کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجمع ۳۰۰ کارگر سد چم‌شیر گچساران

13 ارديبهشت 1395 ساعت 14:33


۳۰۰ کارگر شرکت حفاری ژئوتکنیک سد چم‌شیر گچساران به دلیل کمبود نقدینگی ۵ ماه بوده که حقوق دریافت نکرده‌اند و کارگاه این شرکت در آستانه تعطیل شدن قرار دارد.
صبح امروز جمعی از کارگران شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر گچساران در اعتراض به عدم پرداخت ۵ ماه حقوق خود مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
یکی از کارگران این شرکت اظهار داشت: ۵ ماه بوده که حقوق ما پرداخت نشده و امروز به همراه جمعی از کارگران در مقابل فرمانداری برای مشخص شدن وضعیت خود تجمع کرده‌ایم.
وی عنوان کرد: ما از این وضعیت خسته شده‌ایم و انتظار داریم که مسئولان وضعیت ما را درک کنند و پیگیر مشکلات ما کارگران شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر گچساران باشند.
این کارگر گفت: علاوه بر عدم پرداخت حقوق ۵ ماه ما، متأسفانه عیدی ما هنوز پرداخت نشده است که مسئولان باید مشکل ما کارگران را برطرف کنند.
یک کارگر دیگر شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر گچساران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ۳۰۰ کارگر در این شرکت مشغول به کار بوده و دستمزد ما از آذرماه تاکنون پرداخت نشده است.
وی افزود: متأسفانه علاوه بر عدم پرداخت حقوق خود در ۵ ماه گذشته و همچنین عدم پرداخت عیدی، سالی یک بار به ما لباس ایمنی می‌دهند و در بحث مرخصی رفتن نیز ما مشکلات زیادی داریم.
این کارگر بیان کرد: انتظار داریم که مسئولان به کمک ما بیایند و مشکل ما را برطرف کنند و پیگیر پرداخت حقوق و مطالبات ما باشند.
مشکل پرداخت حقوق کارگران را برطرف می‌کنیم/ تلاش برای عدم تعطیلی کارگاه
فرماندار گچساران با اشاره به مشکلات کارگران شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر این شهرستان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: به دلیل عدم نقدینگی حقوق کارگران این شرکت ۵ ماه بوده که پرداخت نشده است.
عبدالرحیم رحیمی گفت: به دلیل وجود برخی مشکلات همچون نبود نقدینگی و کمبود منابع، پیمانکار قادر به ادامه کار نیست.
وی با اشاره به مشکلات این شرکت، بیان کرد: عدم نقدینگی سبب شده که کارگاه در آستانه تعطیلی قرار بگیرد.
فرماندار گچساران عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا هم حقوق کارگران در ۵ ماه گذشته پرداخت شود و هم کارگاه تعطیل نشود و پیامانکار به کار خود ادامه دهد.
گزارش: احسان طالبی-تسنیم


کد مطلب: 178172

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/178172/تجمع-۳۰۰-کارگر-سد-چم-شیر-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1