تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۱۵۱۸۶۷

بهرامی: بویراحمد آنقدر ضعیف شده که جای اختلاف نیست

۲۱۵
۰
کبنا ؛آنچه در ادامه می‌خوانید بخش دوم [بخش اول گفت‌وگو کلیک کنید] گفت‌وگو با محمد بهرامی یکی از کاندیدهای احتمالی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا که از منظر شما خوانندگان گرامی می‌گذرد.

bahrami

*نظرتان در مورد انتخابات مجلس خبرگان و نقش و جایگاه این مجلس چیست؟*

مجلس خبرگان رهبرى متحد کننده و مظهر تبلور دو عنصر اساسی نظام یعنی جمهوریت و اسلامیت ایران عزیز است؛ رهبرى از ارکان حکومت جمهورى اسلامى است و رأس هرم قدرت به شمار مى‏رود. تقویت جنبه‏هاى مردمى رهبری، موجب افزایش و تثبیت هر چه بیش‏تر جنبه مردمى نظام که قانون اساسى بر آن تأکید دارد خواهد شد. پس مجلس خبرگان رهبرى، نقشى بسیار پر رنگ و مهم در تقویت و ایجاد زمینه مشارکت هر چه بیش‏تر مردم در عرصه قدرت، به عهده دارد. به عبارتی  مجلس خبرگان، پل ارتباطى بین رهبرى و مردم است و تبلور حضور آگاهانه مردم و اعلام وفادارى آنان به رهبرى نظام و عاملى براى شناسایى بهترین فرد داراى شرایط رهبرى و معرفى وى به مردم به حساب مى‏آید. از آن‏جا که تحقق حکومت اسلامى، بدون وجود این دو شرط (مقبولیت و پذیرش عمومى و شناسایى شایسته ‏ترین فرد برای رهبرى) عملاً و عقلاً امکان‏پذیر نیست، مى‏توان گفت که مجلس خبرگان، در تشکیل و تداوم حکومت اسلامى، نقشی اساسی و کلیدى دارد.

*نظرتان در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم چیست؟*

شرایط کلی کشور در وحله نخست و شرایط محلی – منطقه ای ما در مرتبه بعد به گونه ایست که انتخابات پیش رو را به عرصه ای مهم و سرنوشت ساز مبدل کرده است. اولا نظام جمهوری اسلامی با توجه به اوضاع بین المللی و تحرکات خطرناک تروریستی و جنگهای نیابتی درون منطقه خاورمیانه، نیازمند حمایت قاطعانه و پرشور ملت است تا جایگاه رفیع خود را در مناسبات بین المللی قوام بخشیده و به عنوان قدرتی موثر همچنان حامی و صدای حقوق ملت ها و دولتهای مشروع و اسلامی باشد و حقوق جبهه حق را مقابل جبهه باطل استیفا کند.

بیش از هر چیز در استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه ی خود نیازمند تغییر مثبت و رو به جلو هستیم. مجلس آینده به نیروهایی علمی و عملگرا، متخصص و آگاه به شرایط زمان نیاز دارد. کما اینکه حضرت امام (ره) اهمیت و جایگاه مجلس را بی دلیل در راس امور ندانسته و نخوانده اند.



اقتصاد کشور در شرایط فعلی درگیر تورم است. بنظر شما رفع تورم در کشور نیازمند چه برنامه هایی است؟

 

ببینید در دنیای اقتصاد تورم یا ناشی از افزایش تقاضا نسبت به عرضه است یا ناشی از افزایش هزینه هاست. در شرایط فعلی ترکیبی از هر دو در اقتصاد کشور پیش آمده، یعنی با «تورم رکودی» مواجه شده ایم. در این زمینه از یک سو سیاستهای «سمت تقاضا»نیاز است که مهمترین آنها سیاستهای پولی است، و از سوی دیگر سیاستهای «سمت عرضه» نیز بایستی لحاظ شود.

در زمینه سیاستهای پولی، با توجه به تسلط سیاستهای مالی دولت بر سیاستهای پولی، دولت باید به سمت بودجه متوازن و معقول برود و از این طریق تورم را کنترل کند. بدون انضباط مالی و با ظهور کسری مزمن در بودجه دولت، سیاستهای پولی نیز  نمی تواند منسجم و ضدتورمی باشد. از طرفی در زمینه سیاستهای سمت عرضه نیز دولت باید موانع تولید را کاهش دهد و فضای کسب و کار را رونق بدهد تا زمینه برای افزایش تولید فراهم شود. با در نظر داشتن سیاستهایی از این دست تورم در بلندمدت کنترل خواهد شد و تاثیر آن بر زندگی و معیشت مردم نمایان خواهد شد.

 

وضعیت مسائل فرهنگی منطقه چگونه است و چه نگاه شما به مقوله فرهنگ دارید؟

فرهنگ و توجه به مسائل فرهنگی ضرورتی انکار ناپذیر است. نادیده گرفتن فرهنگ برابر است با از بین رفتن تمام کارهایی که در دیگر حوزه ها اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... انجام گرفته و عملا سرمایه گذاری در این بخش ها را تحت شعاع قرار داده و از بین می برد. کشور ما از دیرباز دارای فرهنگ غنی بوده و در دنیا به عنوان مردمی صاحب فرهنگ شناخته می شویم. بنده و همکارانمان نیز تا آنجا که در توان داشتیم و قانون اجازه می داد در زمان مسولیتم به عنوان شهردار مرکز استان کارهای عمده و خوبی انجام دادیم که به شهادت خیلی از مردم و کارشناسان نتیجه بخش بوده و تاثیر آن بر زندگی مردم مشهود و ملموس بود.



چه کارهایی در زمان مسئولیت تان در شهرداری مرکز استان به طور خاص درحوزه فرهنگی انجام دادید؟

 

کارهای زیادی انجام شد که فرصت ذکر آنها در این فرصت وجود ندارد اما راهبرد هایی را مشخص و عملیاتی کردیم که بنظر لازم و ضروری بودند. این سیاست های کلی را سعی کردیم بر اساس محورهای ارزشی، دینی و میهنی تبیین و اجرایی کنیم. برای دستیابی به این هدف معاونتی تحت عنوان معاونت فرهنگی در چارت شهرداری ایجاد کرده و فعالیتها را متمرکز و یکپارچه کردیم.

توجه خاصی به اماکن مذهبی و دینی داشته و کمک های زیادی به آنها کردیم. جشن‌های دینی و ملی بزرگی نظیر جشن غدیر با حضور بزرگان و هنرمندان کشوری برگزار کرده و با دعوت از خانواده ها و آحاد مردم سعی در نهادینه کردن چنین برنامه هایی داشتیم که بازخوردهای بسیار خوبی نیز در این راستا دریافت کردیم. توجه به کانون خانواده و اهمیت آن همواره جز مسائل مهم و دغدغه های اساسی ما بود چرا که پایه شکل گیری هر جامعه ای از درون خانواده آغاز می شود. جالب است در جشن های خانوادگی که عمدتا به مناسبت ولایت اهل بیت(ع) بودند عده ای به بهانه حضور بانوان و آقایان و مختلط بودن این جلسات، سنگ اندازی کرده و همواره مجموعه شهرداری را به این بهانه های کوته بینانه تخریب کرده و ایراد می گرفتند!

کارهای دیگری از جمله ارائه تئوری و نامگذاری پایتخت طبیعت و ثبت آن، نامگذاری‌های بدیع میادین و معابر اصلی شهر، ارتباط نزدیک و حمایت از هنرمندان و اصحاب رسانه و مطبوعات و ...

