تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۱۸۴۹۶۸

مطلبی در خصوص افشای سند آبرسانی به لیکک

۱۱
۰
کبنا ؛طاها آرندیان
طی روز گذشته خبری با عنوان(( تلاش نماینده کهگیلویه بزرگ به ثمر نشست.خبرخوش برای مردم بهمئی.آرزوی دیرینه دست یافتنی شد)) در یکی از سایت های خبری استان درج و در آن طرح آبرسانی به شهر لیکک با تلاش ها و رایرنی های ویژه و مستمر عدل هاشمی پور برای شروع عملیات اجرائی این طرح با ورود اولین محموله لوله های مورد نیاز پوشش داده شد و بازتاب گسترده ای هم روی این خبر صورت گرفت، بطوریکه هر انسانی احساس می کرد پروژه آبرسانی به لیکک به پایان رسیده و مردم فهیم آن دیار در حال استفاده از آب سد کوثر هستند..
این خبر درحالی این چنین پوشش داده شد که برابر اسناد و مدارک موجود ورود این محموله لوله ها بر اثر برگزاری مناقصه ای سال گذشته وزارت نیرو بوده که در آن شرکت فولاد صبح پارسیان متعهد گردید، تامین ورق و ساخت لوله های فولادی مورد استفاده در طرح آبرسانی شهر لیکک بهمئی را اجرا نموده ودرسال ۱۳۹۵ به شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار نمائید که در همین خصوص صورتجلسه ای بین دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دکتر علی طیب نیا وزیر اقتصاد، مهندس چیت چیان وزیر نیرو و مهندس علی لطفی مدیر شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد به امضاء رسیده است.((سند آن در پست بعد ارائه می شود)).
حال وقتی ازسال قبل قراردادی منعقد شده بود که شرکت تامین لوله در سال ۹۵ لوله های مورد نیاز را واگذار کند ، چرا در زمان واگذاری لوله های موصوف، این ها را بخاطر تلاش های نماینده محترم بدانیم؟
چطور یک رسانه ای به خود اجازه میدهد با چنین تیترهای پرطمطراق مردم فهیم لیکک را فریب دهد؟
چرا این رسانه ها زحمات و تلاش های مدیریت شرکت آب منطقه ای استان و دیگر مسئولین در سال گذشته را به پای نماینده جدید می گذارد؟
آیا این جزء اصول و حرفه ی خبرنگاری می باشد؟
آیا بهتر نیست عدل هاشمی پور با چنین رسانه های که ناآگاهانه در جهت تخریب ایشان قلم می زند از خود دور کند؟
بهرحال انتظار می رود مهندس علی لطفی مدیریت شرکت آب منطقه ای استان که تلاش و زحمات گسترده ای جهت این پروژه کشیده اند جهت تنویر افکار عمومی بیانیه رو منتشر و در این خصوص روشنگری نمایند.
IMG_20160620_091805
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تامین لوله های آبرسانی به لیکک مربوط به زمان قبل نماینده محترم فعلی می باشد.
چنگلوایی
Iran, Islamic Republic of
این نماینده یا دیگری ؟ تو چرا جوش میخوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یوسف
Iran, Islamic Republic of
چه فرقی به حال مردم تشنه شهر لیکک داره که چه کسی لوله ها را اورد.خدا اجر بده به اونایی که برای این کار حتی یک ذره زحمت کشیدن.به خدا خسته شدیم بس که اب از ماغر و ...اوردیم دست نماینده مجلس فعلی و قبلی درد نکنه.خدا اجرشون بده
Iran, Islamic Republic of
... نگارنده .
Iran, Islamic Republic of
اخی سی ایی ...اخی سی.. که شروع به برملا کرنشون فرا رسیده
آشنا
Iran, Islamic Republic of
آقا همه می دانند این سایت چگونه مطلب می نویسد به قول معروف تیزی تیشه از نرمی بید است وقتی نظارتی نباشد اکثر مطالب این سایت دروغ باشد وکسی نظارت نکند پس چرا تعریف وتمجید دروغ نکند این سایت خرج دارد وووووو...... چه بگویم ؟
منتقد
Iran, Islamic Republic of
از این به بعد افتتاح دکه های سیگارفروشی مثل افتتاحیه پلاسکو فروشی آقای . نیز به اسم تلاشهای سردار سازندگی تموم میشه!!!
پروژه آب رسانی لیکک یکی از تنها ترین کارها و مربوط به دوره آقای بزرگواری که عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بودن هست که اینم مثل آب رسانی پتروشیمی که در آبان ماه سال گذشته تحویل پیمانکار و شروع شده است به اسم آقای هاشمی پور تمومش میکنن!!
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اقی ... لطفا جو سازی نکن بذار نماینده محترم کارشو انجام بده تعصب کو رکورانه
خازنی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان خدمت به خلق آن هم به مردم شهیدپرور بهمی کارشایسته وقابل تقدیر است دست همه عزیزانی که دراین امرمهم قدم برداشتنددردنکند چه آقای بزرگواری ودیگردوستان اماباید کسی دیگری پیگیراین موضوع باشد وآقای هاشمی باید این کارمهم رابه سرانجام برساند انشاالله که خدمت به خلق بی منت باشد اجر همگی با خداوند
Iran, Islamic Republic of
نام نگارنده در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
همه شروندان محترم می دانند که برنامه ریزی و پیگیری خیلی از پروژه ها از زمان ورود سردار هاشمی به عرصه انتخابات و از ابتدای سال ۹۵ تاکنون جهت اجرا صورت گرفته از جمله پروژه آبرسانی به لیکک .تو را بخدا بگزارید این منجی فقر در شهرستانها به امورش با انگیزه بهتر برسد . با تشکر ج. احسانی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1