تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۱۵۸۳۹۹

بهرامی‎‌: از اجماع اصلاح‌طلبان حمایت می‌کنم / سید «باقر» بزرگ ما هستند

۹۲
۰
کبنا ؛محمد بهرامی نامزد انتخابات دوره دهم مجلس از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به سئوالات خبرنگاران در خصوص حمایت از آیت‌الله ملک‌حسینی، دهه فجر، سید باقر موسوی جهان‌آباد، دولت یازدهم و اصولگرایان پاسخ داده که از منظر خوانندگان گرامی می‌گذرد؛

IMG-20160118-WA0001

ابتدا عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت شما و مخاطبان عزیزتان.

 از آیت‌الله ملک‌حسینی حمایت می‌کنم

انقلاب اسلامی ما حاکمیت اخلاق بوده بر زندگی فردی و اجتماعی ایرانیان که همچون هدیه ای آسمانی به ملت ما ارزانی شد. بنده نیز به نوبه خود سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند را به روح پاک و بلند شهدا و امام شهدا، مقام معظم رهبری، مردم شریف دیارم و نیز محضر آیت الله ملک حسینی، نماینده محترم ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری در استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

همچنین از آنجایی که علاقه ما به بیت شریف عالم مجاهد مرحوم آیت الله ملک حسینی و فرزند خلفشان بر کسی پوشیده نیست اجازه می‌خواهم از همین جا و به یمن آغاز دهه مبارکه فجر، حمایت همه جانبه خودمان را از آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی، در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کنم.
امیدوارم وجود شخصیت فرهیخته و ظرفیت عظیم ایشان همچنان برای جای جای استان و مردم بزرگوار مان پایدار، سلامت و منشا خیر باشند. انصافا آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی به خوبی راه آن پیر سفر کرده را ادامه داده، ایشان و بیت معظمشان را رو سفید کرده‌اند.
جناب دکتر نگاه شما به دولت یازدهم چگونه است؟
دولت تدبیر و امید مورد تایید اصلاح طلبان بوده و هست. از این بابت وام دار جریان اصلاحات است. زحمات و خدمات ارزنده ای نیز در این مدت داشته‌اند. البته این مطلب ناقض نقد سازنده در موارد لزوم نخواهد بود. این دولت برای موفقیت بیشتر، نباید مانند دولت قبل خود را بی نیاز از شنیدن انتقادات خیرخواهانه، مصلحانه و دلسوزانه بداند. تا جایی هم که مقدور باشد باید از مدیران توانمند، مجرب و کارآموز دهی دولت تدبیر و امید حمایت و پشتیبانی کرد و در جهت تغییر بعضی از مدیریت‌های ضعیف نیز با جدیت عمل کرد.
دولت اقدامات بسیار ارزشمندی را در عرصه بین‌المللی انجام داده و به فرجام رساندن بر جام نتیجه هوشیاری و تدبیر تیم منسجم دولت مردان و البته ایستادگی مردم در مسیر رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری بوده است.
باید خداوند را از بابت این توفیقات ستایش نمود و از مسئولان وزارت خارجه به خصوص وزیر محترم، جناب دکتر ظریف تشکر و قدردانی کرد.
دولت تا رسیدن به اهداف و برنامه‌های خود راه درازی در پیش دارد و باید با همت اصلاح طلبان مجلسی تشکیل شود که بتواند با توجه به فضای ایجاد شده در جهت توسعه، پیشرفت، آبادانی، اشتغال جوانان، تا مین حقوق شهرواندان و رفاه جامعه گام بردارد.
در مورد اصولگرایان و مجلس آینده چه نظری دارید؟
به نظر می‌آید که دچار انشقاق و چند دستگی شده‌اند و تندروها زمام امورشان را به دست گرفته‌اند که این می‌تواند از یک سو برای جریان اصلاحات فرصتی مناسب باشد و از سویی از این مشکلات جبهه مقابل درس بگیرند.
همچنین بعضی از اصولگرایان خیلی نگران میزان مشارکت آحاد مردم در انتخابات نیستند ولی اصلاح طلبان باید هوشیار عمل کرده و سطح مشارکت را بالا ببرند، زیرا اکثریت قریب به اتفاق مردم نگرش اصلاح طلبی دارند.