 

*  بویراحمد (یاسوج) به عنوان پایتخت طبیعت ایران با چه مشکلاتی مواجه است و از نیروی انسانی اش صحبت کنید. جایگاه بویراحمد الان کجاست؟*

هیچ وقت بنای صحبت کردن در این مورد را نداشته ام و اعتقاد راسخ دارم که قضاوت باید با مردم باشد و مردم باید در مورد شرایط شان نظر بدهند. اما این که بگویم شرایط عالی ست و کمبود و نارسایی نداریم هم حق مطلب ادا نمی شود. واقع این است که مردم حال و روز خوبی ندارند. وضعیت اشتغال جوانان مستعد و با قابلیت ما در حالت بحرانی قرار دارد. طبق آمار بر تعداد اقشار آسیب پذیر جامعه افزوده شده و در مسائل معیشی در تنگنا قرار دارند. صنایع و کشاورزی و تولید با مشکل جدی مواجه اند. معضلات و مشکلات اجتماعی از جمله خودکشی و اعتیاد و... دامن گیر جامعه و جوانان شده و تاسف بار در حالت رشد صعودی قرار دارند.

مسئولین باید برنامه داشته باشند و همت بیشتری بخرج دهند. این مسائل در شان استانی که در عین برخورداری از ذخایر نفت و گاز ، معادن غنی، آب فراوان، خاک حاصلخیز، نیروی انسانی قابل، قابلیت های توریستی و گردشگری بالا و.... در جمع استان های نابرخوردار و محروم قرار دارد نیست. اگر بگویم شرایط خوب و مساعد است، خلاف واقعیت موجود حرف زده ام.

نباید فراموش کرد که قدری از این مسائل از قبل بوده ولی باید از جایی حرکت جهادگونه ای آغاز شود تا شاهد اعتلای این دیار در همه ی زمینه ها باشیم، تا به معنای واقعی کلمه به توسعه ی پایدار و متوازن دست یابیم. این مهم دور از دسترس نیست و از طرفی حق مردمی است که در استان زرخیز و چهار فصل ما زندگی می کنند.



شما را به عنوان یک مدیر موفق ورزشی می شناسند. چه نگاهی به ورزش و جایگاه آن دارید؟

با توجه به اهمیت و ضرورت مقوله ورزش و نقش آن در سلامت فردی واجتماعی مردم در روز معارفه ام به عنوان شهردار، در جلسه ای عمومی قول تاسیس یک باشگاه فرهنگی ورزشی را دادم و ضرورت وجود چنین برنامه هایی را مطرح کردم. تیمهای فوتبال و والیبال شهرداری را آماده کرده و توجه ویژه ای به استعدادیابی و تیم های پایه ی آنها داشتیم. ضمن اینکه با مشکلات زیادی از جمله کارشکنی افراد مغرض مواجه بودیم که ناخودآگاه بخشی از انرژی و توانمان را می گرفت.

با کمترین هزینه تیم ها را بسته و روانه مسابقات ملی کردیم که مردم از کم و کیف نتایج و اتفاقات و دستاوردهای آنها به خوبی آگاه اند. به گونه ای که کل هزینه ی یک فصل تیم ما در دسته اول فوتبال کشور از قرار داد یک فصل مربیان لیگ برتر کمتر بود. شور و نشاطی که باشگاه شهرداری در کل استان ایجاد کرده بود انصافا چشم گیر و مثال زدنی بود. ضمن اینکه بواسطه همین ورزش و نتایج درخشان تیم های ورزشی مان یاسوج را به ایران و جهان معرفی کردیم.

اما دیدیم که متاسفانه چه سرانجامی برای آن باشگاه رقم خورد. در واقع با کنار گذاشتن این باشگاه فرهنگی-ورزشی جفایی به مردم و جوانان ما صورت گرفت که قابل اغماض نیست و تبعات زیادی را به همراه داشته و خواهد داشت. از معضلات اجتماعی بین جوانان گرفته تا مسائل فرهنگی که فرصت پرداختن به آنها نیست اما مردم فهیم ما به خوبی آنها را تشخیص داده و درک می کنند.

 

در انتها اگر مطلبی یا صحبتی دارید بفرمایید؟

 

همه را دعوت می کنم به آرامش و همکاری. به اتحاد برای تغییر سازنده و مثبت.

استان کهگیلویه و بویراحمد و منطقه ما آنقدر نحیف و ضعیف شده که دیگری جایی برای آسیب دیدن ناشی از اختلاف و تفرقه ندارد. انتخابات سرنوشت سازی را در پیش رو داریم و باید با برنامه و دلسوزانه از این فرصتی که نظام مقدس ما در اختیار مردم گذاشته تا حکام و وکلایشان را خودشان انتخاب کنند و سرنوشت خود را آنگونه که می خواهند رقم بزنند استفاده مطلوب کنیم.

بایستی تمام توانمان را صرف و وقف تغییر و حرکت به سمت رشد و توسعه کنیم. که اگر جز این باشد هم در حق خود و هم مردم ظلم و فرصت سوزی کرده ایم. باید مواظب حرکت های ناپسند و اختلاف افکنی های افراد و گروه های معلوم الحال بود که نتوانند این حرکت مردمی را دچار چالش و خطر کنند.

باید مبنا و فصل الخطاب مسائل مان را همواره قانون دانسته و در برابر قانون خود را مقید و تسلیم بدانیم.

به عزیزان دست اندرکار انتخابات از اجرا گرفته تا نظارت خدا قوت عرض کرده و اعلام می کنیم آماده هرگونه همکاری با آنها هستیم تا انشاالله انتخاباتی پر شور، سالم و امن داشته و همه در کنار هم شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و با درصد مشارکت بالا باشیم. البته بحمدالله در استان ولایت مدار و صد درصد شیعه ما که بیشترین شهید را به نسبت جمعیت تقدیم انقلاب کرده ایم همواره شاهد مشارکت بالای ۹۰ درصد مردم در انتخابات ها بوده ایم که در نوع خود در کشور کم نظیر و مثال زدنی است.

انشاالله باید با حرکتی جهادی و تلاشی همه جانبه به سمت خروج از محرومیت رفته و به سوی قله های پیشرفت حرکت کنیم. باید با سلاح ایمان و عقل مجهز و با هم افزایی تمام تلاش مان را در این زمینه بکار بگیریم.




نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاندید منتخب روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
قارون من کیسه وش نیکنی
رستمي تل زالي
Iran, Islamic Republic of
.//// به مجلس میخوره //
بياره
Iran, Islamic Republic of
بهرامی انسان خوب و باشخصیته اما هیچ وقت رای نمیاره متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهرامی.
آینده نگر
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی فرمودند جناب دکتر بهرامی. به امید پیروزی مرد عملگرا. دکتر بهرامی
رحمان اصل
Iran, Islamic Republic of
شهرداری رو //کردین حالا موقع مجلسه
Iran, Islamic Republic of
کبنا ترسیدی سید باقر موسوی دربیاد رفتید پشت سر بهرامی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

همه اینو فهمیدن شما از ترس له شدن ابهت تاجگردون زورتون میاد سید باقر موسوی باز نماینده بویراحمد بشه؟؟؟؟؟؟

// تو زمین اصولگرایان بازی میکنی!!!!!!!

// خودت را فروختی به اصولگرایان تا آرای سید باقر کم بشه.

