کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصاویر سال تحویل مسئولان با شیرخوارگان یاسوج

1 فروردين 1395 ساعت 10:55




سال نو شیرخوارگان کهگیلویه و بویراحمدی با حضور فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان بهزیستی استان در مرکز شبانه‌روزی خانه گل‌های شیرخوارگان یاسوج تحویل شد.
 صبح امروز فرماندار بویراحمد، مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و معاون امور اجتماعی و دیگر حوزه‌ها با حضور در مرکز شبانه‌روزی خانه گل‌های شیرخوارگان یاسوج لحظه تحویل سال ۱۳۹۵ را در بین نوگل‌های باغ زندگی که سایه پدر و مادر بالای سر آن‌ها نیست آغاز کردند.

سال ۹۵ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده سید محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد با حضور خود در مرکز شبانه‌روزی خانه گل‌های شیرخوارگان یاسوج سال نو را به آن‌ها تبریک و لحظات آغازین سال نو را با غنچه‌های نو شکفته سپری کرد.








فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه سال ۹۵ از معدود سال‌هایی است که با تولد حضرت فاطمه (س) آغاز و با تولد آن به پایان می‌رسد، تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده است سال پر خیر و برکتی برای همه خصوصا نونهالان این مرکز باشد.

هوشنگ سیاوش‌‍‌پور معاون امور اجتماعی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال نو به تمامی هم استانی‌ها، مسئولان استانی و نونهالان مرکز شیرخوارگان یاسوج تصریح کرد: دو مرکز شبانه‌روزی نگهداری کودکان سنین صفر تا شش سال و شش تا ۱۲ سال در کهگیلویه و بویراحمد داریم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کودکان بی‌سرپرست استان معمولا نزد خانواده‌های فامیل و منسوبین زندگی می‌کنند، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های برتر بوده که تعداد کودکان فاقد حامی آن کم است لذا استان پتانسیل بالایی در کم کردن کودکان بی‌سرپرست دارد.











کد مطلب: 172436

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/172436/تصاویر-سال-تحویل-مسئولان-شیرخوارگان-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1