نقش احزاب و تشکل‌ها را در انتخابات پیش رو چگونه ارزیابی می‌کنید؟
به شدت معتقد به تقویت احزاب، تشکل‌ها، اصناف و گروه‌های مردم نهاد هستم. به خصوص اینکه احزاب ذاتا این توان را دارند که قدرت را در جامعه به پاسخ گویی واداشته و از این طریق تا حدود زیادی جلوی فساد را بگیرند. خوشبختانه دبیران و اعضای شورای استانی احزاب اصلاح طلب افرادی با سابقه، خوش نام و فعال هستند که امیدواریم توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را در این انتخابات به ظهور برسانند.
نقش تشکل‌های دانشجویی نیز مکمل عملکرد احزاب است. از این رو محدود و امنیتی کردن فضای جامعه به خصوص دانشگاه‌ها برای کشور خسارات فراوانی در پی دارد. چرا که رسالت ذاتی تحرک آفرینی و تحول خواهی دانشگاه را خدشه دار می‌کند. همچنین خلاقیت، ابتکار و تولید فکر علم را با مشکل مواجه می‌کند.
آقای دکتر به نظر شما حضور سید باقر چه تاثیری بر انتخابات مجلس آینده خواهد داشت؟
هیچ شخص و جریانی نمی‌تواند تاثیر ایشان بر انتخابات و به تبع آن زندگی مردم، نادیده گرفته یا کم رنگ جلوه دهد. هنوز امیدواریم که سید باقر موسوی که بزرگ ما هستند تایید صلاحیت شوند. یقین بدانید حضور سید باقر موسوی هم مشارکت مردم در انتخابات و هم سطح کیفی این عرصه را ارتقا می‌دهد. چرا که حضور ایشان در انتخابات مجلس دهم، رقابت را از تعصبات فامیلی و طایفه ای به رقابتی فکری و جریانی ارتقا می‌دهد و این مسئاله یقیناً در فضای کنونی به نفع جامعه و مردم است. رای دادن بر اساس تعصبات قبیله ای در انتخابات زیبنده استان ما نیست و دود آن به چشم مردم خواهد رفته و در نهایت هم استان و هم کشور از این قضیه ضرر می‌بینند.
انشاالله که ایشان در فرصت باقی مانده تائید خواهند شد و چنانچه قبلا هم بارها عرض کرده‌ام در این صورت بنده و مجموعه دوستان با تمام توان همراه و پشتیبان ایشان خواهیم بود و به وظیفه‌ی اصلاح طلبی خود عمل خواهیم کرد.
و اگر تائید صلاحیت نشدند تکلیف و عکس‌العمل شما به عنوان یک اصلاح طلب چیست؟
انشاالله که مشکل خاصی وجود ندارد و با گرفتن برگه تائید صلاحیتشان باز می گردند. اما در غیر این صورت به عنوان یک اصلاح طلب منتظر اجماع و نظر شورای منتخبین و شورای اصلاح طلبان استان و کشور همینطور میز استان مستقر در تهران هستم و به نظر آنان احترام می‌گذارم. طبیعتا هر نیروی اصلاح طلبی را که آن‌ها معرفی کنند حمایت می‌کنم. اما در شرایط فعلی حضور آقای سید باقر موسوی به عنوان یک نیروی مردمی، مقبول و محبوب می‌تواند زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسولان نظام است را بالا ببرد.
شعار اصلاحات در کشور برای انتخابات مجلس" امید، آرامش، رونق اقتصادی" است، نظر شما در این مورد چیست؟
این شعار با هوشمندی و متناسب با شرایط فعلی کشور انتخاب شده. امید توام با آرامش که لازمه هر فعالیت و حرکتی است. رونق اقتصادی هم نیاز اساسی مردم و کل چرخه‌ی اقتصادی کشور است و بنده به عنوان یک اصللاح طلب معتقد به اصلاح تدریجیِ رویه‌های معیوب جاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و... کشور هستم. امیدواریم در صورت توفیق جریان اصلاحات و جامعه عمل پوشاندن به این شعار، شاهد شکوفایی ایران عزیز در تمامی عرصه‌ها باشیم.