درود بر سید باقر موسوی و تاجگردون
ما اصلاحات را برای همه میخواهیم.
شفيعي
Iran, Islamic Republic of
//به مجلس نمیخوره
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی به جوانان اهمیت خیلی زیادی میدهد. ما جوانان بویراحمدی تا لحظه آخر کنارتان هستیم.
یا علی مدد
Romania
اخ تا قیومت//// نمایندش وابو کو ///////با ۱۴ میلیارد بدهی تحویل دی ایسو هی//
Iran, Islamic Republic of
بهرامی بنفعش است به نفع سید باقر موسوی کنار برود وگرنه ۵۰۰۰ رای بیشتر نمیاره.
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هم خط تاجگردون یک کارگزارانی است.
به امید صدهزار رای
Iran, Islamic Republic of
انشاالله این دوره با اختلاف بالایی اصلاح طلبان به مجلس میروند. درود دکتر جان
رستمیان
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر جناب دکتر بهرامی در مجلسی شورای شهری //// با صلابت تمام انتخاب شده اید و پا در عرصه اجرایی گذاشتیت و شروع به استخدام های فامیلی کردید و کردید تا جایی که دیگر جایی برای نفس کشیدن نبود از وضعیت پروانه های ساختمان ////// یا از کیوسک های داخل شهر یا ... یا ... این یا ها زیاد است چه بلایی بر/////تیم شهرداری یاسوج که نیامد وبعد از ان همه مشکلات و اختلافاتی که در شهرداری به جای گذاشتیت/// بلند کردید و سابقه اصولگرایی و بر عهده گرفتن مسولیت در ستاد دکتر هدایت خواه را فراموش کرده اید با نامزدی در انتخابات مرگ سیاسی خود را رقم زدید
ستارخان باقرخان امیرکبیر مرد بودن
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه بعضی ساده لوحان و دغل بازان سیاست امروز:

ستارخان هیچ وقت کسی را رد صلاحیت نکرد تا بشه قهرمان آذربایجان
باقر خان هیچ وقت کسی را رد صلاحیت نکرد تا بشه قهرمان آذربایجان
امیر کبیر هیچ وقت با رد صلاحیت رقیبش امیرکبیر ایران نشد.

امثال ستارخان و باقرخان و امیرکبیر در مبارزه شجاع و در مدیریت با تدبیر و در صف اول اصلاح طلبان دوران مشروطه و قاجار بودند.

این سه بزرگمرد و مبارز دوران قاجار با نامردی و دغل بازی و خنجر از پشت مخالفین آنها از صحنه حذف شدند و گرنه در مبارزه رودرو کسی نمیتوانست باقرخان و ستارخان و امیرکبیر را شکست دهد.

الانم تنها مرد شجاع و با تدبیر و اصلاح طلب حاضر در انتخابات سید باقر موسوی است که هم باقرخان بویراحمد است هم ستارخان بویراحمد است هم امیرکبیر بویراحمد هیچ وقت رقیبش را رد صلاحیت نکرد اما سه دور ناجوانمردانه باقر خان بویراحمد را رد صلاحیتش کردند تا کسانی دیگر ردای نمایندگی را بر دوش خود کنند.باقر خان بویراحمد همیشه در انتخابات آزاد که صلاحیتش تایید شده پیروز بوده.

درود بر سردار و سالار مشروطه خواهان آذربایجان و درود بر امیرکبیر ایران
درود بر سردار و سالار بویراحمد و امیر کبیر بویراحمد
درود بر سید باقر موسوی سردار و سالار بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زارع و هدایت خواه امتحانشون رو پس دادن.
بهتره این دور موسوی یا بهرامی پیروز شوند
احمدي مهريان
Iran, Islamic Republic of
بشین تا رای بیاری
اتحاد برای پیشرفت استان
Iran, Islamic Republic of
تمام نمایندگان استان را برای پیشرفت و آبادانی استان هم خط دولت اعتدال و اصلاحات کنیم.اگر میخواهیم استان در ۴ سال آینده رشد کند متحد شویم.

بویراحمد و دنا فقط سید باقر موسوی

گچساران و باشت دکتر غلامرضا تاجگردون
حمیدی رشیدی
United States
فقط مونده بهرامی بیاد نماینده بشه، تو رو چه بنماینده مجلس، /// دادگاهت با آن دانشجو ی منقد چی شد؟؟؟

تو که قدرت انتقاد نداری، نماینده میخای بشه

خسته نباشی ککای هدایت خواه
ظلم دیده
Iran, Islamic Republic of
زارع نره.
هرکی بره
مهرگان
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب یا اصولگرا کدام یک به واقعیت نزدیک تر هست اقای هدایت خواه یا اقای پناه دستتان برای همه رو شده است
//بالا
Iran, Islamic Republic of
///اومی بری و ///؟؟؟؟
لطفي
Iran, Islamic Republic of
نصف دور گذشته هم رای نمیاری بهت قول میدم
پایتخت طبیعت
Iran, Islamic Republic of
سید باقر موسوی از دکتر بهرامی حمایت میکند و به امید خدا اسفندماه با صدوپنجاه هزار رای میروز انتخاباتن اصلاحات
انتقاد به سانسور در کبنانیوز
Iran, Islamic Republic of
کبنا تا کی میخوای سید باقر را سانسور کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نکنه سید باقر را موی دماغ تاجگردون میدانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نکنه فکر میکنی سید باقر بیاد بودجه گچساران کم میشه؟؟؟؟؟؟؟

بویراحمد هر چی داره از سید باقر موسوی و دوران طلایی او داره.

بخدا همون قدر که بویراحمد عاشق سید باقر موسوی هست همون قدر بویراحمد پشتیبان تاجگردون است.

پیامهای منو همش داری سانسور میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دست بردار از این کار!!!!
چرا کبنا ؟؟؟ چرا شدی سخنگوی مخالفین سید باقر موسوی؟؟؟؟؟

درود بر سید باقر موسوی و دکتر تاجگردون
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم هیچوقت رای نمیاری واسه مجلس کوتاه بیو
شيباني
Iran, Islamic Republic of
عمرا اگه رنگ مجلس رو ببینی
موسوی نژاد
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا ای بنده خدا به اندازه یه گاری رای نیاره
Iran, Islamic Republic of
عاشقتیم بهرامی. مرد عملگرا
عسكري زاده
Iran, Islamic Republic of
//ادم با صداقتی /// بهت رای نمیدم
Iran, Islamic Republic of
لیاقت مجلس را داری مرد بزرگ.
فقط بهرامی
عباسي
Iran, Islamic Republic of
عکس یادگاری با تاجگردون گرفتی همین هم از سرت زیاد بزن کنار دیگه
پیش بینی انتخابات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نتیجه احتمالی انتخابات بویراحمد و دنا اینطوری میشه:


۱-سیدباقر موسوی ۱۳۰۰۰۰ رای (۶۰/.)



۲-دکتر هدایتخواه ۳۰۰۰۰ رای (۱۵/.)



۳-زارعی ۲۰۰۰۰ رای (۱۰/.)



۴-دکتر نیکبخت ۱۵۰۰۰ رای (۷/.)



۵- مهدی روشنفکر ۱۰۰۰۰ رای (۵/.)



۶-بقیه جمعا ۵۰۰۰ رای رای (۳/.)


