تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۱۵۷۶۴۵

به رای مردم خیانت کنید از حلقوم تان می کشیم/۳۰٫۰۰۰ قشقائی به فولادی رای می دهند

۱۴۷
۰
کبنا ؛متن از خبرآوران؛
سرهنگ بمانی در نشست هم‌اندیشی دو تیره بزرگ قره‌گچلوو قره‌جلو با حضور این کاندیدای دور دهم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یگ عده‌ای از برادران ترک‌زبان، لرزبان و اصولگرا و اصلاح‌طلب، عشایر، بویراحمد، باوی و از کهگیلویه‌های بویراحمد مقیم گچساران، عرب و... گروهی به نام پیشگامان وفاق و همدلی را تشکیل داده‌اند که لازم می‌بینم از همه این عزیران تشکر کنم.
این هوادار و لیدر متسب به فولادی افزود: با تشکیل این گروه دیگر قوم‌گرایی معنا و مفهومی ندارد و همه شهروندان گچسارانی در کنار هم زیر پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی زندگی خواهند کرد.
سرهنگ بمانی با اشاره به برگزاری همایش‌های گسترده و باشکوه در شهرستان باشت دیگر حوزه نمایندگی گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: طی یکسال گذشته تاکنون همایش‌های مختلف و باشکوهی تاکنون در شهرستان همجوار باشت و توسط برادران لرزباندر حمایت از فولادی برگزار می‌‎‌شود.
وی ادامه داد: زمانی در باشت بیشترین آمار ما بیشتر از ۶۰۰ نفر نبود اما امروز با استقبال گسترده مردمی وقت حضور در باشت را پیدا نمی‌کنیم از همین جا از عزیران در باشت و باوی تشکر خاص دارند که این همت و حماسه را خلق کردند.
سرهنگ بمانی فرد گفت: عزیران لرزبان ما در حمایت از فولادی از ما ترک‌زبانان بسیار جلو‌تر هستند، حماسه‌ها، همایش‌های پی در پی دارند.
این لیدر و هواخواه فولادی در ادامه بیان کرد: اگر در دور گذشته ۲۰ هزار رأی داشتیم این دوره از ۳۲ هزار رأی قشقایی‌ها شاید دوهزار ریزش وجود داشته باشد و فولادی بالای ۳۰ هزار رأی از قشقایی‌ها خواهد داشت.
این سرهنگ بازنشسته ترک‌زبان و لیدر فولادی تأکید کرد: این سخن مرا در هفت اسفند خواهید دید.
سرهنگ بمانی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رقیب اصلی فولادی در پاسخ به اظهاراتش مبنی بر اینکه بعضی‌ها منتظر رد صلاحیت من بودند، گفت: آقای رقیب محترم ما برای مبارزه به میدان انتخابات آمده‌ایم، مگر ما در انتظار بودیم که رقیب ما ردصلاحیت شود؟ به هیچ وجه ما راضی به ردصلاحیت رقیب نیستیم و می‌خواهیم در یک میدان مبارزه و حماسی در هفت اسفند با همت و تلاش و بهر‌گیری از خدای متعال رقیب را از صحنه سیاسی خارج کنیم.
سهراب علیزاده نیز در این در نشست اظهار کرد: کسانی که قصد دارند قشقایی‌ها را خوش‌نشینان گچساران و کهگیلویه و بویراحمد بخوانند، کور خوانده‌اند، صحبت از تنها قشقایی‌ها نیست این اراده ملموس در پی سرکوب همه اقوام است.
وی که لرزبان و از طایفه شاه‌بهرام و باوی و یکی از لیدرهای فولادی به شمار می‌رود، افزود: اینکه ایل بزرگ قشقایی در راستای بازیابی هویت آسیب دیده قومی خود در لایحه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی حرکت کند، هیچ منافاتی با اصل وحدت ندارد، اینکه باوی، بویراحمد و دیگران در راستای بازیابی هویت تاریخی، فرهنگی و سیاسی خود دارند، منافاتی با اصل وحدت ندارد.
علیزاده این فرهنگی لرزبان از طایفه شاه‌بهرام باشت در همایش هم‌اندیشی دو تیره بزرگ قره‌گچلو و قره‌جلو تصریح کرد: سال‌های سال آدم‌های فرصت‌طلب تحت عناوین مختلفی با سوءاستفاده از احساسات پاک مردم به خواسته‌های شخصی و گروهی خود رسیده‌اند و بیش از ظرفیت نیز رسیده‌اند.
این هوادار لرزبان کاندیدای ترک زبان فولادی با تأکید بر حفظ وحدت و یکدلی و جلوگیری از به هم خوردن وحدت با استفاده از برخی حربه‌های اختلاف‌انگیز گفت: بخدا ما تا همین امروز هم پیروز همین میدان هستیم و در انتخابات مگر اینکه دغل کنند که اگر این کار را بکنند حقمان را از حلقومشان بیرون خواهیم کشید.
وی که با تشویق و دست زدن‌های جمعیت پرشور و گسترده هواداران فولادی همراهی شد، متذکر شد: من می‌خواهم اعلام کنم این یاوه‌گویانی که به پشتوانه بیت‌المال و خرید ر‌أی و خیانت قصد باطل کردن آرای مردم گچساران را دارند بدانند با اراده پولادین و آهنین مواجه هستند و چنان حلقومشان فشرده خواهد شد که حق مردم از گلویشان بیرون بزند.
علیزاده افزود: میدان‌داری عقب‌مانده‌ها گذشت، نتیجه انتخابات مشخص است، یک زمانی فتوا می‌دادند با ۴۵ هزار رأی اختلاف به پیروزی می‌رسیم بعد این رقم را به ۳۰ هزار رای تقلیل دادند و امروز اختلاف را به ۱۲ هزار رأی تقلیل داده‌اند کور خوانده‌اید تفاوت رأی مجمع پیشگامان وفاق و همدلی با شما بالای ۲۰ هزار رأی است.
این هوادار باوی فولادی که به شدت مورد تشویق هواداران ترک‌زبان و لرزبان این نشست قرار گرفته بود، گفت: این را گفتم که گوش‌های کر و چشمهای کور و دلهای کور‌تر بدانند پیام مردم گچساران را مبادا به فکر خیانت به آرای مردم گچساران باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرای اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
شما ها امتحانتان را پس داده اید .دیگه دست شما برای همه رو شده.انشالله هفتم اسفند نود و چهار دکتر تاجگردون منتخب مردم شریف گچساران و باشت خواهند بود.
تاجگردون صد درصد.خواهیم دید که اختلاف بالای چهل هزار است.
زنده باد مخالف من .تاجگردون در قلب مردم جای دارد
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش
امیر
Iran, Islamic Republic of
بدبخت کسی که س... طرفدارش است
باوی
Iran, Islamic Republic of
... فردی .. مزاج است . او نه اصلاح طلب است و نه اصولگرا . فردی است که هرجا منافعش تامین شد همانجا خیمه میزند و یقه پاره میکند . بقول لری " شار شیت " زیاد میکند . از اولین انتخابات مجلس در گچساران تا کنون با همه ی افرادی که به عنوان کاندید حضور داشته اند بوده است . به خدا جمع آرا ایشون برای آقای فولادی به چهار نفر نمیرسه .
نفت
Iran, Islamic Republic of
ها بله : جون خوت حلقومشون ایکشیش و در
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
درود بر طایفه بزرگ و همیشه در صحنه قرگچلو و قره جلو . احسنت بر سرار با اقتدار .
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
دردو بر محمد فرهمندیان با این همایش با شکوه و با عظمت طایفه خودش
باوی اصیل
Iran, Islamic Republic of
تردید نداشته باشید حاج فولادی دربین قشقایها زیر ۳۰۰۰۰ هزار رای ندارد
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سهراب علیزاده . درود بر سردار بمانی . درود بر پهلوان ایل محمد فرهمندیان
عشق من لبنان
Iran, Islamic Republic of
واقعا عجیب بود جمعیت فوق العاده امده بودن . با این شرایط پولادی صد در صد پیروز انتخاباته
باوی
Iran, Islamic Republic of
لیدرهای لر فولادی ....روید توی محل اینها تحقیقات کنید ببینید اوضای فولادی چطور بعد بیایید نظر بدید فامیلای درجه یک انها هم گوش بهشون نمی گیرند بمانی هم بر کل ارا ترکا راجمع کن ببین ترکایی که با تاجگردون بیشتر یا با فولادی مجبورید بمانی برا اکبر . بگه اکبر برا بمانی یا سهراب . بگه
هوادار سابق تاجگردو
Iran, Islamic Republic of
واقعا این طایفه سنگ تمام گذاشتن.چقدر این همایش جالب بود
حیدر
Iran, Islamic Republic of
درود بر پهلوان ایل محمد فرهمندیان.
جانباز
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سهراب علیزاده. درود بر یادگار هشت سال دفاع مقدس . سردار بمانی عزیز
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر فرمانده شجاع و نترس..که الان همچون دوران دفاع مقدس احساس خطر کرده و الان وارد صحنه سیاست شده تا در دفاع از مردم مستضعف حق را از دیگران بستاتد .. تاج باید باد باشه که جلوی فرمانده خود تعظیم نماید..
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر تاجگردون.
شما اگه رای داشتید اینطور با عصبانیت مردم را تهدید نمی کردید
بینا
Iran, Islamic Republic of
تکمیلی خبر:

