تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۲۶
کد مطلب : ۱۷۲۸۳۲

برای مهار بیکاری کهگیلویه باید چاره‌اندیشی کرد

۰
کبنا ؛نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه باید جلوی سونامی بیکاری در این حوزه انتخابیه گرفته شود، مسئولان را به چاره‌اندیشی و تعامل در این زمینه فراخواند.
IMG_5845
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، سردار عدل هاشمی‌پور در آیین تجلیل از عوامل فیلم ممیرو که در فرهنگسرای دهدشت برگزار شده بود، اظهار داشت: باید از مشکلات جوامع هنرمندان، بانوان و جوانان بیکار،شهرک‌های صنعتی متوقف شده و پروژه‌های راکد شده در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ فیلمی تهیه و تدوین شود تا یک روز ببینیم چه اتفاقی افتاده است.
نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: امروز نه تنها جامعه هنرمندان بلکه دیگر جوامع مظلوم واقع‌ شده‌اند. جامعه ورزش ما وضعیت خوبی ندارد و ورزشکاران یکی پس از دیگری به باشگاه‌های خوزستان و دیگر باشگاه‌ها مهاجرت می‌کنند.
هاشمی‌پور با فراگیر خواندن مشکلات در حوزه‌های مختلف کهگیلویه تصریح کرد: به عنوان خدمتگزار این مردم از مسئولان و از جناب تاجگردون رئیس کمیسیون بودجه مجلس تقاضا دارم کمک کنید تا بتوانیم جلوی این سونامی را بگیریم.
وی با بیان این‌که برای جلوگیری از سیل، سیل‌بند احداث می‌کنند،افزود: اما سونامی در هیچ کجای دنیا قابل کنترل نیست.
هاشمی‌پور تصریح کرد: امروز سونامی بیکاری کهگیلویه بزرگ را به خطر انداخته و باید چاره‌اندیشی کرد.
وی کمک گرفتن از اعتبارات ملی و جذب سرمایه‌گذار در بخش خصوصی را از راه‌های رفع بیکاری دانست و گفت:اگر کارهای عام‌المنفعه و زیربنایی در کهگیلویه حل شود طبیعتا هنرمندان و دیگر اقشار مشکلی نخواهند داشت.
هاشمی‌پور فرهنگ و آموزش را اولین شاخصه‌های توسعه دانست و با بیان این‌که امنیت،عمران و امور زیربنایی و مشوق‌های سرمایه‌گذاری از دیگر اولویت‌های توسعه است تصریح کرد: شرایط فعلی کهگیلویه بزرگ اضطراری است و امیدوارم با تعاملی که با نماینده گچساران دارم با پایبندی به اصول انقلاب بتوانم با برنامه‌های زمانبندی نسبت به رفع مشکلات این حوزه انتخابیه گام بردارم./فارس
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1