مهندس بهرامی دوست داشتنی انشاالله با سید باقر موسوی متحد خواهد شد و وحدت اصلاحات را رقم خواهد زد.
مهندس
Iran, Islamic Republic of
برایند وحاصل نظریات اقای بهرامی در مرقومه فوق فقط سید باقر موسوی میتواند باشد وبس
خخخخخ
United States
جهل و افراطی‌گری در کشور و استان
مادوان
Iran, Islamic Republic of
از مهمترین عملکردهای دکتر بهرامی ایجاد روابط گرم و صمیمی با مردم اخ تا قیومت اخه اینم میگن عملکرد
پیش بینی انتخابات
Iran, Islamic Republic of
موسوی از بهرامی حمایت میکند.
روشنفکر و نیکبخت از هدایت خواه حمایتت میکنن.
زارعی ۱۰۰۰۰رای
و انتخابات به دور دوم بین دکتر بهرامی و هدایت خواه میرود.
و به احتمال زیاد بهرامی پیروز شود
شجاعي بلهزار
Iran, Islamic Republic of
ککا اگه گوش ایگری و یو بیشتر ابرومونه نبه
پیمان
United States
خدایی این دوره که اومدی تو کار زار انتخابات جو خیلی خراب شده ک
کلا جو انتخابات شده توهین و تخریب که تو تاریخ انتخابات استان بی سابقه بوده خدا کنه که زیر سر شما نبوده باشه
اگر اینطور باشه خدا بداد مردمی برسه که شما بخواین وکیلشون باشی
افرايي
Iran, Islamic Republic of
بهرامی این بار ۵٠٠٠ رای میاره شک نکنید
موسوي
Iran, Islamic Republic of
اخه هدایت خواه اومد تو چرا کنار نمیری دیگه یک اصول گرا کافیه اینجوری به نتیجه نمیرسیم ها
علوی
Iran, Islamic Republic of
من کیسه وش نیکنی
ایل جلیل
Iran, Islamic Republic of
فقط زارع مرد عمل
ستار
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی به غیر حمید طاهری تو را وارد مجلس کنه روز با شماست شب زارع
محراب
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز لطفا با تعصب و کینه کامنت گذاری نکنید سابقه اجرایی ایشون کاملا مشخص که هیچ حرفی برای گفتن نداره و سابقه سیاسی ایشون بیانگر بیرق اصلاح طلبی هست ولی چه اصلاح طلبی که هیچ یک از بزرگان اصلاح طلب ایشون را قبول ندارن
وارث
Iran, Islamic Republic of
من هر چی دقت کردم تنها کار خاص شما سازماندهی میادین بود.ک از نظر،بنده اونم کاملا ناقص بود. حتی جاوید که همه میگن داغون ترین شهردار یاسوج بوده هم در سطح شما کار کرده. ای کاش در شهرداری های شهرهای بزرگ هم یه سر میرفتید تا هم عکس یادگاری با شهردارشون میگرفتین هم وظیفه شهردارو یاد میگرفتین. عزیزم شما با فامیلگری در شهرداری تنها کاری که کردین استخدام مازاد نیرودر سیستم شهرداری بود. که تاوان این کار شما را مردم شهر دارن پس میدن. همه کارهای شهرداری ملغی شده چون بودجه نداره.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی بدهی شهرداری کم نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دنبال مجلس افتادی
Iran, Islamic Republic of
کاش میشد باهر دستگاه فقط یک کامنت گذاشت تا یک نفر تیرتاجی البته"تیرتاجی حامی زارع نیستند.فقط اولاد نبی بهش رای میده"" نیاید و ۵۰کامنت بگذارد.
سی همه مثل روز روشنه.
زارعی کمتر از ۱۵هزار رای میاره.
بشین و نگاه کن
پیراسته فرد
Iran, Islamic Republic of
سلامتی ایل بزرگ تیرتاجی
کودک
Iran, Islamic Republic of
توپ و تانک و فشفشه بهرامی به مجلس نمیره
وارث
Iran, Islamic Republic of
که بیو بشین من حونت مجلس ده چه بی
محموديان
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا گوش مردم از این حرفا پره
بلهزار سرافراز
Iran, Islamic Republic of
دفه قبلی هم بهت رای ندادیم، این بارم بهت رای نمیدیم.
Iran, Islamic Republic of
سیاست آدم خودش را میخواهد. و آن کسی نیست جز دکتر محمد بهرامی
افشار
Iran, Islamic Republic of
بهرامی باید همون اصول گرا میموندی بهت رای میدادم اما چون ثبات نداری شرمندتم
منصوری
United States
جناب بهرامی پیش اقا ها نیز رای نخواهی آورد. مردم را با این شعار ها دلگرم نکن. به فکر اصلاح و نقدسازنده باش نه تخریب
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر بهرامی از اینکه کوجه ما رو اسفالت کردی ممنون اینو اماده کردم تا فردا بنرش کنم یزنم دم شهرداری تا حماسه ساز شوید
رهنما
Iran, Islamic Republic of
سید باقر حاضر نیست اسم بهرامی رو هم کسی جلوش بیاره چه برسه بخواد حمایتش کنه شتر دو خواب .....
رنجبر
United States
به خدا شهرداری هم لقمه ی بزرگی بود جناب بهرامی برای شما
شهرداری را با عملکرد ضعیفت به .. کشاندی
کوتاه بیا بزرگوار
کوتاه بیا
آقایی
United States
بهرامی جان بهتر است در مورد فوتبال آن هم در سطح لیگ دو حرف بزنی نه مسائل سیاسی
تامرادی
United States
رای ایل بزرگ و همیشه سرافراز تامرادی حاج زارع
چون نه دروگو است
نه ...
کامران
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تنام کسانی که صحبت های اقای بهرامی را خواندند همه بر این امر واقف هستین که در طول خدمت ایشان در شهرداری هیچ کاری انحام ندادند که حداقل بتواند یکی از عملکردهایش را بیان کند بحث ورزش رو پیش اوردن که با اون وضعیت اصف بار به ابروی استان لطمه وارد کرد در مجموع کارنامه اقای بهرامی در شهرداری خیلی ضعیف بوده
کیانی فر
United States
حرف زدن بهرامی از اصلاحات خیلی جالبه
ایشون یا نمی دونن اصلاحات چیه یا مردم را نادان می پندارند
بچیل خمو
Iran, Islamic Republic of
زارعی شیر زمینه بیراحمد داغشه نبینه
کیانی فر
United States
یا زهرا
فقط حاج زارع
سروك
Iran, Islamic Republic of
کسی که روز میگه اصول گرام یه روز میگه اصلاح طلب به درد مجلس نمیخوره
تنگ بالا تنگ دومن
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع حاج زارع حمایت حمایت
سادات
United States
یا زهرا
زارع ۱۰۰ درصدیه
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی ما دلمون به چی شما خوش باشه که بهت رای بدیم؟ شما شهرداری رو زدی نابود کردی با اون همه بدهکاری که بالا اوردی اقای بهرامی شهردای تیم فوتبال رو می خواد چیکار چرا.
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی مرد روز های سخت
پیمان
United States
سید باقر از الان باید از دکتر بهرامی حمایت کنه و بنفعش بره کنار تا جاودانه بشه
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
تا خون در رگ ماست مهندس بهرامیا، ..، چی، چه؟ چ وابی؟
پویا
Iran, Islamic Republic of
چرا تیم شهرداری تمام بازیکناش از خارج از استان بودن مگه ما خودمون کم بازیکن خوب داریم
مملکت
Iran, Islamic Republic of
خیلی راحت رای مردم راتخمین میزنی .به چه حسابی دوست بزرگوار
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
به دور از هرگونه تعصب ارا رو اعلام میکنم حاج زارع ١٢٠٠٠٠ رای هدایت خواه ۴٠٠٠٠ رای نیکبخت ٢٠٠٠٠ رای روشنفکر ١٠٠٠٠ رای بهرامی ٣٠٠٠ رای
وهله نه وحله
Iran, Islamic Republic of
وهله نه وحله!
Iran, Islamic Republic of
زارعی مرد اسفالت فروش. خخخخخخخ
مومني
Iran, Islamic Republic of
زارع به مجلس میرود همچون مدرس میرود
تحلیل
Iran, Islamic Republic of
پیش بینی و تحلیل انتخابات:

۱- حالت اول سید باقر تائید میشه:
انتخابات بین سید باقر و هدایت خواه خواهد بود. سید باقر ۸۵ هزار - هدایت خواه ۶۵ تا ۷۰ هزار(رای سنتی اصولگرایان) - زارعی بین ۲۰ تا ۲۵ هزار - روشنفکر کمتر از ۵۰۰۰ و مابقی سایر کاندیدا

۲- سید باقر تائید نشه و اصلاح طلبان کاندیدا معرفی کنند:
رقابت بین نماینده اصلاح طلبان و هدایت خواه خواهد بود بدلیل اینکه هیچ اصلاح طلبی کاریزمای سید باقر را ندارد انتخابات بسیار نزدیک خواهد بود بین هدایت خواه و نماینده اصلاح طلبان. که این دو جمعا ۷۵ درصد آرا را خواهند آورد مابقی بین زارعی و روشنفکر و سایر کاندیدا تقسیم خواهد شد.