این هوا دار در انتها نزدیک بود از شدت ناراحتی نسبت به شکست در راه جانش از حلقومش بیرون بزند که جناب حیاتلی اومد بش گفت
اقا این آتیشی که تو داری خدا شاهده ما خودمون نداریم

و همه با خوشی تمام برگشتند و به صورت کاملا معقولانه به پیشرفت شهرستان فکر کردند و تصمیم گرفتند که برای اینده دیارشان به تاجگرئون رای بدهند نه برای دعوا ی ترک لری اقای فولادی.
پایان خبر
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حضرتعباسی سهراب تو فقط ..............
Iran, Islamic Republic of
فولادی صد در صد
ظفر برقک
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان...
کاش شهرستان کهگیلویه بزرگ می توانست نماینده ای همانند دکتر تاج گردون به مجلس بفرستد... برای انهایی که چه مخالف و چه رقیب دکتر تاج گردون هستند متأسفم ؛ چرا که نماینده واقعی مردم و مجلس می تواند فقط مثل دکتر تاج گردون باشد.. دلتان را به چه خوش کردین..فریب چه چیزی را می خورین... من با قاطیت همیت العان پیروزی دکتر تاج گردون را به همه مردم استان و به خصوص مردم غیور گچساران تبریک می گویم... فقط برای کهگیلویه و یاسوج دعا کنید...
خیرآباد
Iran, Islamic Republic of
شتردرخواب بیندپنبه دانه خواب دیدید خیرباشه اول برید صحبت کردن یاد نمایندتون بدید بعد که راه افتاد تازه برا شورا ثبت نام کنید بعدش یه فکری براش میکنیم
شاه بهرام
Romania
سهراب هیچگونه محبوبیتی در شاه بهرام ندارد.شاه بهرام یکصدا تاجگردون
محله لبنان
Romania
ایل قشقایی و محله لبنان یکصدا تاجگردون
تاجگردون- دیل
United States
تایید صلاحیت دکتر تاجگردون یعنی پیروزی ایشان، کجای کاری؟ یه سر ببا بویر احمد گرمییر ببین چه خبره؟ ۱۰ تا رای نداری! ایندوره کسی کاری به اصلاحطلب و اصولگرا نداره، ملت میخواهند فقط به عمرانی و زیربناییو پیشرفت گچساران رای بدهند. فقط مهندس تاجگردون(حمید)
گورو
Romania
سهراب علیزاده در متطقه ۵ تا رای نداره ۹۹ درصد فامیلش با تاجگردونه.بیهوده تلاش نکن .فولادی شکست خورده بیش نیست
روزبه
Iran, Islamic Republic of
سرهنگ هنی .. نوابیه ایطور ..
رسول
Romania
شاه بهرام همه با هم فرزند شایسته منطقه دکتر تاجگردون حمایت میکند.سهراب علیراده خودش تنهاست.وفولادی را بدبخت میکند
قریب
Iran, Islamic Republic of
بنظرم شما اقای سردارکسی نباشید بتونید این حرف ها را بزنید حتما چون اقای فولادی رای ندارد فشار بهت اومده عزیزم
فشقایی
Iran, Islamic Republic of
اقای سردار به همین خیال باش بابا جمع کن ما یک دست می گوییم تاجگردون دوستت دتذیم
انتروگراف
Iran, Islamic Republic of
گروهی از ترک ها در ظاهر از تاجگردون حمایت می کنند ولی در روز انتخابات حس ناسیونالیستی انها اجازه نمیدهد به تاج رای دهند....ولی لرهایی که پشت فولادی هستند.نه به خاطر فولادی...فقط و فقط به خاطر اینکه به تاجگردون زای نیاورد...به فولاده رای نیدهند
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
توهم تا این حد من ندیده بودم
باوی
Iran, Islamic Republic of
والا اینطوری که این آقا رفتار میکنه اگه تا هفت اسفند سکته نکونه جای تعجب داره.

شما خودتون هم میدونین چقد دعا دعا کردین که تاجگردون تایید نشه اما اخرش دیدین چی شد

آقای فولادی نه اینکه وقت نداره بیاد باشت بلکه کسی از ایشون دعوت نمیکنه و اینکه کسی منتظرش نیست.
حالا شاید شانس بیاره یه چندتا فاتحه خونی پیش بیاد که بازم با کله بیاد باشت
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
جواب فقط یک جمله کوتاه :

