تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۱۷۲۴۳۶

تصاویر سال تحویل مسئولان با شیرخوارگان یاسوج

۳
۰
کبنا ؛

سال نو شیرخوارگان کهگیلویه و بویراحمدی با حضور فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان بهزیستی استان در مرکز شبانه‌روزی خانه گل‌های شیرخوارگان یاسوج تحویل شد.
 صبح امروز فرماندار بویراحمد، مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و معاون امور اجتماعی و دیگر حوزه‌ها با حضور در مرکز شبانه‌روزی خانه گل‌های شیرخوارگان یاسوج لحظه تحویل سال ۱۳۹۵ را در بین نوگل‌های باغ زندگی که سایه پدر و مادر بالای سر آن‌ها نیست آغاز کردند.

سال ۹۵ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده سید محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد با حضور خود در مرکز شبانه‌روزی خانه گل‌های شیرخوارگان یاسوج سال نو را به آن‌ها تبریک و لحظات آغازین سال نو را با غنچه‌های نو شکفته سپری کرد.








فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه سال ۹۵ از معدود سال‌هایی است که با تولد حضرت فاطمه (س) آغاز و با تولد آن به پایان می‌رسد، تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده است سال پر خیر و برکتی برای همه خصوصا نونهالان این مرکز باشد.

هوشنگ سیاوش‌‍‌پور معاون امور اجتماعی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال نو به تمامی هم استانی‌ها، مسئولان استانی و نونهالان مرکز شیرخوارگان یاسوج تصریح کرد: دو مرکز شبانه‌روزی نگهداری کودکان سنین صفر تا شش سال و شش تا ۱۲ سال در کهگیلویه و بویراحمد داریم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کودکان بی‌سرپرست استان معمولا نزد خانواده‌های فامیل و منسوبین زندگی می‌کنند، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های برتر بوده که تعداد کودکان فاقد حامی آن کم است لذا استان پتانسیل بالایی در کم کردن کودکان بی‌سرپرست دارد.










نام شما

آدرس ايميل شما

میرزا
Iran, Islamic Republic of
یعنی راسه.......................
رسول پیشادست
Iran, Islamic Republic of
می گویند: مسجدی می ساختند، بهلول سر رسید و پرسید: چه می کنید؟گفتند: مسجد می سازیم.

گفت: برای چه؟ پاسخ دادند: برای چه ندارد، برای رضای خدا.

بهلول خواست میزان اخلاص بانیان خیر را به خودشان بفهماند، محرمانه سفارش داد سنگی تراشیدند و روی آن نوشتند «مسجد بهلول» شبانه آن را بالای سر در مسجد نصب کرد.

سازندگان مسجد روز بعد آمدند و دیدند بالای در مسجد نوشته شده است «مسجد بهلول». ناراحت شدند؛ بهلول را پیدا کردند و به باد کتک گرفتند که زحمات دیگران را به نام خودت قلمداد می کنی؟

بهلول گفت: مگر شما نگفتید که مسجد را برای خدا ساخته ایم؟ فرضا مردم اشتباه کنند و گمان کنند که من مسجد را ساخته ام، خدا که اشتباه نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
فرماندار......
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1