کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به رای مردم خیانت کنید از حلقوم تان می کشیم/۳۰٫۰۰۰ قشقائی به فولادی رای می دهند

10 بهمن 1394 ساعت 11:33


متن از خبرآوران؛
سرهنگ بمانی در نشست هم‌اندیشی دو تیره بزرگ قره‌گچلوو قره‌جلو با حضور این کاندیدای دور دهم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یگ عده‌ای از برادران ترک‌زبان، لرزبان و اصولگرا و اصلاح‌طلب، عشایر، بویراحمد، باوی و از کهگیلویه‌های بویراحمد مقیم گچساران، عرب و... گروهی به نام پیشگامان وفاق و همدلی را تشکیل داده‌اند که لازم می‌بینم از همه این عزیران تشکر کنم.
این هوادار و لیدر متسب به فولادی افزود: با تشکیل این گروه دیگر قوم‌گرایی معنا و مفهومی ندارد و همه شهروندان گچسارانی در کنار هم زیر پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی زندگی خواهند کرد.
سرهنگ بمانی با اشاره به برگزاری همایش‌های گسترده و باشکوه در شهرستان باشت دیگر حوزه نمایندگی گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: طی یکسال گذشته تاکنون همایش‌های مختلف و باشکوهی تاکنون در شهرستان همجوار باشت و توسط برادران لرزباندر حمایت از فولادی برگزار می‌‎‌شود.
وی ادامه داد: زمانی در باشت بیشترین آمار ما بیشتر از ۶۰۰ نفر نبود اما امروز با استقبال گسترده مردمی وقت حضور در باشت را پیدا نمی‌کنیم از همین جا از عزیران در باشت و باوی تشکر خاص دارند که این همت و حماسه را خلق کردند.
سرهنگ بمانی فرد گفت: عزیران لرزبان ما در حمایت از فولادی از ما ترک‌زبانان بسیار جلو‌تر هستند، حماسه‌ها، همایش‌های پی در پی دارند.
این لیدر و هواخواه فولادی در ادامه بیان کرد: اگر در دور گذشته ۲۰ هزار رأی داشتیم این دوره از ۳۲ هزار رأی قشقایی‌ها شاید دوهزار ریزش وجود داشته باشد و فولادی بالای ۳۰ هزار رأی از قشقایی‌ها خواهد داشت.
این سرهنگ بازنشسته ترک‌زبان و لیدر فولادی تأکید کرد: این سخن مرا در هفت اسفند خواهید دید.
سرهنگ بمانی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رقیب اصلی فولادی در پاسخ به اظهاراتش مبنی بر اینکه بعضی‌ها منتظر رد صلاحیت من بودند، گفت: آقای رقیب محترم ما برای مبارزه به میدان انتخابات آمده‌ایم، مگر ما در انتظار بودیم که رقیب ما ردصلاحیت شود؟ به هیچ وجه ما راضی به ردصلاحیت رقیب نیستیم و می‌خواهیم در یک میدان مبارزه و حماسی در هفت اسفند با همت و تلاش و بهر‌گیری از خدای متعال رقیب را از صحنه سیاسی خارج کنیم.
سهراب علیزاده نیز در این در نشست اظهار کرد: کسانی که قصد دارند قشقایی‌ها را خوش‌نشینان گچساران و کهگیلویه و بویراحمد بخوانند، کور خوانده‌اند، صحبت از تنها قشقایی‌ها نیست این اراده ملموس در پی سرکوب همه اقوام است.
وی که لرزبان و از طایفه شاه‌بهرام و باوی و یکی از لیدرهای فولادی به شمار می‌رود، افزود: اینکه ایل بزرگ قشقایی در راستای بازیابی هویت آسیب دیده قومی خود در لایحه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی حرکت کند، هیچ منافاتی با اصل وحدت ندارد، اینکه باوی، بویراحمد و دیگران در راستای بازیابی هویت تاریخی، فرهنگی و سیاسی خود دارند، منافاتی با اصل وحدت ندارد.
علیزاده این فرهنگی لرزبان از طایفه شاه‌بهرام باشت در همایش هم‌اندیشی دو تیره بزرگ قره‌گچلو و قره‌جلو تصریح کرد: سال‌های سال آدم‌های فرصت‌طلب تحت عناوین مختلفی با سوءاستفاده از احساسات پاک مردم به خواسته‌های شخصی و گروهی خود رسیده‌اند و بیش از ظرفیت نیز رسیده‌اند.
این هوادار لرزبان کاندیدای ترک زبان فولادی با تأکید بر حفظ وحدت و یکدلی و جلوگیری از به هم خوردن وحدت با استفاده از برخی حربه‌های اختلاف‌انگیز گفت: بخدا ما تا همین امروز هم پیروز همین میدان هستیم و در انتخابات مگر اینکه دغل کنند که اگر این کار را بکنند حقمان را از حلقومشان بیرون خواهیم کشید.
وی که با تشویق و دست زدن‌های جمعیت پرشور و گسترده هواداران فولادی همراهی شد، متذکر شد: من می‌خواهم اعلام کنم این یاوه‌گویانی که به پشتوانه بیت‌المال و خرید ر‌أی و خیانت قصد باطل کردن آرای مردم گچساران را دارند بدانند با اراده پولادین و آهنین مواجه هستند و چنان حلقومشان فشرده خواهد شد که حق مردم از گلویشان بیرون بزند.
علیزاده افزود: میدان‌داری عقب‌مانده‌ها گذشت، نتیجه انتخابات مشخص است، یک زمانی فتوا می‌دادند با ۴۵ هزار رأی اختلاف به پیروزی می‌رسیم بعد این رقم را به ۳۰ هزار رای تقلیل دادند و امروز اختلاف را به ۱۲ هزار رأی تقلیل داده‌اند کور خوانده‌اید تفاوت رأی مجمع پیشگامان وفاق و همدلی با شما بالای ۲۰ هزار رأی است.
این هوادار باوی فولادی که به شدت مورد تشویق هواداران ترک‌زبان و لرزبان این نشست قرار گرفته بود، گفت: این را گفتم که گوش‌های کر و چشمهای کور و دلهای کور‌تر بدانند پیام مردم گچساران را مبادا به فکر خیانت به آرای مردم گچساران باشند.


کد مطلب: 157645

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/157645/رای-مردم-خیانت-کنید-حلقوم-تان-می-کشیم-۳۰-۰۰۰-قشقائی-فولادی-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1