بمانی سر چیلت وش نیکنی کاکام.
عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
حتما به یه روانپزشک خودتو معرفی کن، خیلی گپ گپو ایزنی درخواب ببینی فولادی مجلسو
باشت
Iran, Islamic Republic of
تا الان رو فولادی حساب باز کرده بودم ولی وقتی س... لیدر نظرم عوض شده ..
شادگونی
Iran, Islamic Republic of
جواب ابلهان خاموشی
سام
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون شایسته انتخاب
دانشجو59
Iran, Islamic Republic of
۷ اسفند سخنراتی رو یه خواب هم نمیبینی
دانشجو59
Iran, Islamic Republic of
بمانی الهی نمانی
Iran, Islamic Republic of
یادم هست سهراب علیزاده همین حرفها را برای بهرم تاجگردون میزد حالا تفکرش راستی شده نمیدانم ؟شاید هم پیوند مغز کرده که نمی شود چنین کاری . شاید هم نقطه چین شده.
ناشاس
Iran, Islamic Republic of
بهرام که گور می گرفتی همه عمردیدی که چگونه گور بهرام گرفت
سید مطیع امر رهبر
Iran, Islamic Republic of
آقای علیزاده از حرفهایت بوی فتنه می آید این چه حرفیست که میزنید و می گویید اگر پیروز نشدیم فلان می کنیم؟ آقای علیزاده و سرهنگ بمانی باید عرض کنم در جلسه لیدرهای آقای تاجگردون خودم حضور داشتم که یکی از دوستان حرفهایی مثل شما زدند و البته خیلی خفیف تر که سردار فتحی بلند شدند و بشدت اعتراض کردند و گفتند تنها حرف از وفاق و ارامش و قانون بزنید حال می بینیم در جلسه آقای فولادی سرهنگ بمانی خود از صحبت های آقای علیزاده حمایت می کنند و این است تفاوت طرز تفکر در دو طیف.
کاروانسرا
Norway
محمد ////// یه لیدر مالی است . ایشون تو تموم زندگیش تفاوت سیاست با صیاصت و ثیاثت رو نفهمیده . آخه جوون متولد ۶۳ رو چه به سیاست . همین دور و بری های فولادی باعث تخریب فولادی شدن . علت ضعف فولادی ، نداشتن لیدر سخنوره . من به شخصه خواستم به فولادی رأی بدم ولی بخاطر بعضی مسائل نظرم عوض شد
رستم وسهراب
Iran, Islamic Republic of
منتظر نطق های آتشین سهراب باشید هر چه به موعد انتخابات نزدیک شویم گرمتر می شود واقعا محبو بییت دارد وسخنانش در آینده افشا گرانه خواهد بود آنقدر کف صوت در تایید سخنانش زده می شود که سقف سالن را به لرزه در می آورد وخون را دررگها بجوش می آورد وقتی که با ریتم خاص خودش شاهنامه می خواند چه حماسی می شود آن فضا برای هم شهری های ترک زبان تازه گی خاصی داشت وچه با حرارت وی را تشویق می کردند از اغصای ستاد می خواستند که در مراسمات وهمایشهای انتخاباتی مکرر از وجود ایشان استفاده شود
علی رضای
Iran, Islamic Republic of
افرین بر محمد فرهمندیان با این همایش بسیار با اهمیت
خیبر
Iran, Islamic Republic of
درود درود بر فرهمندیانهای گچساران
روشن
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما وکیل همه قشقائیها هستین
پزشک
Iran, Islamic Republic of
جناب بمانی واقعا ب ات متاسفم میگوینددرمثل مناقشه نیست البته قدیما میگفتندشتردرخواب بیندپنبه دانه /مثل اینکه مصرع دومش اشتباهه چراکه الان لپ لپ خورده میشودنه دانه دانه البته بیحرمتی نیست چراکه واحدشمارش شترهم نفراست اگرفولادی۲۰هزاررای بیشتراوردد معلومه ادم اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
پس کو عکس های جلسه، عکس های تاج تو مستراح هم پخش می شه...
Iran, Islamic Republic of
سهراب علیزاده انسانی دم دمی مزاج که روده دقیقه دیگرش هم نمیشه حساب کردازخانواده اش بپرسیدوهردوربرای منافع خوددنبال کسی رامیگیره پیش تاجگردون که چیزی گیرش نیامد سردارخودتون همان بمانی درجبهه ازایشان شجاعتش رازیاددیدیم که هیچوقت بقول خودش بدلایل خاص ازاهوازبیرون نمیرفت اخه ایشان انسان خاص بودهمین حالاهم ازیک نوجوان ترس داره امتحانش کنید
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
وجود افرادی چون سهراب علیراده باعث ریزش شدید آرای برای فوادی دارد
طرفدار سابق تاج
Iran, Islamic Republic of
من سر لج بعضی پیمانکاران و سرمایه داران که دور تاجگردون جمع شده اند میخواهم این دفعه به فولادی رای بدهم.
باوی
France
اگه فولادی در بین قشقایی ها ۲۰۰۰۰رای داره پس این یادبگیر هیچ لری تاجگردون رها نمیکنه که به ترک رای بده در ضمن آقای سهراب علیزاده به حرف هایی که در کلاس درسی زدید و جوان های بسیاری رو گمراه کردید آدم حتی خجالت میکشه حرفهایی که زدید به زبان بیاره در همان موقع انتخابات دوره قبلی که در مدرسه پیش دانشگاهی شهید قاسمی تدریس میکردید یادتون نیست که گفتید به این دلیل از آقای حیسنی حمایت میکنید که پرونده امنیتی که دارید قول داده پاک کنه (سالی که حسینی برنده انتخابات شد) مورد دیگری که هست شما چه نطقی داشتید که آتشین بوده از زبان شما جز حرف های بیهوده چیز دیگری بیرون نمیاد تا چند ماه پبش پشت سر دکتر افشین پور که به قول خودت دیگه باید از زیر سایه دکتر تاجگردون بیرون بیام این حرف ام در مراسمی هفته یکی از اهالی طایفه شادگان زدی و نکته آخر شما در کجای ایل باوی قرار دارید که برای ایل بزرگ باوی که افرادی همچون به صلابت کوه خامی دارد تصمیم میگیرید اصلا شما باوی نیستید باوی یک نماینده داره و اونم دکتر تاجگردون هفت اسفند مشخص میشه و تکلیف شما هم همینطور
تاج بازنده فولادی برنده
Iran, Islamic Republic of
خودتون را خسته نکنید سونامی فولادی وندا کارش را کرده و فولادی وندا با ۵۵۰۰۰ رای در برابر تاجگردون با ۴۰۰۰۰ رای پیروز ۷ اسفند است.