نگاه شما به جوانان، دانشجویان و رسانه‌ها چگونه است؟
جوانان نقطه امید و موتور محرکه جامعه هستند. جوانان و دانشجویان را به معنای واقعی باور دارم و این باور قلبی را در عرصه‌های مختلف و با اعتماد عملی به آن‌ها ثابت کرده‌ام. به طور کلی خودم را کاندیدای قشر جوانان و دانشجویان می‌دانم و به این قشر آینده ساز بیشتر احساس نزدیکی و تعلق خاطر می‌کنم. برنامه‌های جامع و خوبی نیز برای این عزیزان داریم.
مطبوعات، روزنامه‌ها، سایت‌ها و به طور کلی رسانه، همانند مجرای تنفس جامعه هستند که جوامع را در موقعیت‌های مختلف بالانس می‌کنند. داشتن نگاه حرفه ای در کنار حضور پر رنگ و مستقل مطبوعات موجبات رشد و بالندگی کشور، جلوگیری از فساد و تقویت جایگاه نظام در عرصه بین الملی و حقوق شهروندی خواهد بود.
سخن پایانی؟
آرامش و تعامل رمز پیروزی ماست. استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های بویراحمد و دنا از عدم وجود آرامش و تعامل سازنده ساله ای مدیدی است که آسیب‌های جدی دیده است.
انتخاباتِ سرنوشت سازی را در پیش رو داریم و باید با برنامه و دلسوزانه از این فرصت استفاده کرده و تمام توان مان را صرف و وقف تغییر و حرکت به سمت رشد و توسعه کنیم.
اگر جز این باشد هم در حق خود و هم مردم جفا کرده‌ایم. باید مواظب حرکت‌های ناپسند و اختلاف افکنی‌های افراد و گروه‌های معلوم‌الحال بود که نتوانند این حرکت مردمی را دچار چالش و خطر کنند.
بایست با تلاشی وسیع به سمت خروج از محرومیت و رفتن به سمت رشد و توسعه گام برداریم.
به عزیزان اندر کار انتخابات از حوزه اجرا گرفته تا نظارت خدا قوت عرض کرده و اعلام می‌کنیم که با تمام توان آماده هرگونه همکاری با آن‌ها هستیم تا انشا الله انتخاباتی پر شور و امن داشته و همه در کنار هم شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و درشان نظام و مردم بزرگوارمان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاپور
Iran, Islamic Republic of
با امید خدا سید اصلاحات تایید میشود و همه یکپارچه از سید حمایت می کنیم این بار اصلاحات پرچم دار این دیار خواهند شد .
و در صورتی که ////// نگذاشتن سید اصلاحات تایید بشه همه با هم به حمایت از دکتر بهرامی گزینه نهایی اصلاحات می پردازیم .
زنده باد پدر پایتخت طبیعت ایران
زنده باد سید اصلاحات
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
ازاین مصاحبه مشخصه که اقای بهرامی مطمئن بودندکه سیدباقرتاییدنمیشه که این حرفهارازده اندبنده به عنوان یک طرفدارسیدباقردرصورت تاییدشان جانانه درخدمتشان هستیم امااگرسیدباقرنباشددلیلی نداردبه هرشخصی که اصلاح طلبان معرفی کنندرای بدهیم ان موقع ازروی عقل شخص قدرتمندی که بتواندجایگزین سیدباقرباشدانتخاب خواهیم کرداقای بهرامی رادردوران دانشجویی که ایشان معاون دانشگاه ازادبودندمیشناسم ادم خوبی هستندولی نه درحدیک نماینده قوی ایشان درحدشهرداری برای یاسوج خوب هستندولی برای نمایندگی خیر.من بابررسیهایی که کردم اقای هدایتخواه میتوانندجایگزین سیدباقرباشندچون شخصیتی قوی وتاثیرگذاردرمجلس هستند.