۳- سید باقر تائید نشه و اصلاح طلبان کاندیدا نداشته باشند:
شک نکنید آرا بهرامی بطور بی سابقه ای بالا میاد و هدایت خواه بدون شک نفر اول خواهد بود و رقابت سنگین بین بهرامی و زارعی برای دوم شدن خواهد بود و روشنفکر چهارم.
دمچنار
Iran, Islamic Republic of
نماینده قفط زراعی و دگر هیچ فدای حاج زارع بشم الهی
اصلاحاتی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براهمشهریام که عقده ای شدن .خوب یا بد هدایت خواه ‌.زارع .موسوی یبار رفتن مجلس .الان نوبت بهرامیه چون با صداقته
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی رای نمیاری به خدا ول کن بابا برو دنبال کارو زندگیت
Iran, Islamic Republic of
قسم میخورم کامنتهای ۶۰ تا ۶۶ کار یک نفره. ساعت و تاریخ تابلویه!!! با این کارها رای زارعی بالا نمیره. شیرازه زارعی از هم پاشیده
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی اگه سید باقر تائید بشه خیلی شانسی نداری چون اصلاح طلبها میرن طرف اون. اصولگراها هم متحد میشن میرن طرف هدایت خواه. با احترام برای شما و زارعی دیگه شما دو بزرگوار شانسی ندارین
امين
Iran, Islamic Republic of
درووود بر سردار سازندگی؛حاج زارع پاک و خستگی ناپذیر
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی. این بار با رای اصلاحات انشاالله پیروز انتخابات خواهید شد
پایتخت طبیعت
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد عملگرا دکتر بهرامی. بویر احمد و دنا فقط با دستان توانمند شما روی پیشرفت و ابادانی را خواهد دید
soltan
Iran, Islamic Republic of
این بار انتخاب مردم فقط بهرامیه. خودتون رو گول نزنید و ب اطرافتون نگاه کنید تا ب واقعیت برسید
آبادیان
Iran, Islamic Republic of
درود بربهرامی
شاپور
Iran, Islamic Republic of
درود بر یگانه اصلاح طلب قدراستانمان کسی که مثل ی وجه تاریخی بویراحمد را زنده ساخت . با امید خدا و همت مردم و همایش اصلاحات از دکتر بهرامی ایشان با افتخار و اقتدار بر روی صندلی مجلس می نشینند نه اینکه ایشان به دنبال پست و مقام باشند خیر! بلکه ایشان ماندند تا ضعف مدیریتی نماینده فعلی را برطرف سازد و گره از مشکلات مردم بگشاید . درود خدا بر تو باد ای مرد عملگرا
آریوبرزن2080
Iran, Islamic Republic of
سلام میگم شنیدی میگن بیمار ببرین پیش دکتر"ماشین ببرین پیش مکانیک"جنگجو راببرین توی میدان جنگ"'"حالا مدیریت وخلاقیت بدین به بهرامی؛بخدا پشیمون نمیشین ایشون توی شهرداری توانایشون ثابت کردند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
ابروی بویراحمد در ۱۲سال اخیر و بعد از سید باقر عزیز بر باد رفت. . محمد بهرامی در کنار سید باقر توانمند خواهد ماند و پیروز
فقط خدا....
Iran, Islamic Republic of
آزموده رادوباره آزمودن خطاست...تورا خدا دیگه نذارین زارع به مجلس بره توانیی ایشون فقط در حدی که توی یه اتاق بشینه وبه چندتا ارباب رجوع پاسخ بده نه نمایندگی مجلس.
کورش کبیر
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل فقط دکتر بهرامی کاسه کوزتونه جم کنین
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در این دور قطعا اصلاحات پیروز انتخابات خواهند بود. درود بر دکتر بهرامی.
فقط دکتر بهرامی میتونند بویراحمد رو نجات بدن
کورش کبیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
نجفی بیدشاهی
Iran, Islamic Republic of
ما دنبال آبرو هستیم برادر بهرامی جان خودت خرابش نکن . اون از وضعیت شهرادری اینجام طایفه آقا رو خراب نکن .رای ما نه تو هستی نه هدایت خواه فقط زارعی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بهرامی عزیز شهرداری را انحصاری کردی همه میدونن بگذریم از عملکردت در اون دوران پرسیدن اومدی میگی همایشهای مذهبی ملی رسیدگی به امامزاده ها
بابا کار از ریشه خراب است شکم پر نباشه همایش ملی ومذهبی به چه درد مردم میخوره
Iran, Islamic Republic of
بهرامی جان انشاءالله بعد چهار دوره ثبت نام رای میاری ناامید نباش
amin
Netherlands
کاندید اصلاحات اول موسوی اگه رد بشه فقط بهرامی.
امیدوارم اصلاحاتیا فامیل گرایی رو کنار بزارن تا مجلس دست اصولگرایان نیفته.
البته آقای بهرامی خودشون گفتن اگه آقای موسوی بیاد کنار میرن.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی مرد عملگرای استان انشالا در جایگاه نماینگدی استان شمارو ببینیم.یا علی
سامر
Iran, Islamic Republic of
بهرامی تنها کسی بود که اشتغالزایی کرد در یاسوج . این همه کامنت برای تخریب بهرامی شمارو بجایی ن میرسونه کمی واقع گرا باشید و حقیقت را بپذیرید زارع آبرو هر چی بویراحمدی رو برده اصلا گزینه نماینده مجلس نیستن . این بار مردم رای های خودشون رو با افتخار به آقای دکتر بهرامی خواهند داد. زنده باد اصلاحات
بابانژاد
United States
بهرامی ب میدان امده و با خواست مردم بویراحمد ب مجلس میرود برای اقتدار بویراحمد در عرصه فرهنگی سیاسی و اقتصادی و ورزشی میجنگد
جوابیه
Iran, Islamic Republic of
در جواب ۴۶٫: توجه داشته باشین که ۴تیره تیرتاجی از صیدالی و محمد صادقی و اولاد نبی و حاجتی از اخرین نقطه قلات تا نجف اباد اکبراباد کریم اباد مازه خریده علی اباد کردلاغری بلکو دهنو شرف اباد محمود اباد دولت اباد تا تیرتاجی های مادوان تا صیدالی های مقیم زیلایی تا تیرتاجی های کاکان تا تیرتاجی های مقیم گرمسیر همه و همه با هم اینبار یکصدا و فراتر از قبل پشتیبان و حامی زارعی هستند و تا هفته اخر کسی هم ناراحت باشه بازم میاد پشت حاج زارع چون تیرتاجی آدم بی غیرت ندارند !!!! حاج زارع ۴۵هزار رای تیرتاجی را یکپارچه دارد بعلاوه رای میرتاجی ها با اصالت ( حالا رای سپیدار جلیل بابکان از دشتروم تا پادنا از مارگون تا زیلایی از لوداب تا دروهان از چیتاب تا سیلوکلوار تا جوزار تا پیروزگ از دنا تا پاتاوه و ...... این ها رو هم حساب کن )
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
انگار کامنتها رو گلچین میکنی کبنا نیوز؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام .با توجه به خوندن کامنت ها کاملا مشخص طرفداران کدوم کاندید به دنبال ایجاد اختلاف برای قبولی عستند.چیزی که مشخصه اخلاق سیاسی در بین اینها دیگر جایگاهی نداره .درود بر دکتر بهرامی .رای من با این متن به سمت شما برگشت
نصرمن الله
Iran, Islamic Republic of
با سلام سیدباقر مورد تایید ///// هدایت خواه هم امتحانش را پس داده زارعی هم عزت شهرستان را زیر سؤال برده لذا دکتر بهرامی با عملکرد مثبت در شهرداری نماینده خوبی خواهد بود.درجواب اون شخصی که فرمود شهرستان ما بازیکن زیاد داشت مگه تیم عشایری روستایی رو ضد تیم شهرداری تشکیل ندادن که بهترین بازیکنان شهر بودن و هیچ نتیجه ای هم نگرفتن.و در جواب اون شخصی که گفتن بهرامی در شهرداری قومیتی برخورد کرد آره بیشتر نیروهایی که وارد کردن یه مشت بدبخت بودن که یا صفوری می کنن یا چمن آب می زنن چون که سیستم شهرداری کارگری می باشد.
Iran, Islamic Republic of
با تحلیل شماره ۷۴ موافقم هر چند رای روشنفکر را کمی بالا نوشتی
Iran, Islamic Republic of
دوستان اصلاح طلب لطفا بجای شمارش ارا یه عکس از مفاد بیعت نامه ///دور قبلتون با اقای زارع بزارید تا ماهیت قدرت خواهیتون اشکار بشه .جوجه ها رو به وقتش می شمارن نیازی نیست
جواد روایی
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا این دور دور اصلاحات هست و دکتر بهرامی و مهندس موسوی باهم این پیروزی را رقم میزنند
علی
Iran, Islamic Republic of
پشت دستمه داغ کردم که و زارع رای نیوم بهرامی خیلی و همشو بهتره
رفیعی
Iran, Islamic Republic of
به خداوندی خدا قسم یا بهرامی یا هیچکس
قسم خوردم یا به بهرامی رای بدم یا به هیچکس رای ندم
پس گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
بعد از تایید صلاحیت دکتر بهرامی برای ایشان تلاش میکنم تا پای جان
محمد خرامان
Iran, Islamic Republic of
کارکرد وساختار احزاب در دنیای متمدن ایجاد بستری مناسب در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات به آحاد جامعه وچنین تشکیلاتی اصولا جیره خوار و وام دار دولت ونظام به شکل مستقیم نیست.بطور کلی حزب در ایران نه تنها بازخورد مثبت نداشته بلکه درجهت فرافکنی و ابطال حقوق حقه ملت سوابق بدی نیز داشته است پس چندان بفکر الحاق به احزاب نباشیم و توانایی اشخاص را بسنجیمالبته سه نماینده در ساختار مافیایی مجلس کنونی نمیتوانند جز با پیوستن به جریانات سیاسی کاری از پیش ببرند ودکتربهرامی باعنایت به روحیه و ذات خونگرم و روابط خوب ایشان با اغلب مدیریت های جریانات سیاسی تاحدودی میتوانند در این زمینه فعال عمل نمایند. از دوستان خواهشمندیم جانب احترام و ادب را فراموش نکنند.
Iran, Islamic Republic of
خدایی زارعی بره مجلس کی بره مراسم فاتحه خوانی.بخدا قسم ظلمی ک زارع در حق استان کرده اسکندر مقدونی در حق ایران نکرد.
رای ما مرد عملگرا اقای دکتر بهرامی
یا علی مدد
امید امیری
Iran, Islamic Republic of
جواب دوست عزیز در رابطه با تیم شهرداری.تا زمانی ک دکتر بهرامی بودن تیم شهرداری تا نیمه نهایی جام حذفی و از صدر نشینان لیگ یک بودن ک جهت شناخت استانمون خیلی گام بزرگی بود.