وعده ما جشن پیروزی در ۸ اسفند ساعت ۱۶ جلوی سینما سابق گچساران محل هیئت ایل قشقایی ها با حضور مهندس فولادی وندا نماینده دور دهم مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی.
خطاب به طرفداران فولادي
Iran, Islamic Republic of
چقد دلخوشین شما ،بابا به جایه این حرفا برین دنبال رأی بگردین که لاقل ١۵٠٠٠ رای بیارین که ابروتون نره .عمو جم کنین کاسه کوزه تون رو .تاج سرور با ٢٠٠٠٠ اختلاف قبوله شماها هم وقت خودتون رو صرف حرف مفت نکنین
مقیمی منفرد
Iran, Islamic Republic of
در قبولی دکتر غلامرضا تاجگردون شکی نیست. این موضوع برای مخالفان ایشان کاملا واضح است. آنچه برای ما طرفداران دکتر مهم است اختلاف آرا ایشان است.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
چه سخیفانه سخن راند.
میخوتی چکار کنی که اینقدر رقیب رقیب میکنی؟ خودتونو بکشید تا ۵۰ سال دیگه مثل تاجگردون نمیفرستید مجلس. کاش تاجگردون میومد برا دهدشت.
مردم گچساران باید بدونند که وقتی یه نماینده کاردان و کارکن دارن دیگه چه نیازی به رقابت هست؟ اصلا رقیبانش اگر انصاف داشته باشند باید با خودشون خلوت کنند که وقتی این نماینده به این خوبی دارند چه نیازی دارند وارد مجلس شوند؟
فقط بخاطر منافع شخصی می ایند نه چیز دیگر.
Iran, Islamic Republic of
سهراب علیزاده هر روز با یکی هستی تا کی ؟......... خج .........ال
آرخلو
Iran, Islamic Republic of
همان طورکه در شورای شهر رای آوردی همانطور هم فولادی را میفرستی مجلس .آقای //////نمیشود رفت مجلس.مجلس رفتن سیاست وسواد کافی میخواهد.
اشکانی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم روتون نمیشه عکساتون را تو خبرتون بزارین چون دیگه امارتون دست میاد که اومدین زیر ۱۰۰نفر
شابهرامی
Iran, Islamic Republic of
سهراب علیزاده هرکجا رفت شکست همراهشه اون محتاج همین تشویقهاست سهمش از انتحابات همینه اگر الان یه گروه دیگه یه میکروفون بهش بدن میره با اونا
رضا
Iran, Islamic Republic of
رای قشقاییها ۲۱ هزار نمیشود چطور میشه ۳۰۰۰۰٫ اوج رای دادن قشقاییها در سال ۸۴ بود که سردار خورشیدی ۲۰۵۰۰ رای آورد.
Iran, Islamic Republic of
جوجه ها رو آخر پاییز می شمرند
تحلیل سیاسی روز
Iran, Islamic Republic of
سلام بر خونندگان محترم
ریزش آرای غلامرضا تاجگردون به دلیل فیودالیسم و برآورده نکردن مطالبات طیف های مختلفی است که در دوره قبل از او حمایت کردند.آیا از خود پرسیده اید دلیل حساس شدن رای توده قشقایی چیست؟تاجگردون به خوبی میداند طیف های همزبان مخالف او به راحتی رای در سبد او نمی اندازند و از طرفی توده عظیم قشقایی به دلیل داشتن کاندید ترک زبان در این دوره و اضافه شدن طیف های مختلف از لرزبان ها که در جهت موافق منافع آنها و خودشان حرکت میکنند فرصت را مناسب دیده تا پس از سالها نماینده ای ترک زبان را راهی مجلس کنند . علت پیوستن طیف هایی از اصلاح طلبان به فولادی وندا به دلیل اثبات نکردن غلامرضا تاجگردون به عنوان یک اصلاح طلب و حمایت نکردن عده ای از بزرگان اصلاحات از تاجگردون دلیل دیگری بر ریزش بخشی از آرای اوست. از منظر عوام غلامرضا تاجگردون با وجود داشتن منصب مهم در مجلس شورای اسلامی عملکردی ضعیف از منظر اشتغال زایی و برآورده نکردن وعده های انتخاباتی در چهار سال گذشته و دلسردی توده مردم و نبود چهره ای مصمم و قاطع در بخش های زیادی از توده مردم است.
مهندس بیکار
Iran, Islamic Republic of
سهم خواهی توده قشقایی در سالهای اخیر مانع از رای دادن آنها به تاجگردون خواهد شد.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سهراب مفتخور
آقایی (طایفه دره شوری)
Iran, Islamic Republic of
وجود طیف های مختلف سیاسی در کنار فولادی نشان از محبوبیت و برنامه سیاسی تنظیم شده جناح حمایت کننده فولادی دارد.
اله کرم
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که از سیاست چیزی میدانند به خوبی میدانند که وحدت بوجود آمده حول محور فولادی وندا بسیار حساب شده و دقیق کار شده و کسانی که فکر میکنند اصولگرایان باشت و بویر احمد گرمسیر به تاجگردون گرایش پیدا میکنند در خواب به سر میبرند.
قشقایی مطلع
Iran, Islamic Republic of
لیدرهای تاجگردون بدانند که حس ناسیونالیستی ترکهای قشقایی از یک طرف و داشتن نماینده حتی برای یک بار در تاریخ سیاسی گچساران و بی عدالتی های روا داده شده در حق قشقاییها از طرف دیگر اجازه نمیدهد آنها به تاجگردون رای دهند .
مصطفی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ابتدا اصلاح طلب بودن خود را ثابت کند سپس برای نماینده شدن فعالیت کند. چرا نامه برایت از خاتمی را امضا کردی؟ هر وقت خواجوی از تو حمایت کرد اونوقت بگو من اصلاح طلبم.
باوی
Romania
سهراب به تنهای ۱۰۰۰۰ری دارد
Iran, Islamic Republic of
خیلی خندیدم خیلی فضایی فکر میکنی اقای نویسنده فیلم اکشن زیاد میبینی؟؟؟یا فیلم های مریخی زباد میبینی??? حتما بهت پیشنهاد میدم یکم گل گاو زبان میل فرمایید واسه اعصابت خوبه
خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
ارامش خودت را حفظ کنی ستاره بچینی خابای خوب خوب ببینی از حلقوم بکشی بوس بوس
Iran, Islamic Republic of
سهراب بیشتر عصبانی بشو تا ما کمی بخندیم ازاین افکارت
چکاوک
United States
جناب سرهنگ با چه متری اندازه گرفتین که با این قاطعیت میگین ۳۰۰۰۰رای؟!!!!!
از الان دارین پیش بینیه بعد از انتخابات را میکنین که بگین رای مارا خوردن!
اکثر مردم استان به توانایی های دکتر تاجگردون ایمان دارند
تاجگردون
United States
خودتون بهتر از هر کس دیگری میدونید که ۹۰ درصد قشقایی های منطقه با دکتر تاجگردون هستند.
هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
حاضرم با هر کدام از هواداران آقای فولادی در یک مناظره شرکت نمایم و پاسخ همه آنها را مودبانه و منطقی و در شان مردم گچساران بدهم
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