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
درود برموسوی سلام بر بهرامی...یاعلی مدد
طرفدارسیدباقر
Iran, Islamic Republic of
اینکه من نوعی طرفدارسیدباقرم به خاطرقوی بودن ایشان وابروی شهرستانمان است کاری هم به اصلاحات ندارم چون ازفتنه گران بیزارم.اگرسیدباقرموسوی بتوانندتاییدیشان رابگیرن رای من وخانواده ام قطعا ایشان است امااگرخدای نکرده تاییدنشوندرای مانماینده قوی دیگرهدایتخواه است .یاباقرخان یاستارخان
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
موسوی چهره شاخص طیف اصلاح طلب تنها گزینه ایست که در مجلس می تواند نقش پررنگی برای دولت و دیار بویراحمد ایفا کند. در صورت رد صلاحیت ایشون دکتر بهرامی گزینه مطمئنی برای بهارستان است البته با حمایت اصلاح طلبان این امر صورت پذیر می باشد. اگر که اصلاح طلبان دچار چن دستگی شوند و صرفن برای منافع خود نه حزبشان رقابت کنند ورق به نفع اصولگرایان برمی گردد و چرخه اقتصاد و فرهنگ این دیار کماکان مثل سابق می چرخد.
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
درجلسه اصلاح طلبان بیش از نود درصد شما را به عنوان اصلاح طلبی قبول ندارند چون که یک دوره با هدایت خواه بودید والان مدانید سیدباقر تایید نمی شه می گویی اصلاح طلبم
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه انقد دم از اصلاحات وسید باقر نزن اینو همه میدونن که میخوای از آب گل الود ماهی بگیری بهترین و نزدیکترین گزینه حاج رجایی است
سیدلقمان
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی شما خودتون میدونید که سید باقرتایید نمیشود و برای جذب رای مخصوصاطرفدارای سیدباقر دارید مردم راساده فرض میکنید..کاندید شایسته برای جایگزینی سید،حاج رجائی میباشند که بااستقبال بی سابقه از طرف مردم نیزهمراه بوده است..سید جایگزین سید خواهد شد و به بهارستان سلام خواهد کردوبرای رفع مشکلات مردم تلاش و برای حل انها کنکاش.پس ما هم قدردانش باشیم البته ای کاش!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
آقایی که خود را (طرفدار سید باقر)معرفی کرده اید دقیقا مشخص است که طرفدار هدایتخواه هستید . لطفا اخلاق انتخاباتی را رعایت کنید
حامد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا من خودم اصلاحاتی هستم بهرامی اصولگراست از جمله راننده هدایتخواه ومسول ستاد هدایتخواه ومسول ستاد محموداحمدی نژاد خودتان قضاوت کنید این اصلاح طلب هست بهترین گزینه بعداز سیدباقر رجایی نسب هست نیرویی باسواد حقوقدان وتوانمند بیایید بیانات ایشان رارببینید
جهان
Iran, Islamic Republic of
قارون من کیسه وش نیکنی
نیک پی
Iran, Islamic Republic of
درررررررررررررررررررررررررررررررررررود بر مهندس بهرامی
M e hd i reus
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
حسسسس
Iran, Islamic Republic of
بهرامی نیروی اصولگراست کی گفته اصلاح طلب هست جمع کن تو برو با هدایتخواه تو استقلال سیاسی نداری هیچ اصلاحاتی این اقا راقبول نداره
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آره، آقای بهرامی جنابعالی مجبوری بگی از اجماع اصلاح طلبان حمایت می کنم، ولی مهم اینه که اصلاح طلبان تورا قبول ندارند. مگه میشه اصلاح طلبان کسی را که راننده هدایت خواه بوده قبول کنند، حاشا و کلا. اصلاحات - اعتدال یا باقر یا زارع
انقلاب
Iran, Islamic Republic of
محمد بهرامی واقعا توانمنده
قطعا درمجلس تاریخ سازی خواهد کرد برای بویراحمد ودنا
حجتی
United States
دکتر بهرامی حضور در ستاد اقای هدایت خواه و حضور در جلسات ایشون را چگونه توجیح خواهی کرد برای نمونه حضور در مصلی یاسوج
حق
United States
خدا کنه سید باقر تایید بشه درصورت عدم تایید بهترین گزینه هست دکتر بهرامی،بخدا اگه اجماع رو بهرامی نباشه باز هم اصول گرایان برنده میشه،
Iran, Islamic Republic of