فقط دکتر بهرامی
یاعلی مدد
امید امیری
Iran, Islamic Republic of
جواب دوست عزیز در رابطه با تیم شهرداری.تا زمانی ک دکتر بهرامی بودن تیم شهرداری تا نیمه نهایی جام حذفی و از صدر نشینان لیگ یک بودن ک جهت شناخت استانمون خیلی گام بزرگی بود.

فقط دکتر بهرامی
لر
Iran, Islamic Republic of
فقط همین بویر احمد مونده که تو بخواهی براش تصمیم بگیری
artan
Iran, Islamic Republic of
واقعا درود بردکتربهرامی و افسوس برای کسانی که نمیخان استان به جای برسه دوست عزیز برو تهران بگو بچه یاسوجم یا استان کهگیلویه و بویراحمد اصلا نمیدونه کجاس .شهرداری بدهی بالا آورد چون کار کرد چون دکتر نمیزاشت رفتگر شهر دست خالی بره خونش توروی خانوادش شرمنده بشه
artan
Iran, Islamic Republic of
درود برخدمت گزار مردم دکتر بهرامی .دوست عزیز استان ما تو کشور شناخته شده نیست ازبس ساده ایم .شهرداری بدهی بالا آورد چون دکتر بهرامی نمیزاشت رفتگر شهر شب دست خالی بره خونش اگر من دروغ میگم برو از تمام رفتگرا بپرس که دکتر شبانه سرکشی میکرد بزارید دکتر بره ی فکر به حال این استان کنه
خونی تامرادی
Iran, Islamic Republic of
فقط بهرامی
حسن شهیدی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر بهرامی .دوستان ازموده روازمودن خطاست .حاج زارع دیگه توخواب هم مجلسو نمیبینه.
امید
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی بویراحمد دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکثر بهرامی
امید
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم اونایی که از دکتر بهرامی ترس به تنشون افتاده و کارشون شد هر نفری پنجاه کامنت گذاشتن برای تخریب کردن دکتر عزیز و کار امد این شهر و بزرگ نشان دادن خودشون.این بار دکتر بهرامی با حمایت بزرگان اصلاحات بر صندلی بهارستان مینشیند و یاسوج پایتخت طبیعت ایران را به گلستان تبدیل میکند.و جانب زارع هم از بهارستان به چنارستان عضیت میکند.به امید پیروزی و کوری چشم حسودان
کوشک
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برنماینده دور بعدی ما کتر بهرامی
ندی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف داره کامنتای بعضی از دوستان ،فقط اینو میخوام بگم جناب زارع به غیر از حضور پرشور در فاتحه خونیا آیا کار مثبت و سازنده ای انجام دادن؟
به امید پیروزی اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
سه دوره گول خوردیم به خداوندی خدا من از اقوام اقای هدایت خواه هستم اما خط فکرم به سمت اصلاحات و دکتر بهرامیست و از همه میخوام که لطف کنن هرکسی به خط فکریش رای بدهد متشکرم
انشا الله این دور اصلاحات پیروز این میدان هستند
جهان
Iran, Islamic Republic of
زارعی از دل مردمه .با مردمه .دلسوز مردمه .چهره خشن نداره . همراه مردمه . افراطی هم نیست
محموداباد
Iran, Islamic Republic of
یعنی قراره اقای بهرامی بویراحمد قوی و متحد کنه خنده داره تو همونی کا به ///مهندس پناه رفتی دست به دامان تاج گردون شدی
e. a
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل فقط و فقط و فقط......... دکتربهرامی.......
تیرتاج
Iran, Islamic Republic of
ککا جونی ابروی اولادنبینه بردی .د دس سس کن
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
امسال ن سال پاریه کاسه زارعی خالیه
e. a
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل‌.... فقط.... دکتر بهرامی.... ۱۰۰/
منصف
Iran, Islamic Republic of
خدایی جای خجالت داره که //.././//././././//./نماینده بشه شهرداری را گند کشید حالا نوبت مجلسه هرجه فامیل داشت همشه گذاشت توی شهرداری وجه بدهی هایی که شهرداری بالا نیاورد
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای اون دسته از افرادی که فقط بخاطر منافع خودشون بیخودی دیگران را تخریب می کنند . با این وجود فکر میکنید برنده آید. آقای زارع تحت عنوان اینکه آقای هدایتخواه قبول نشه رفت تو مجلس اینبار خوابش رو هم نمی بینه . زنده باد اصلاحات زنده باد دکتر بهرامی عزیز . وعده ما ۷ اسفند
کیهان جوکار
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی کسی بود که ۸۰۰۰نفر اشتغال زایی کرد شما به چیه کاندیداتون مینازیت بابا زارع که نمیتون حرف بزن چه برسه بخواد بره مجلس
علی پور
Iran, Islamic Republic of
رای ما فقط سید رجایی نسب
اصلاحاتات
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اصلاح طلبان این اقای بهرامب رو قبول ندارن.این کجاش اصلاح طلبه
تامراد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی عملگرا
یاعلی مدد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
یا باقره یا نیکبخته مردم یکی ازین دومیخواهند سید اصلاح طلبه ودکتر هم فراجناحی ببینیم موج به کدوم طرف میوزد
تامراد
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی
فقط و فقط
بویراحمد....
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر بهرامی توانا شجاع نتر وجوان...
کوروش کبیر.....
Iran, Islamic Republic of
یه اصلی هست میگه کارهای بزرگ به آدمهای بزرگ وکارهای کوچیک به آدمهای کوچیک بسپارید:این اصل دقیقا سنخیت میکنه به اینکه دکتربهرامی ساخته شده برای کاربزرگی مانند نمایندگی حتی بیشتر...درود براصلاحات درود برسید باقر درود بر دکتر بهرامی جوان وخلاق.....
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهرامی عملگرا درود بر مرد عمل و نه شعار
Iran, Islamic Republic of
من یکی از فعالان ستاد انتخاباتی جناب زارع در دوره قبل بودم و از طرف ایشان درآن موقع قول هایی را به خیلیها داده بودیم اما هیچ یک عملی نشد و ازاین جهت خیلی متاسف و پشیمانم زیرا آنچه را که مردم از ایشان انتظار داشتند را ندیدند و از همین جا از مردم غیور شهرم تقاضای بخشش دارم. نهایتا پیشنهاد میدهم این بار خوب بیندیشید و به کسی که سابقه فعالیتش در پیشرفت و گسترش شهرتان بیشتر است رای دهید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زارع اوندف من تربه وش نیکنی حمایت ایکنی و خودروسازل هو!!!!؟