تحلیل انتخاباتی سید قدرت حسینی در اذر ۹۴
۱-ترک زبان ها در تمامی انتخابات کف رای دارند و این دوره یک دل تر رای خواهند داد
۲-من وجعفری ۳۴ هزار رای داشتیم از این ۳۴ هزار رای ۶ هزار تا را ریزش و فعالیت در نظر بگیرید ۲۸ هزار به فولادی رای میدهند
۳-جلسات ترک زبانهای شیرازو سمیرم و .. وگسیل شدن ان ها به طرف گچساران
۴-ریزش مقداری از ارای تاجگردون به دلیل براورده نشدن انتظارات
۵-نبود انگیزه کافی مثل ادوار گذشته در بین هواداران تاجگردون
۶-وجود کاندیداهای مطرح در حوزه ممسنی و دهدشت و یاسوج
از طایفه یادکوری
Iran, Islamic Republic of
کبنا لطفا نظرات رو زود منتشر کن ما حواسمون به همه چیز هست
جعفر
Iran, Islamic Republic of
هواداران تاجگردون بیهوده تلاش نکنند . با کمی تحلیل سیاسی متوجه میشوید فولادی چقد رای دارد
مردمی
Iran, Islamic Republic of
از نظر سیاسی محال است که توده عظیم ////به تاجگردون رای دهند اونهم موقعی که چنین موقعیت مناسبی برایشان بوجود امده.
کاویانی
Iran, Islamic Republic of
طایفه عزیز کاویانی برادر خود را تنها نخواهد گذاشت. فولادی وندا صد در صد
خیراباد
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد گرمسیر فقط فولادیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خدا وکیلی
Iran, Islamic Republic of
غلام تاجگردون و اصلاح طلبی..... واقعا خندم گرفت
روزبه
Iran, Islamic Republic of
جناب سرهنگ بمانی یا اقای فولادی همش میگن قشقایی قشقایی. اقایان تاجی هم همش میگن فلان طایفه چه میشود حال اون نگون بخت بی طایفه
عجب صبری خدا دارد
Iran, Islamic Republic of
ایل بزرگ قشقایی با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت گچساران را تشکیل میدهد باید به حق خود برسد و نماینده به مجلس بفرستد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
فولادی قطعا پیروز است
سوال
Iran, Islamic Republic of
مدیریت محترم کبنا از هر آی پی چند کامنت میشه گذاشت ؟ ؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ایگم ای جلسه ی باشکوه عکس نیاشت؟؟
... انگار بادآورده ...هر دف یجا بل ایکنه.حیفم سی او تحصیلات که تو داری...
اصلاح طلب کوهسرک
Iran, Islamic Republic of
کور خواندید زنده بادتاجگردون
شابهرامی
Iran, Islamic Republic of
درود برسهراب علیزاده
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
خانواده های فرهمندیان حدود ۱۰۰خانوار ۳نفره میباشند که تعداد قابل توجه ای میباشند که با اطمینان کامل خواهم گفت که با دید باز وآگاهی کامل رای خواهند داد رای شان مشخص است وصددر صد اعلام حمایت کردند این آمار بجز خانواده های مخالف میباشد و بدور از تعصبات قومی میباشند رای ما تاجگردون است با حمایت کامل
اصول گرا حامی فولادی
Iran, Islamic Republic of
آقای سهراب علیزاده
میرحسین هم قبل از انتخابات از همین حرفهای مفت میزد .از امروز دیگه ما با فولادی نیستیم چون میدونم قافیه را باخته.
غیرت
Iran, Islamic Republic of
رها وازاده ایم
یارعلیزاده ایم
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
با سلام محضر مخاطبان سایت کبنا نیوز .بنده خودم ل. هستم و در همایش برادران ترک زبان حضور داشتم و از نزدیک شاهد تشویقهای مکرر ،مکرر،مکرر،حاضرین در سالن بودم، عحب حس و حالی داشت ،برادران ترک زبان هم قسم شدند که این دور حاح علی را به مجلس برسانند ،خیلی خیلی خیلی ،اتحاد عجیبی بود
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
با سلام محضر مخاطبان سایت کبنا نیوز .بنده خودم لر. هستم و در همایش برادران ترک زبان حضور داشتم و از نزدیک شاهد تشویقهای مکرر ،مکرر،مکرر،حاضرین در سالن بودم، عحب حس و حالی داشت ،برادران ترک زبان هم قسم شدند که این دور حاح علی را به مجلس برسانند ،خیلی خیلی خیلی ،اتحاد عجیبی بود
گشین
Iran, Islamic Republic of
شما در باشت کسی رو ندارید بخواهد دعوتتون کنه .آگه کسی هم بود دیروز دکتر تاجگردون رو دعوت کردن .چ /////د.
زنده باد دکتر تاجگردوننان
سعید هوشیاری گشین
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که این بار همه مردم با هم دست به دست هم دهند حماسه ای دیگر خلق کنند
فردا
Iran, Islamic Republic of
حرفای شما جریان همون آقایی هست که ۶ سال پیش اومد توی تلویزیون گفت ما برنده انتخابات هستیم.نتیجه هرچه غیر از این شد تقلب است!
میدونید که اونن آقا الان کجاست؟داره آب خنک میخوره.همون آب خنکی که شما هم یه مدت خوردی//// جان...
دولیار حسین
Iran, Islamic Republic of
کف رای تاجگردون. و فولادی با هم برابر است..
ولی مهم رای های خاموش است . که روز هفت اسفند. به صندوق حاج فولادی انداخته میشه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه
اسپر؟
Iran, Islamic Republic of
این دیگه کجای دلمون بذاریم از ان بنده خدا ترک زبان هیچ انتظاری نیست بهش حق میدم از کاندید مورد نظرش حمایت بکنه اما متاسفم برای این دوست عزیزی که تعصب و غیرت خودش گذاشته زیر پا و بر علیه برادر خوش تبلیغ میکنه حیف باوی که علیزاده به زبون میاره اقای علیزاده شما دیگه اسم باوی رو نیار لطفا در ضمن اختلاف ارا بالای ۵۰ هزار رای جناب سرهنگ بازنشسته اگر خبر نداری روز هشت اسفند بیا جلو فرمانداری که ببینت همه با این سیاست دادن هات از کجا امدی که این همه بی خبر
تاجگردون عشقه
Iran, Islamic Republic of
جون خوت پر مست رای نیاری
Iran, Islamic Republic of
روزگار غریبی است نازنین.در کهگیلویه بزرگ تا چند پیش همه جا سخن از حاج عدل بود اما الان همه جا سخن از دکتر ابید است.ای روزگار
Iran, Islamic Republic of
سهراب جان.خواهشمندم رعایت حال بعضیهارو داشته باشید از کامنتهایشان مشخصه بدجوری بهشون فشار وارد شده.
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر اصول
سلام بر عزم ملی برای تولید کار برای بیکاران
سلام بر آرای ثابت
