تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۱۷۸۱۷۲

تجمع ۳۰۰ کارگر سد چم‌شیر گچساران

۱۲
۰
کبنا ؛۳۰۰ کارگر شرکت حفاری ژئوتکنیک سد چم‌شیر گچساران به دلیل کمبود نقدینگی ۵ ماه بوده که حقوق دریافت نکرده‌اند و کارگاه این شرکت در آستانه تعطیل شدن قرار دارد.
صبح امروز جمعی از کارگران شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر گچساران در اعتراض به عدم پرداخت ۵ ماه حقوق خود مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
یکی از کارگران این شرکت اظهار داشت: ۵ ماه بوده که حقوق ما پرداخت نشده و امروز به همراه جمعی از کارگران در مقابل فرمانداری برای مشخص شدن وضعیت خود تجمع کرده‌ایم.
وی عنوان کرد: ما از این وضعیت خسته شده‌ایم و انتظار داریم که مسئولان وضعیت ما را درک کنند و پیگیر مشکلات ما کارگران شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر گچساران باشند.
این کارگر گفت: علاوه بر عدم پرداخت حقوق ۵ ماه ما، متأسفانه عیدی ما هنوز پرداخت نشده است که مسئولان باید مشکل ما کارگران را برطرف کنند.
یک کارگر دیگر شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر گچساران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ۳۰۰ کارگر در این شرکت مشغول به کار بوده و دستمزد ما از آذرماه تاکنون پرداخت نشده است.
وی افزود: متأسفانه علاوه بر عدم پرداخت حقوق خود در ۵ ماه گذشته و همچنین عدم پرداخت عیدی، سالی یک بار به ما لباس ایمنی می‌دهند و در بحث مرخصی رفتن نیز ما مشکلات زیادی داریم.
این کارگر بیان کرد: انتظار داریم که مسئولان به کمک ما بیایند و مشکل ما را برطرف کنند و پیگیر پرداخت حقوق و مطالبات ما باشند.
مشکل پرداخت حقوق کارگران را برطرف می‌کنیم/ تلاش برای عدم تعطیلی کارگاه
فرماندار گچساران با اشاره به مشکلات کارگران شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر این شهرستان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: به دلیل عدم نقدینگی حقوق کارگران این شرکت ۵ ماه بوده که پرداخت نشده است.
عبدالرحیم رحیمی گفت: به دلیل وجود برخی مشکلات همچون نبود نقدینگی و کمبود منابع، پیمانکار قادر به ادامه کار نیست.
وی با اشاره به مشکلات این شرکت، بیان کرد: عدم نقدینگی سبب شده که کارگاه در آستانه تعطیلی قرار بگیرد.
فرماندار گچساران عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا هم حقوق کارگران در ۵ ماه گذشته پرداخت شود و هم کارگاه تعطیل نشود و پیامانکار به کار خود ادامه دهد.
گزارش: احسان طالبی-تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

مفلوک
Iran, Islamic Republic of
فکری به حال سابیر هم داشته باشید.
ناشناس
Europe
مسئولان بی کفایت باعث این وضع شدن. آقای تاجگردون تا حالاشده ازتنهامحل امرارمعاش کارگران گچساران بازدیدکنی؟ ازتنهاپروژه ملی گچساران ووضع نابه سامان کارگران زحمت کش آن اطلاع داری؟یافقط وقتی پروژه تمام شدبرای افتتاح آن تشریف میاورید؟البته میدانم کبنا این نظرراتاییدنمیکند
چم روباه
South Africa
په د کی ایخی حلش کنی آغای فرماندار. خوت اگر پنج ماه حقوق نسونی دنیانه اینی من سر
گچسارانی معترض
Iran, Islamic Republic of
بیکاری کارگران و ندادن حقوق ۶ ماهه یکطرف و افزایش کرایه ۴۰ درصدی برخلاف تورم سالانه ۱۰ درصدی یک طرف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا شهرداری گچساران برای مسیر مرکز شهر به سه راهی و کارکنان اتوبوس خط واحد نمیگذاره؟؟؟؟؟؟؟
یک مدت با تبلیغات مناسب در سطح شهر خطوط اتوبوسرانی را در سطح مسیرهای پرتردد فعال کنند خود بخود عادی خواهد شد.

