تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۱۷۴۹۰۷

دو تودیع و معارفه همزمان در شورای اداری بهمئی

۲
۰
کبنا ؛«فرماندار بهمئی» در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه، جذب اعتبارات بیشتر در حوزه‌های راه شهرسازی، کشاورزی، خدمات شهری، آب شهری و روستایی، نوسازی مدارس، منابع طبیعی و آبخیزداری و مسکن نیازمند تلاش مسئولان و دستگاههای اجرائی مختلف است گفت: در صورت تامین و جذب اعتبارات موجود بخش مهمی از مشکلات طرح‌ها در این شهرستان رفع می‌شود و زمینهٔ اشتغال جوانان شهرستان، از محل اعتبارات ملی، استانی، دو درصد نفت و گاز و ماده‌های ۱۸۰ و ۱۲۰ فراهم می‌شود.
«رحمانی» همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به عنوان (اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل)، صرفه جویی در حامل‌های انر‍‍ژی و استفاده بهینه از امکانات موجود را یکی از مهم‌ترین وظایف ادارات و دستگاههای دولتی و خصوصی شهرستان برشمرد و افزود: دستگاههای و ادارات موفق در زمینه اجرای کامل اهداف اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و جامه عمل پوشیدن به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی تجلیل خواهد شد.
«وی» از وضع موجود اطلاع رسانی در فضاهای مجازی علیه خدمات نظام، انقلاب و خدمات دولت انتقاد کرد و انتقادهای غیرمنصفانه را همگامی با دشمنان در راستای تضعیف دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: انتقاد از خدمات دولت و نظام باید سازنده و به دور از هرگونه تخریب باشد تا بتواند زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان، استان و در نتیجه کشور را فراهم آورد.
پاکسازی مناطق سیاحتی و زیارتی از زباله‌های به جا مانده از مسافران نوروزی، تامین اعتبار طرح‌های نیمه تمام، ساماندهی وضعیت صندوق کار آفرینی شهرستان بهمئی از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
گفتنی است در پایان این نشست از خدمات عابدی کیش رئیس پیشین صندوق مهر شهرستان بهمئی تجلیل و عرب لو به عنوان رئیس جدید معرفی شد.
همچنین از خدمات ولی جفتا رئیس پیشین آبفای روستایی بهمئی تقدیر و زارع قلات به عنوان رئیس جدید آبفای روستایی بهمئی منصوب شد.
farmandari- bahmaei (1) farmandari- bahmaei (2) farmandari- bahmaei (3) farmandari- bahmaei (4) farmandari- bahmaei (5) farmandari- bahmaei
نام شما

آدرس ايميل شما

آشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام رییس جدید آقای عرب پور هستند لطفا اصلاح بفرمایید.
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
فرماندار بهمئی سه ماه دیگر می رود زوتر بازنشسته شود
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1