سلام بر دوستان من که برگشته اند
سلام بر جوانان دیارم که تغییر را مزمزه می کنند
سلام بر مردم تشنه رهایی از باند و فامیلی گری
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
مصطفی جان این معادله ریاضی بود
قبلا طی تحقیقی ریاضی این را گفته بود بفرمایید بقول معادله ریاضی
ریاضی از برگشتی هاست
سعید هوشیاری گشین
Iran, Islamic Republic of
خدایا هرکاندیدی را که به فکر جمیع جمع است نه فقط عدهای انحصار طلب موفق بدار
سرخاب
Iran, Islamic Republic of
آقایان از طرف تیره بزرگ قره گچلو نظر ندهند.محمد ///// میتواند برای خودش تصمیم بگیرد.نه برای یک تیره بزرگ... . در ضمن این طایفه علیرغم همه شایعات یکپارچه از دکتر تاجگردون چهره ملی و افتخار شهرمان حمایت میکند.سلام بر قشقایی.درود بر تاجگردون
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
میگم خود فولادی توی جلسات اصلا صحبت نمیکنه. واقعا متاسفم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بالغ بر ۹۸ درصد روستای شاه بهرام طرفدار تاجگردونیم
شاه بهرامی
Iran, Islamic Republic of
صحراب علیزاده بردارش هم قبولش نداره من از روستای بزرگ شاهبرام قول ۹۸ درصد طرفداری دکتر تاجگردون را میدهم
شاه بهرامی
Iran, Islamic Republic of
ان شالله بعد از هفت اسفند و برنده شدن دکتر تاجگردون پنجاه تیر تفنگ برنو فقط من شاهبهرام ایندازم تا خوب داغ سهراب را زباد کنم اصلا این آدم کم داره در طرفداران تاجگردون بهش اهمیت نمیدن اصلا ابروی روستای شاه بهرام را برده من از قوم بزرگ باوی به خاطر این فرزند ناخلف معذرت میخوام
Iran, Islamic Republic of
کامنتاتون فقط چرتو پرته. فقط توهین به همدیگه. یه مشت آدم بیکار
مهدی
Iran, Islamic Republic of
... نخوبه ایری دیلم اسپری بسونی بزنی دم خت.بوت ایا هالو جونیم
Iran, Islamic Republic of
...زنده بادتاج بی باک
Iran, Islamic Republic of
وقتی ایلی پهلوانش محمد فرهمندیانه بدبخت به او ایل خخخخخخخ
ولقع گر
Iran, Islamic Republic of
دوران زورگویی گذشته برادر تهدید دیگه اثرنداره دیپلماسی راه کاره که شماندارین
گشین گشین گشین
Iran, Islamic Republic of
میگم خدایی مگه غیر از دکتر تاجگردون کاندید دیگه ای هم هست
الم قشقایی،کلاغ نشین
Iran, Islamic Republic of
الم قشقایی،عشقم تاجگردون،،،ککام تاجگردون،،،دنیام تاجگردون
باوی
Iran, Islamic Republic of
بهنام عکاشه،فقط دنبال اینی فولادی و اطرافیانشو خراب کنی
ولی چوب خدا بی صداس
همیشه هیچکس در عرش نمی ماند...
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون درود بر باوی و بویراحمد خدایی سهراب علیزاده دیگه کیه
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
قشقاییها به استادسهراب علیزاده افتخارمیکنند.واقعا نطقهای آتشین سهراب لرزه براندام مخالفانش انداخته .قشقایی اویاقدور حاج علیه دایاقدور.لروترک یکصدا فولادی ابرمردصنعت نفت ایران
Iran, Islamic Republic of
یکی دیگه می خواد بره مجلس چپاول کنه ، بعد یه مشت آدم ساده لوح دارن حرص می زنن، حالا فولادی بره یا تاجگردون، چه فرقی برای شماها داره، فکر بدبختیتون، باشین
محمد صالح (شوش )
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون لیاقت شما بیشتر از اینها است
روشن
Iran, Islamic Republic of
اول این سیاست به شما نیامده دوم اگه راست میگی دور بعد شما ترکها بالر ها ائتلاف کنید خواهیم دید صداقت شما را
باران
Iran, Islamic Republic of
یا خودتونه زدین به خواب یا واقعا رک ندارید بابا در باشت فقط ۸ خونه با فولادی هست اونم که بخاطر اصول گرایی ن شایستگی .که رای خانوادشون هم مال تاج هست واقعا خندم میگیره ما مال باشتیم تا الان از ۱۵ خونه فولادی ۷ خونش تاجگردونه دعوت کردن
Iran, Islamic Republic of
درجواب ۱۱۸ گشین برای شما که خودتونو. زدید به خواب و جلو تر از دماغتو نمبینی وتاج برات شده بت نه ولی برای بقه کاندید هست
شاه بهرامی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان /سهراب شاعری توانمند/استادی ناشناخته/ازاد مردی که حاضر نیست نوکری کند.ومردم شاه بهرام وجوانان این طایفه یاوه گوییهای شما را جواب خواهند داد .وانشااله باحمایت قاطع از مهندس فولادی جشنتان را به عزا تبدیل خواهند کرد.درود بررییس سهراب علی زاده
یاد یار
Iran, Islamic Republic of
درجواب ۱۱۸ گشین برای شما که خودتونو. زدید به خواب و جلو تر از دماغتو نمبینی وتاج برات شده بت نه ولی برای بقه کاندید هست
شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
بابا من خودم طرفدار فولادی هستم ولی این بنده خدا که نمیتونه حرف بزنه هرجا هم که میره فاتحه خونی یا جایی دعوت هست صاحب مجلس حرف میزنه، هرجا هم که علیزاده هست اون حرف میزنه (که همش تهدید و حرف های ناشی از عصبانیت هست) که به نظرم اصلا حرف نزنه بهتره .....
این علیزاده هرروز داره رای های فولادی رو کمتر میکنه، بابا یکی دهن اینو ببنده تا کمتر به دیگران توهین کنه، برا خود فولادی زشته این حرفا
باوی
Iran, Islamic Republic of
بعد از هفت اسفند این اقای علیزاده بیاد بحرفه ببینم چی واسه گفتن داره/اندکی صبر سحر نزدیکه/تاجگردون صد درصد قبوله به یک درصدش هم فکر نکن اقای علیزاده
کینگ
Iran, Islamic Republic of
شاه بهرام. مرادی . دوتا فامیل علیزاده. قبادی. قاسمی. عوض زاده. زارع یا علی حاج علی
Iran, Islamic Republic of
اقای بمانییی شما سرهنگ این مملکتین این جه ادبیات حرف زدنی متاسفم ...قشقاییا این دفعه میخوان به شایسته سالاری رای بدن یعنی دکتر تاجگردون قشقاییای باغیرت ۲۰۰۰۰رای اماده دارن برا حاج غلام
ایل باوی۶۶
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون پیروزه ادم اگر چیزی توچنته داشته باش تهدید نیاز نداره ک ب این ب...داده زنده باد دکتر تاجگردون
گچساران
Iran, Islamic Republic of
افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست









