تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۱۵۲۵۳۲

بهره‌برداری از استخر ورزشی پاتاوه

۸
۰
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخر ورزشی بخش پاتاوه دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
جهانبخش ایزدپور در دیدار با مردم بخش پاتاوه شهرستان دنا به مجموعه پروژه‌های ورزشی ورزش و جوانان استان در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته کلنگ احداث استخر سرپوشیده پاتاوه به زمین زده شد و این پروژه هم اکنون دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سال جاری از اعتبارات نفت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به این پروژه اختصاص داده شد، افزود: سالن ورزشی روستای بادنگان پاتاوه در حال احداث است و ۷۰ تا ۸۰ درصد اعتبارات ملی این پروژه‌ ورزشی اختصاص داده شده است.
وی تصریح کرد: مناقصه سالن ورزشی روستای بن زرد انجام، تجهیز کارگاه آن صورت گرفته و ساخت آن آغاز شده است، اعتبارات این سالن از محل ۱۴ میلیارد اعتبارات نفت به ورزش شهرستان‌های بویراحمد و دنا تأمین می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: سالن ورزشی روستاهای باک، سالن ورزشی دشت‌رز، سالن ورزشی تمنک و همچنین سالن ورزشی دلی بهرام‌بیگی که دارای ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار است از دیگر پروژه‌های ورزشی بخش پاتاوه است.
ایزدپور با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی روستای دزدک با اعتبار ۳۰۰ میلیون در حال احداث است، گفت: ۶ زمین خاکی در روستای بنستان، رودشتی، خونگر، بادنگان، بن زرد و دزدک پاتاوه ایجاد می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه‌های ورزشی بخش پاتاوه بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.
وی با بیان اینکه استخر ورزشی پاتاوه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود این مجموعه ورزشی سال آینده به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

طاهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب زارعی که با تلاش شبانه روزی و بدون هیاهو در حال خدمت صادقانه به مردم شریف بویراحمد و دنا می باشد
Iran, Islamic Republic of
//های قبل از انتخاباتیه برای رای جمع کردن
دلسوز بویراحمد ودنا
Iran, Islamic Republic of
بنازمت حاج زارع به اندازه ۱۲سال نمایندگی مسعود حسینی وهدایتخواه برای بویراحمد ودنا کار کردی خدا پشت وپناهت سردار سازندگی با این تحریم ها ونبودن بودجه حاجی غوغا میکند
Iran, Islamic Republic of
زارعی مرد وعده ها
Iran, Islamic Republic of
تی خدا سال دیگه به بهره برداری میرسه .بخدا مردم دیگه اونقدر ساده نیستن حاجی .تو رو خدا طرز فکرتون رو نسبت به مردم تغییر بدین و صادقانه با مردم صحبت کنید حاجی.از شما بعید هست شما انسان شریف و محترم ی هستین بگین مردم رو اینقد ساده فرض نکنن اطرافیانتان با این تبلیغات بی سر و ته
دلی
Iran, Islamic Republic of
اگر تا سال ۹۶ افتتاح شد هز چی میخوای بگو ! اینها همه تبلیغاته برای انتخابات
بهلول
Iran, Islamic Republic of
کجاش بهره برداری شده که خبرشو زدی. زارعی کجای قصه هست. هرچه برسر این ملت آمده از درست فکر نکردن هست.اگر تا ۵سال دیگه توش شنا کردی یادی هم از زارعی بکن.ازماست که برماست. ما از لحاظ منابع فقیر نیستیم از لحاظ عقلی فقیریم برید رای بدید به زارعی ببینم میتونه استخرو آب کنه.خدا به دادمون برسه با طرز فکرمون .
زینب
Iran, Islamic Republic of
///فقط تبلیغ و خودنمایی
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1