ای شاقاسم سید باقر رد وابیه که بهرامی ینه گوته
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اصولگرایی بیش نیست ادم دو رو که رنگ عوض کرده در بین اصلاح طلبان هیچ جایی ندارد خودشو خسته برو زندگیشو کنه بهتره براش تا سیاست
Iran, Islamic Republic of
بهرامی دستش برا همه رو شده مردم نون خوردند میدونند ایشون اصولگرایی بیش نیست
United States
خدایی چرا ایشونو الکی بزرگ میکنین در حد مجلس نیستی،سید باقر ب هیچ عنوان هم سطح شما نی ک بخواد حمایتت کنه، سید از هیشکی اعلام حمایت نخواهد کرد مطمئن باشین،تو هم هی خودتو نچسبون
مارگون
Iran, Islamic Republic of
فک کنم سید درصورت تاییدی دکتر نیکبخت از اون حمایت خواهد کرد
توت نده
Iran, Islamic Republic of
سید باقر از دشترومی ها حمایت خواهد کرد
توت نده
Iran, Islamic Republic of
آخه بهرامی نمیتونه خوب حرف بزنه
موسوی
Iran, Islamic Republic of
درنبودن سید رای ما فقط دکتر نیکبخت
ایل اغا
Iran, Islamic Republic of
رای ما فقط دکتر نیکبخت
سرابتاوه
Iran, Islamic Republic of
بنازمت دکتر نیکبخت درجلسه دیشب شناختمت واقعا پیروز انتخاباتی
مارگون
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت
قاطع
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی بیخود از موسوی حرف نزنین . شما کجا و موسوی کجا
قاطع
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرایم بیخود خودتو نچسبون به سید باقر . بقول دوستمون من کیسه وش نیکنی
محمد
Iran, Islamic Republic of
به خدا باید از مسولان سایت خبری کبنانیوز تشکر کنیم که به
عنوان برترین سایت استانمون داره اطلاع رسانی میکنه وتمام کامنت ها راهم پخش میکنه اصلا بقیه سایت ها کامنت ها راپخش نمیکنند
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
بهرامی تو که مرید و راننده اقای هدایت خواه بودی حالا هم خودت رو به اصولگرایان نچسبون ا
نيما
Iran, Islamic Republic of
بهرامی، راننده اصولگرایان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا
Iran, Islamic Republic of
۱۷ جان توانمندیش قبلا مشخص شده تو شهرداری خخخخخخخخخخخخخخخخ
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
نیکبخت که اصولگراست و هدایت خواه بلندش کرد حالا که // میخواد خودش رو به اصلاحات بچسبونه بعدش اقای موسوی جنبشش از دشترومی بودنش مهمتره
Iran, Islamic Republic of
توانمدترین فرد و اصلح ترین کاندید این دور روشنفکر هست و قطعأ پیروز انتخابات هست
سیسختی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح گران شما را هضم نمی کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سید اصلاحات فقط رجایی نسب
رضا
Iran, Islamic Republic of
موسوی و طرفداراش زرنگ تر از اونی هستن که بخوای با این حرفا گولشون بزنی,همه میدونن که چی تو دلت میگذره رییس ستاد هدایت خواه آقای بهرامی
امیر
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر بهرامی
شما چه امیدی دارید در انتخابات که میخواید از ایت الا ملک حسینی حمایت کنید
ایشون باید بگن از شما حمایت میکنن برادر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این دفعه نقشه هاتون هم مثل دفعه قبل نخواهد گرفت جناب دکتر بهرامی
همچنان باید در صف ورود به مجلس منتظر بمانید
تاریخ نشان میدهد نمایندگان مجلس حداقل دو با سه دوره پشت این درب ایستاده اند
تا نوبتشان شد
بنظر من شما باید همچنان زنینه سازی کنید .نه مث اسفالتهای که زمان شهردار بودنتان کردیو و همه با اولین باران از بین رفتند
دنا
Iran, Islamic Republic of
یا باقر یا دکتر نیکبخت بزرگ
خدابنده
Iran, Islamic Republic of
درنبود سید باقر به شیر مرد سخنور توانا یی چون دکتر نیکبخت نیازست
شیر زرد بیراحمیی
Iran, Islamic Republic of
فقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققط دکترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر نیکبختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درودبر سید باقر سلام بر رجایی
سیما
Iran, Islamic Republic of
باقرخان و ستارخان رقابت قشنگی میتونه باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که میتونه عزت از دست رفته این دیار رو برگردونه فقط دکتر بهرامی است و بس، خود آزموده را آزمودن خطاست
گودرز
Iran, Islamic Republic of
دوستان در استان ما مرزی بین اصلاح طلبی واصولگرایی نیست مردم براساس گرایشهای قومی وطایفه ای رای میدن ویکی از دلایل عقب ماندگی استانمون همین مساله است بیایید واسه یه بار بر اساس اگاهی وبدور از هر تعصبی کاندید شایسته انتخاب کنیم اول اینکه تحصیل کرده باشه بیان کننده و روایتگر خوبی از مشکلات مردم باشد عمل گرا باشه و.... واقعا تاجگردون واسه گچساران کم نزاشته تو بویراحمد و کهگلویه ب فردی مثل ایشون نیاز داریم
مادوان
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بهرامی عمرا اگه بتونه نماینده بشه نمیتونه دو جمله صحبت کنه
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر اسطوره زمان دکتر بهرانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه عزیزان بررسی وضعیت اصلاح طلبان چندان سخت نخواهدبودیابی طرف خواهندبودکه این موردبحثی ندارد.یابین دوگزینه حاج زارع یابهرامی یکی روتوافق خواهندکردبررسی این دومورد برای اصلاح طلبان میتواندخسارت باروپرهزینه باشدیاهم نباشداگربروی بهرامی توافق کنندکه روزهای سختی خواهندداشت چراکه معنای بابهرامی بودن یعنی شاخص ونماداصلاح طلبان بهرامی است وهرنوع شکستی به پای اصلاح طلبان نوشته خداهدشدولی درموردزارع .زارع قطعایکی ازقطب انتخابات خواهدبودبخواهیم یانخواهیم حمایت اززارع توسط اصلاح طلبان به عنوان نوعی همراهی با زارع تعبیرخواهدشدونه بیشترضمنا احتمال پیروزی زارع بیشترخواهدبودبدون ریسک وخسارتی برای اصلاح طلبان
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
کسانی که میگویند بهرامی اصلاح طلب نیست ..اصلاح طلب نیستند و سعی در ایجاد تفرقه بین اصلاح طلبان دارند ..
شک نکنید دکتر بهرامی بعد از سید باقر گزینه نهایی اصلاح طلبان خواهد بود...
و اصلاح طلبی ارث پدر هیچ کس نیست
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سید درود بر دکتر بهرامی(مرد عمل)
Iran, Islamic Republic of
من اصلاح طلبی هستم . اگه سید تایید که رای میدم .اگه تایید نشد عمرا رای بدم . حدود ۸۵ رای مطمئن هم دارم .
مسعود- گنجه ای بزرگ
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی شما نه اصلاح طلب بوده آید نه بنده به عنوان یک اصلاح طلبی که دفتر هدایت خواه از ایشون حمایت کرده و وام دار هدایت خواه بوده و هست حمایت نخواهم کرد
گندی خوری
Iran, Islamic Republic of
با سلام گزینه بعد از سید باقر فقط دکتر نیکبخت
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سیدباقر عزیز
Iran, Islamic Republic of
به خدای بزرگ اگه جای بهرامی بودم دیگه دم ازاصلاح طلبی نمیزدم ،آخه چقدر خودت به اصلاح طلبان میچسبونی ولی قبولت ندارن دیگه ول کن آبروی خودت بیشترازاین نبر
رازیانه
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی
دلی بجک
Iran, Islamic Republic of
جواب کامنت ۳۵ دلت می خواد رای بدی دلت نمی خواد رای نده جای خنده دارش اینه که ۸۵ نفر صلاح و راییشان را گذاشته اند در دست تو
په اگه ایطوریه خو کد خدایی سی خت اگه سولت برسه خخخخخخخخ
منصوری
Iran, Islamic Republic of
در جلسه مجمع اصلاح طلبان بویراحمد ودنا در ساختمان خلیج فارس بجز مقداد عزیزی وداریوش ارجمند هیچ اصلاح طلبی حاضر نشد راجع به بهرامی دفاع کند.
آقای بهرامی گزینه اصلاح طلبان نیست واصلاح طلبان دارند با اتلاف وقت به همگان حالی میکنند که بهرامی را بی خیال شده اند.