باز کنید ببینید
چرامی
Iran, Islamic Republic of
خدا.ییش فقط توچروم تاج بالای شش هزاررای د ا ره اختلاف بالای بیست هز ار ه
Iran, Islamic Republic of
فولادی احتمالا خواب زیاد میبینه که فکر میکنه قشقاییهای گچساران بهش رای میدن شتر در خواب بیند رای قشقایی
ت.
Iran, Islamic Republic of
... هر سالی با یکیه .آخه تو فکر میکنی همه چیز شعر گفتنه.آخ دلم سی فولادی میسوزه که آقا...بدبختش ایکنه.دلتونه و ...... خوش کنیین.هههههه
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
سهراب جان ، سلام به شما علاقه خاصی داشتم ، چندیست عملکرد شما را رصد
میکنم ، متاسفانه به این نتیجه رسیده ام که بهر دلیل شما دچار توهم شده آید .
مبارزه شما با دکتر تاجگردون نشان از تنفری هیستریک دارد . لازم دیدم یاد آور
شوم تا اقدام لازمه را در جهت رفع توهمات انجام دهید . تاجگردون شایسته تر از
آن است که با این اتهامات محبوبیتش را از دست بدهد . ..........
رها
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد
دوگومبذان
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا این خبر رو بخونید
و
ببینید دارن چیکار میکنن.

خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)



خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)


خبر خوانده شود(افتتاح صندوق قرض الحسنه بانوان بی سرپرست و بدسرپرست)



آیا برای کمک به مردم است یا برای رای؟

اگر برای کمک بود چرا در این ۳۰ سال نبود؟

چرا در روزهای انتخابات؟

همه مردم عاقلند و متوجه میشوند که چگونه با تبلیغات دروغین با احساساتشان بازی میشود.
دستانی
Iran, Islamic Republic of
حاج علی ما دیزگانی ها رای مون باتوه به اون چندتا////// و فرصت طلب نرو
اسماعیل ////
Iran, Islamic Republic of
از صحبت های کسانی که در این گفتگو سخن وری کردن کاملن مشخصه که ناسیونالیست های هستن که فقط دنبال منافع خودشونن تموم ملت شریف دوگنبدان این رو می دونن که دکتر تاجگردون شریف ترین نماینده ی این سالها بودن.فقط می تونم بگم ادبیات کوچه بازاری دوستان فرهنگی خیلی چیزا رو روشن می کنه. برقرار باشی وسبز بزرگ مرد تاج گردون.
بویر احمدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
بخدا من بویر احمدی هستم ولی نظرم اینه که غیر از بخت و شانس مردم گچساران کوتاه شود که به غیر از دکتر تاجگردون رای بدن
چون واقعا کار کرده و انسان خوب و سیاست مدار فوق العاده ای است
دیل
Iran, Islamic Republic of
جناب سرهنگ بمانی :
شتر درخواب بیند ........
به امید خدا درساعت ۲۴خواهید فهمید .....
جناب بمانی :
با وجود تاجگردون دم مزن بر این وان
که تاجگردون است وبس
دیل
Iran, Islamic Republic of
باوجود تاجگردون دم مزن بر این وان
که تاجگردون است وبس
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1