تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۱۷۸۲۷۰

تمدید مهلت ارسال مقالات همایش مهارت آموزی و اشتغال"

۰
کبنا ؛مهلت ارسال چکیده مقالات پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی "مهارت آموزی و اشتغال" تمدید شد
به گزارش کبنا نیوز،به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مهلت ارسال چکیده مقالات پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی "مهارت آموزی و اشتغال" از ۱۵/۲/۹۵ به ۳۱/۲/۹۵ تغییر یافت.
بنا بر این گزارش، ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه، نشر مدیریت دانش در حوزه مهارت آموزی، توسعه ارتباطات سازمان در سطح ملی و بین‌المللی، فراهم کردن زمینه مشارکت صاحبنظران داخلی و بین‌المللی در حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال، شناسایی چالش‌های امروز و فردای حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال و ... از جمله اهداف برگزاری پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در ایران در دو بعد ملی و بین المللی است.
۳_۶۲۲۴۴
این گزارش می افزاید: پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در ایران در محورهای تضمین کیفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای- آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با رویکرد تقاضا محوری -چالش‌های نظام آموزشی کشور از تحصیل تا اشتغال - توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با مشارکت ذینفعان -  فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، اقتصاد مقاومتی و امنیت اجتماعی - مهارت آموزی، توسعه کارآفرینی، اشتغال در برنامه ششم توسعه- آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات- مشاوره و هدایت آموزشی، رویکردی حیاتی در فرصت‌های شغلی- آینده پژوهی و باز اندیشی در آموزشهای فنی و حرفه‌ای با رویکرد ملی و بین‌المللی برگزار می شود.
روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خصوص زمانبندی همایش مذکور بیان داشت: مهلت ارسال چکیده مقاله ۳۰/۲/۱۳۹۵، مهلت ارسال مقاله کامل ۳۱/۳/۱۳۹۵ و زمان برگزاری همایش مرداد ماه سال ۹۵ است.
دبیرخانه همایش دفتر پژوهش وبرنامه ریزی سازمان می باشد. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  نحوه مشارکت در برگزاری همایش با شماره ۳۲۵۱۹۷۲۷- ۰۲۶ تماس و در خصوص نحوه تنظیم و ارسال چکیده و مقاله کامل به آدرس  http://hamayesh.irantvto.ir  مراجعه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1