تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۱۸۷۱۶۶

بلاتکلیفی ۹ ماهه حسابرسی از شهرداری یاسوج / اولتیماتوم امیری به شهردار

۱۲
۰
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: کار حسابرسی از شهرداری یاسوج باید تا هفته آینده آغاز شود.amire
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز نشست شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور اعضای این شورا و به ریاست هدایت امیری برگزار شد. در این جلسه موضوع حسابرسی از شهرداری یاسوج مطرح و هر کدام از اعضا نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.
هدایت امیری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه، گفت: حسابرسی از شهرداری یاسوج و نظارت بر امور مالی این شهرداری طبق قانون بر عهده شورای اسلامی شهر یاسوج می‌باشد که در این خصوص با شرکت‌های وارد مذاکره شدیم
امیری با بیان اینکه بحث حسابرسی از شهرداری یاسوج در شورای شهر مصوب گردید، بیان کرد: بعد از ۹ ماه و گفت‌وگو با شرکت حسابرس، بحث حسابرسی از شهرداری یاسوج بلاتکلیف مانده است.
وی خطاب به شهردار یاسوج که در جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج حاضر شده بود، گفت: باید بر اساس تعرفه قانونی شهرداری یاسوج با شرکت حسابرس وارد مذاکره شود و شورای شهر به هیچ وجه زیر بار کارهای غیرقانونی و خلاف قانون نمی‌رود.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه بیان کرد: از شرکت حسابرس توقع همکاری داریم و اکنون ۹ ماه از زمان توافق گذشته ولی متأسفانه در این زمینه کاری صورت نگرفته است و مردم باید از نتیجه حسابرسی اطلاع پیدا کند.
امیری با بیان اینکه معطلی در حسابرسی از شهرداری یاسوج زیبنده مسئولان نیست، گفت: وقتی بعد از ۹ ماه هنوز نتیجه حسابرسی به دست مردم نرسیده است، فردا دیگر پاسخی نمی‌توانیم به مردم بدهیم.
رئیس شورای شهر یاسوج با ابراز نگرانی از معطلی در حسابرسی شهرداری یاسوج، افزود: شهردار و شرکت حسابرس هر چه زودتر کار خود را شروع کنند در غیر این صورت شورای اسلامی شهر یاسوج طبق قانون رفتار خواهد کرد.
امیری افزود: شرکت حسابرس در این هفته باید قرار داد خود را با شهرداری یاسوج جهت انجام حسابرسی منعقد کنند و روز شنبه آینده در شهرداری مستقر شوند و شورای شهر دیگر هیچ سهل‌انگاری در این خصوص را نمی‌پذیرد.
به گزارش کبنا، در این جلسه هر کدام از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج نظرات خود را در باره بحث حسابرسی از شهرداری یاسوج و تعرفه شرکت مطرح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

رمضانی
Iran, Islamic Republic of
این شعارهای انتخاباتی رو بذارید کنار لطفا. اگر راست میگید خب شهردار رو برکنار کنید.
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات نزدیکه برا همتون داریم
شهروند یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
این ... امیری با شهردار .. . انتخابات میشه و براتون داریم اقای امیری
f,dvhpln
Iran, Islamic Republic of
..رو کنار بزارید همتون برید کنار شهر رو ...کردید . بازی دیگر بس است
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگید شهردار رو عوض کنید
چرا هماهنگ نمیشید با گروه اقلیت هماهنگ بشید و شهرداری رو نجات بدید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شما راست میگید نه ..ر بلکه هرمدیر توانمندی خواست کارمفید انجام بده برکنارش میکنند..چون نمیخواهد براچند نفر کار کنه..تاچشم روهم بگذاریدانتخابات شوار میرسه انوقت شما هستیدکه....ولی ما دیگه استباه نمیکنیم.وبه هرکس رای بدیم
ممدو
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر بویراحمد ودنا اردشیری اصلح طلب /پاکدست /دلسوز مردم ودرود بر مهندس علیپور ومهندس پایدار
علی
Iran, Islamic Republic of
اهالی شورای شهر خرداد نود وشش جواب کوبنده ای بهتون داده میشه
شهروند ياسوجي
Iran, Islamic Republic of
چه جالب...تا دیروز اعضای محترم شورا در حمایت از شهردار و کارهای..ر و شورا دم برنمیاوردین ولی الان جهت .. شهروندان هرازچندگاهی در رسانه ظاهر میشین و همدیگر را به باد انتقاد میگیرین..........که من اینم و .....
نيك پي
Iran, Islamic Republic of
از اعضای محترم شورا انتظار و توقع می رود پیگیر مطالبات کارگران زحمت کش شهرداری و سازمان پارکها و فضای سبز شهر یاسوج باشند که بعضی از این قشر زحمت کش حدود ۵ سال است که باوجود پیگیری و طی مراحل اداری هنوز به حق و حقوق شون نرسیدند....رضایت خلق الله را بدست آورید بعد همدیگر را بکوبید و شعارهای انتخاباتی بدین
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
جناب امیری لطفا شوخی نفرمایید. دیگه این قصه ها قدیمی شده و مردم با این ادبیات و برخوردهای دوگانه جنابعالی و تیم ۶ نفره شما حامیان شهردار کاملا آشنا هستند.
انصاف
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به این برادر رمضونی، ببین جاوید بهترین شهردار مرکز استان تا به حال بوده ، حتماً سر کیسه تو بسته که اینطور جوش آوردی ، همه از جاوید راضی هستند چون قانون منده ، نه مثل برخی ها رابطه گرا بوده ،
دوماً این جاوید در تاریخ این شهر خواهد ماند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1