حمید بابانژاد
United States
درود بر شرف جوان عملگرای یاسوج کسی ک توان تغییر د شهر یاسوج رو داره فقط و فقط بهرامی
حمید........
United States
بهرامی دوست داریم برای ابادانی یاسوج باید ب مجلس بری
سامان
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز بهتره که سرمایه های شهرمون رو اینجور تخریب نکنیم..من طرفدار کسی نیستم ولی شک ندارم که جناب دکتر بهرامی از بقیه کاندیدا عملگرا تر هست..به امید روزی که امثال دکتر بهرامی ها زیاد بشن.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیکبخت اصولگرا از بهرامی اصلاح طلب ،اصلاح طلبتر هست
محمود
Iran, Islamic Republic of
وای بر مردمی که دنیای خود را برای دیگران به تاراج میگذارند
متاسفانه شاهدیم که عده ای مزدور که با تعصب و بر اساس کینه کامنت هایی رو بر علیه مرد بزرگ عرصه خدمت به جهت تخریب گذاشتند
برادر چجوریه که کامنت هایی که بر علیه دکتر گذاشته میشه پشت سر هم و در فاصله زمانی چند ثانیه یا یک دقیقه است
وای بر شما
Iran, Islamic Republic of
درود بر پدرپایتخت طبیعت ایران......٧ اسفند جشن پیروزی دکتر محمد بهرامی،مرد عملگرا و اصلاح طلب
جوکار
Iran, Islamic Republic of
برادر ........... حرف مفد نزن . زارع برای ما چنارستانی ها هیچ کاری نکرد چه برسه برای شهریاسوج. زارع لنگه دیگه هدایتخواه است. دکتر بهرامی یاسوج را به ایران وجهان معرفی کرد آن هم با نام پایتخت طبیعت ایران.زنده باددکتر بهرامی مردعمل .
جوکار
Iran, Islamic Republic of
برادر نجفی بید شاهی خودتو به جای کیا جا زدی؟ ندیدی زارع تو گفتگوی ویژه خبری شبکه دو چطور کم آورد؟
جوکار
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی
مهجور
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا روز بعد از انتخابات دکتر بهرامی را به عنوان چهره پیروز در آغوش خواهیم گرفت.
سیاهنمایی برخی افراطیون دیگر پذیرفتنی نخواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
دکتر برو خونه تون بشین شما شهرداری و نابودکردی با ۳۶میلیارد بدهی وای به حال مجلس .فقط زارع مرد عمل .
ایل سترگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر برو خونه تون بشین شما شهرداری و نابودکردی با ۳۶میلیارد بدهی وای به حال مجلس .فقط زارع مرد عمل .
حسین
United States
دوستانی که مشخصا چند نفر هستید و تیر تاجی هستید و متعصبانه نظر میدین چند نکته رو یادآور بشم
اولا حقی که دکتر بهرامی به گردن شهر و مردم یاسوج داره هیچ کدوم از نمایندگان ۳دور اخیر ندارن ،
دوما ایشان فقط در مسند ریاست یک شهرداری بدون بضاعت مالی وارد شدند و این همه اسم و رسم به شهرتان دادندو با مدیریت کارامدشون لقب پایتخت طبیعت رو به شهر یاسوج اعطا کردند .این در حالیست که ما حتی اسم شهردار های ماقبل و مابعد رو نشنیدیم.
سوما جناب آقای حاج زارع انسان خوبیست ولی هم خودش و هم خداش شاهده که دور قبل اگر حمایت اصلاح طلبان بود حتی ۱۵ هزار رای هم نداشت و این دور به حق واقعیش خواهد رسید که حداکثر ۲۰ هزار خواهد بود
نمایندگی ضعیف حاج زارع فقط خفت رو برای شهر ما به همراه داشت یه قلمش رفتن وزرا به گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه ۸سال نماینده مجلس بود عرضه داشت از نفوذش تو دولت احمدی نژاد استفاده کنه مشکل اشتغال چند تا جوون این شهر رو حل کنه؟؟؟؟اقای زارع هم که کلن عزت مردم بویراحمد رو برد زیر سوال ...اصلن قابل اظهار نظر نیست عملکردش... اقای بهرامی بخاطر شجاعت و عملکردت بهت رای میدم ...انشاالله که پیروز انتخاباتی...
احمد
United States
دوستانی که مشخصا چند نفر هستید و تیر تاجی هستید و متعصبانه نظر میدین چند نکته رو یادآور بشم
اولا حقی که دکتر بهرامی به گردن شهر و مردم یاسوج داره هیچ کدوم از نمایندگان ۳دور اخیر ندارن ،
دوما ایشان فقط در مسند ریاست یک شهرداری بدون بضاعت مالی وارد شدند و این همه اسم و رسم به شهرتان دادندو با مدیریت کارامدشون لقب پایتخت طبیعت رو به شهر یاسوج اعطا کردند .این در حالیست که ما حتی اسم شهردار های ماقبل و مابعد رو نشنیدیم.
سوما جناب آقای حاج زارع انسان خوبیست ولی هم خودش و هم خداش شاهده که دور قبل اگر حمایت اصلاح طلبان بود حتی ۱۵ هزار رای هم نداشت و این دور به حق واقعیش خواهد رسید که حداکثر ۲۰ هزار خواهد بود
نمایندگی ضعیف حاج زارع فقط خفت رو برای شهر ما به همراه داشت یه قلمش رفتن وزرا به گچساران
احمد
United States
خدایا فقط میدونستم منطق و استدلال و فهم و شعور طرفداران محدود حاج زارع از انتخاب ایشان آخه به چه کاریش قسم .این مار ماهی به رای اصلاحات رفت مجلس حالا اینها من من کردن طرفداراش. این دور به حق واقعیتون خواهید رسید. حداکثر ۲۰ هزارتا
kh
United States
خدایا فقط میدونستم منطق و استدلال و فهم و شعور طرفداران محدود حاج زارع از انتخاب ایشان آخه به چه کاریش قسم .این مار ماهی به رای اصلاحات رفت مجلس حالا اینها من من کردن طرفداراش. این دور به حق واقعیتون خواهید رسید. حداکثر ۲۰ هزارتا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بعلی زارع من تربه وش نیکنه نوبت بهرامیه
محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب سید باقر رد صلاحیت میشه و اقای زارعی با ۱۱۰هزار رای راهی مجلس میشه.کسی خودشو گول نزنه این کاملا مشخصه
Iran, Islamic Republic of
رای بهرامی حداقل دوبرابر زارع است
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اگه موسود بیاد قبول میشه اگه.... مطمعن باشید دکتر نیکبخته -
پیام دوستداران سید باقرموسوی
Iran, Islamic Republic of
پیام دوستداران سید باقر موسوی به همه کاندیدها و طرفدارانشان:

