است تا با برنامه ریزی  و کار و تلاش گسترده زمینه حضور بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این استان فراهم شود.
وی بیان داشت: جذب سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار از راهکارهای مهم ایجاد اشتغال است که باید در اولویت برنامه ها و اقدامات قرار گیرد. شریعتمداری ضمن تاکید بر حمایت از بخش تولید و بهبود فضای کسب و کار در استان ابراز داشت: افزایش و بهبود عملکرد خزانه ای و نیز ارتقاء عملکرد نظام بانکی نیز در راستای بهبود فضای کسب و کار بسیار مهم و تاثیر گذار است و در بخش مالیات نیز ضمن رعایت عدالت مالیاتی و تکریم مودیان مالیاتی، باید حقوق دولت دریافت گردد تا استان از عواید این درآمدها در جهت رشد و توسعه منتفع گردد. شریعتمداری با اشاره به وجود پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: لازم است در راستای انجام بهینه خدمات به سرمایه گذاران در این پنجره، در کوتاهترین زمان ممکن مجوزهای لازم به سرمایه گذاران داده شود و قوانین و مقررات دست و پاگیر حذف گردند تا روند سرمایه گذاری در استان تسهیل گردد.
ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی نیز در این دیدار گفت: اقدامات خوب و جامعی در راستای بهبود فضای کسب و کار در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است که از جمله آنها میتوان به ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری، تعامل خوب و موثر با مودیان مالیاتی، حمایت از تولیدکنندگان و همراهی و همکاری بانکهای استان با تولیدکنندگان نام برد که این اقدامات سهم بسزایی در بهبود فضای کسب و کار در استان داشته است.وی بیان داشت: اجرای طرح جامع مالیاتی در تسهیل فرایند انجام کار مودیان مالیاتی بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و بسیاری از مسائل و مشکلات مالیاتی از این طریق حل و فصل گردیده است.کشاورز  همچنین با اشاره به  اقدامات سیستم بانکی استان در بهبود فضای کسب و کار افزود: بانکها هم با تمام توان و با توجه به منابع محدود خود نهایت همکاری را با تولیدکنندگان داشته اند و هرچند این منابع اندک، پاسخگوی نیازهای همه تولیدکنندگان در راستای سرمایه ثابت و سرمایه در گردش نمی باشد، اما گام بزرگ و مهمی در حمایت از تولید داخلی بوده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همچنین ضمن اشاره به فعالیت پنجره واحد سرمایه گذاری در تسهیل فرایند انجام کار سرمایه گذاران گفت: کارشناسان دستگاههای اجرایی در این پنجره خدمات لازم را به سرمایه گذاران ارائه می دهند تا در کمترین زمان ممکن مجوزهای لازم صادر و روند سرمایه گذاری تسهیل گردد. کشاورز بیان داشت:  پروژه سیمان مارگون یکی از اقدامات مهم در جذب سرمایه گذاری است که فاز اول خط تولید آن در این سفر به بهره برداری خواهد رسید.
کشاورز  همچنین اظهار داشت: در سایه رهنمودها و تلاشهای دکتر خادمی استاندار و مدیران ارشد استان بحمداله استان از لحاظ اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در شرایط خوبی قرار دارد و با سفر هیئت دولت به استان ، قطعا امتیازات و فرصتهای بیشتری در اختیار استان در راستای کمک به رشد و توسعه قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است در غرفه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان،  فرصتها و نقشه راه سرمایه گذاری استان، عملکرد اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و دستگاههای تابعه از جمله بانکها، بیمه ها، گمرک و امور مالیاتی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
معنی خوبم فهمیدیم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اینم حرف مدیر اقتصادی استان ما!!!!!!! خوش رقصی برا فامیلش که استانداره؛ هیچی نباشه تا الان نگهش داشته؛ دوم اینکه بگه استان ما گل وبلبله و به اصطلاح همه چی آرومه و کل استان همگی خوشبختند. نتیجه= حالا که اینطوره کار آقای کشاورز خوبه؛ مدیر خوبیه که تونسته وضعیت اقتصادی استان رو به مرز عالی برسونه. واین یعنی ماندگاری بیشتر در پست مدیریت. آخه ایشون هوس مدیریت تو شیراز رو داشتند که جناب استاندار همشهریمون تو فارس مخالفت کردند. تا خادمی استانداره وضعیت خوبه... مگه نه جناب کشاورز؟؟؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب کشاورز تو را به خدا چی میگید شما؛ کدوم رونق؟
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
به هیچ وجه وضعیت اقتصادی استان خوب نیست پس در عمل نشان دهید که خوب است نه در حرفهای الکی وتو خالی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1