شک نکنید در این مصاحبه بهرامی گفته در صورت عدم معرفی توسط مجمع بویراحمد ودنا از تهران وی را معرفی میکنند ولی رای اصلاح طلبان با زارع یا رجایی خواهد بود.هدایتخواه وتاج گردون اصولگرا نمیتوانند برای جریان اصلاح طلبان بویراحمد ودنا کاندیدا جعلی بسازند
پیشگوه
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات
امیری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردهای اصلاحات رجایی نسب وسید باقر موسوی
دکتر نظری
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید باقر و زارعی موفق باشید.
هاشم بشیری نیا
Iran, Islamic Republic of
سید باقر موسوی عزیز اگر برگردد بقیه بایداین بساط را جمع کنند خصوصاً هدایت خواه
محمد ی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی عزیز. بی شک گزینه ای بهتر از دکتر بهرامی بعد از سید باقر وجود نداره
کی گیوی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی و رأی فامیلی کسی نماینده وانیبو ککا،بره بی اصولگرایل خته تبرئه کن که اصلاحات دچار آلزایمر سیاسی نوابیه
م
Iran, Islamic Republic of
کی بهرامی اصلاح طلب شده.
خیر خواهت
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر زارعی مردی از جنس مردم
بهنام
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهرامی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط رجایی نسب
م
Iran, Islamic Republic of
بهرامی باید در ابتدای صحبت خود صریح اعلام کند چنانچه سید باقر تایید شود او به نفعش کنار می رود تا مردم به صحت و سقم گفته های هایش پی ببرند. اینکه سید باقر آدم بزرگی است که کسی در آن شک ندارد . گفتن یا نه گفتن این موضوع که چیز ثابت شده ای است . ندارد
Iran, Islamic Republic of
اخرش ایره زمستون و أیا فصل بهار ....
وجدان
Iran, Islamic Republic of
خودت میدونی رای نمیاری مجبوری یه جوری بری کنار منت سر سی باقر نذار بنده خدا ادم باید حقیقت بگه اصول گرایان دنبال مشارکت حداکثری مجلس هستند نه اصلاح طلبان . البته .. هم ماندی که اصلاح طلب باشی یا اصول گرا . اگر مردی همین حالا به نفع سی باقر انصراف بده تا حسن نیتت ثابت باشه ... خوب نیست .مال قرن ۱۴ بود الان قرن ۲۱ برادر
deleted
Iran, Islamic Republic of
کاندیدای دولت تدبیر وامید دکت ر مهدی روشنفکر
شرکت نفت یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اهای مردم بویراحمد ودنا بیایید خدایی نظاره گرباشید بهرامی کجاش اصلاح طلب هست واقعا مایه تاسف هست
جوانان
Iran, Islamic Republic of
فقط سیدباقر موسوی ورجایی نسب اینها نیروهای اصلاحات هستند
محمد خرامان
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمد بهرامی چهره ای برخواسته از آحاد مردم با تفکری نو واصلاح طلبانه و صدالبته استاد دانشگاه که دارای سوابق کاملا درخشان ومعلوم در زمینه اجرایی .همه ما با شور و البته شعور فقط دکتر محمد بهرامی
پسری غریبه
Iran, Islamic Republic of
فقط رجایی
یاباب الحوائج
Iran, Islamic Republic of
زنده بادرجایی نسب
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
ای کسانی که سنگ جلوی بهرامی می اندازید بدانید و اگاه باشید که بهرامی و سید باقر با هم به تعامل رسیدند و شما زور الکی نزنید یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد روشنفکر
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
مردم بویراحمد فراموش نکردن که وقتی باد کاغذای اقای زارع رو برد سخنرانیش یادش رفت خخخخخخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات مهره ای قویتر از دکتر بهرامی ندارد
دانا
Iran, Islamic Republic of
کبنارسالتت راتخریب نکن .نظرمن درمورد شایستگی دکتر بهرامی رااز کامنتها حذف کردی.کار درستی نکردی
فرهاد ب
Iran, Islamic Republic of
شما و اقای زارع خوب باهاشون صحبت کنید ببینیم از سر ناچاری کدومتونو نماینده اصلاحات میکنن البته شانس شما بیشتر چونکه چهار سال گذشته .......
Iran, Islamic Republic of
بهرامی کجا مجلس کجا....فقط هداییییییییت خواه.
ارمان
Iran, Islamic Republic of
یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مهدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددی حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااج مهدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددی ررررررررررررررررررررررررررررروووووووووووووووووشنفکررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1