لطفا یک گزارش تهیه کنید چون مسیرهای کارکنان و ۱۰۸ دستگاه و رزمندگان اتوبوس خط واحد نداره و متاسفانه تاکسی ها و ماشین شخصی ها کرایه ۷۰۰ تومان هم محاسبه نمیکنند و به علت نداشتن پول خرد ۱۰۰۰ تومان از مسافر میگیرند.
لطفا پیگیری کنید.
یازهرا
Iran, Islamic Republic of
اینقدر می گفتند تاجگردون دیدید ثابت شد که فقط تبلیغات بود رئیس برنامه بودجه است کارگران در گچساران حقوق نگرفتن چه زود حق فولادی ثابت شد آقای تاج
ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندارکاراین کارگران ازاین گذشته که منتظرتلاش شمابمونن اینهادیگه به نون شبشون محتاجن پس لطف کنیددیگه قول ووعده الکی ندهیدو برسید به داداین قشرزحمت کش وستم دیده
ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
هیچ مقام اداری ومدیریتی قادربه درک وضعیت یک کارگرنیست چون بجزجامعه ی کارگری هیچکسی تاخیرپنج ،شش ماهه ی دریافت حقوق ندارد
رای دهنده
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید جناب نماینده چکار می کنند. می گفتند تاجگردون غوغا می کنه - پول به شهرستان گچساران سرازیر شده - پتروشیمی افتتاح می شه . کو آن حرفها و سیاستهای دهن پر کن
Iran, Islamic Republic of
توی اداره بغل دستی فرمانداری ( شبکه بهداشت ) حقوق کارمند رسمی را برخلاف قانون ومقررات اداری قطع کرده اند !! فقط به خاطر تذکر به مسئولین در خصوص سوء استفاده های آنان !! هیچ ناظری هم به این موضوع اهمیت نداده است !! آقای عکاشه لطفاً با کارشناس بهداشت روان مرکزبهداشت مصاحبه نموده تا در جریان ماجرا قرار گیرید .
چم خراب
Iran, Islamic Republic of
فرماندار هم ایخا یه حرفی زده بو برادر من یه فکری هم وحال سابیریها کنین ما هم ۶ ماهه حقوق نگرفتیمه
Iran, Islamic Republic of
واقعا که هیچ مقام مسئولی بفکر کارگران سد نیست! چراباید کارگران هم تراز ما ماهانه پنج روزمرخصی استحقاقی داشته باشن اونم بدون تعویض شیفت کاری، اما کارگران ژءوتکنیک باید ماهانه ۲/۵روز مرخصی داشته باشن
هم استانی ساکن شهری غریب
Iran, Islamic Republic of
واقعا” جای بی انصافی است که در شهری که میگن ۱/۴نفت کشور را صادر میکنه و به اندازه کشور الجزایر نفت داره اینقدر بیکاری بیداد کنه و تنها پروژه ای که مدتی بود تعدادی از جوانان جویای کار این شهر که از دست اعتیاد در رفته بودند و خود وخانواده هاشون خوشحال بودند که حداقل مشغولند این سد چم شیر بود با این اوضاع واحوال، آیا آقایان مسئول(نماینده،فرماندار،مسئولان شرکت سابیر، گارگاه و…) حتی ۱ دقیقه به وضعیت خانواده این کارگران بی بضاعت مستاجر فکر کرده اند یا میتونن خودشون توفکرشون هم شده جای آنها بگذارند (باین وضعیت اجاره خونه-قسط-امرارمعاش شبانه روز و…) و براستی اعتقادی به دنیا وآخرت هم دارند .انشاالله این اتفاق بیفته ویکی از این مسئولین محترم مرتبط بااین پروژه این پیشنهاد ونظر بنده رو بهش حتی ۱ دقیقه فکر کنن تا از هزاران بلایی که احنمال وقوع آن بر اٍثر این سوء مدیریت آنها چه بصورت خواسته یا ناخواسته بیایید جلوگیری کنند وعاقبت همه رو بخیر کند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1