کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهره‌برداری از استخر ورزشی پاتاوه

15 دی 1394 ساعت 18:42


مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخر ورزشی بخش پاتاوه دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
جهانبخش ایزدپور در دیدار با مردم بخش پاتاوه شهرستان دنا به مجموعه پروژه‌های ورزشی ورزش و جوانان استان در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته کلنگ احداث استخر سرپوشیده پاتاوه به زمین زده شد و این پروژه هم اکنون دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سال جاری از اعتبارات نفت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به این پروژه اختصاص داده شد، افزود: سالن ورزشی روستای بادنگان پاتاوه در حال احداث است و ۷۰ تا ۸۰ درصد اعتبارات ملی این پروژه‌ ورزشی اختصاص داده شده است.
وی تصریح کرد: مناقصه سالن ورزشی روستای بن زرد انجام، تجهیز کارگاه آن صورت گرفته و ساخت آن آغاز شده است، اعتبارات این سالن از محل ۱۴ میلیارد اعتبارات نفت به ورزش شهرستان‌های بویراحمد و دنا تأمین می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: سالن ورزشی روستاهای باک، سالن ورزشی دشت‌رز، سالن ورزشی تمنک و همچنین سالن ورزشی دلی بهرام‌بیگی که دارای ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار است از دیگر پروژه‌های ورزشی بخش پاتاوه است.
ایزدپور با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی روستای دزدک با اعتبار ۳۰۰ میلیون در حال احداث است، گفت: ۶ زمین خاکی در روستای بنستان، رودشتی، خونگر، بادنگان، بن زرد و دزدک پاتاوه ایجاد می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه‌های ورزشی بخش پاتاوه بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.
وی با بیان اینکه استخر ورزشی پاتاوه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود این مجموعه ورزشی سال آینده به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.


کد مطلب: 152532

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/152532/بهره-برداری-استخر-ورزشی-پاتاوه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1