۱-ما ملتزم به قانون اساسی و معتقد به ولایت فقیه و طرفدار داوری شورای نگهبان هستیم.

۲-ما همیشه از وحدت و پایبندی به قانون دفاع کرده و همه را به حفظ قانون و اتحاد حول اصول انقلاب و ارزشها دعوت میکنیم.

۳-ما دوستاران سید باقر موسوی هیچ وقت نه به کسی اهانت میکنیم و نه اعتقادی به تخریب رقیب داریم.

۴-آقای زارعی و هدایتخواه و نیکبخت و روشنفکر و دیگر اصولگرایان همانقدر محترم هستند که سید باقر موسوی و بهرامی و دیگر اصلاح طلبان محترمند.
پس کسی حق ندارد به اسم یک اصلاح طلب یا اصولگرا به هیچ کس توهین کند و گرنه از ما مردم نیست.

۵-نقد عملکرد بکنید اما تخریب و توهین و فحش اصلا خوب نیست و کاری ناجوانمردانه است.

درود بر اصلاح طلبان پیرو خط امام(ره)
درود بر سید باقر موسوی یار امام و رهبری
کاکا
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی مردم دیگه مثل قدیم فریب خور نیستند که از کسی که هر روزی با یک ساز میرقصی برقصند. تویک روز اصول گرا هستی و روز دیگر اصلاح طلب. دیروز دوست هدایت خواه بودی و امروز خودت را رفیق موسوی جا می زنی نه برادر مردم دیگه آگاه شده اند. همون شهرداری هم برای جنابعالی زیاد بود و با مدیریت غلط خودت نه تنها تیم شهرداری را نابود کردی بلکه شهرداری را نیز برای همیشه بدهکار کردی. بای بای
زارعی
Iran, Islamic Republic of
ما اصلاح طلبان کاندید هایمان سید باقر و دکتر بهرامیست
سفلی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مردعمل نه مرد حرف بهرامی ان مردی بود که یاسوج رابه تمام جهان شناخت .
نوروزی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی که حرف دل مردم را زدند
مظفری
Iran, Islamic Republic of
خدایی جناب دکتربهرامی لیاقتش از همه کاندیداها بالاتره.
نجفی
Iran, Islamic Republic of
درود بربهرامی عزیز وگرامی ودرد بر مرد عمل گرا انشالله به امید پیروزی ۷اسفندماه
امیرعلی احمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی. این دور پیروز انتخابات اصلاحات خواهند بود. زارع و هدایت خواه امتحانشون رو پس دادند. الان نیاز به یک نیروی توانمند و جوان مانند دکتر بهرامی هستیم.
قربانی
Iran, Islamic Republic of
درود برکاندیدهای اصلاحات سیدباقر عزیز و محمدبهرامی
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
زارعی آبرویی برای مرد م باقی تگذاشته و این مصاحبه حقایقی از مسایل استان بوده است
امید
Iran, Islamic Republic of
دکتربهرامی آریو برزن زمانن ماست
امید
Iran, Islamic Republic of
دکتربهرامی آریوبرزن به غیرتت موند
Iran, Islamic Republic of
درکل خلاصه میگم بهرامی رگ ریشه داره به قول هایی که میده عمل میکنه
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی تنها کاندید که از حمایت همه جوانان از همه طوایف برخوردار
محمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی تنها کاندید که از حمایت همه جوانان از همه طوایف برخوردار
کر گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی ی فکری به حال من کن پروانه هایی که تو شهرداری بهم دادین چطور ابش کنم؟؟؟!خدایی برو خجالت بکش با ای مدیریتت!!!
نجفی
Iran, Islamic Republic of
درود
فقط دکتر می دونه ما جوانان چه دردی داریم. وگر نه زارعی که فقط پیمانکاران رو میشناسه
ذوالفقاری چنارستان
Iran, Islamic Republic of
کاش ۴ سال پیش دکتر بهرامی رای میاورد.
زارع بدبختمون کرد.
فرید
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی و سلام بر آقای موسوی عزیز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بهرامی درود بر تو ولی مجلس ،،،، میخواهد و مرد کهن.
عمار
Iran, Islamic Republic of
کاش حاجی هم میتونست اینجوری صحبت کنه
یاسر
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات خیلی به شما خوش بینه دکتر بهرامی.
فقط یه حرفی تو گلوم مونده
دیگه رای به غیر اصلاحاتی مثل دور قبل ندید
Asia/Pacific Region
درود برکاندید اصلاحات دکتر محمد بهرامی عملگرا
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی، مردم سپیدار بدلیل خدمات حاج زارع با تمام وجود از ایشان حمایت میکنند
لری
Iran, Islamic Republic of
توووووووو مجلس.......آخییییییی سی او مجلسی ک تو بری....آخ و بختمو
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نیکبخت سردار سازندگی و سیاست.
اسکندر.تلزالی
Iran, Islamic Republic of
تنها خیابانهای خوب شهر یاسوج در حوزه تلزالی میباشد که در زمان مهندس بهرامی احداث و تکمیل گردید رشته اش هم مثل دکتر تاجگردون مرتبط با حوزه مالی و بودجه مجلس میباشد فکر وایده اش هم تازه است و اسم و نام یاسوج را جاودانه کرد اگر موسوی تایید بشه که انشاله. میشه موسوی در غیر اینصورت برای یاسوجی اباد دکتر بهرامی
مجتبی ....
United States
امیدوارم پیروز و موفق باشید جناب دکتر بهرامی
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست داشتم یک نفر هم بدون تعصب یه کلامی بنویسه من نمی دونم سود رفتن بهرامی وموسوی وهدایت خواه....برای توی فقر چیه حالا تاجگردون بگید یه چیزی برای شهرش منفعت داره
رک رک
Iran, Islamic Republic of
به جرات و باشهامت میگم ...درصورت ردصلاحیت شدن موسوی همه اصلاح طلبان یکپارچه رای خود را به اصلاح طلب واقعی ودارای شجاعت وتدبیر یعنی حاج رجایی نسب میدن و آبروی ازدست رفته بویراحمد ودنا را اعاده میکنن. انشاالله
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای ///همه می دانند خودت تنها هستی خواهشا اسم ///را نیا خودت را برای همیشه منفور کردی اقای ////از شهرداری ///کرد و /انتخابات //برای همیشه بدهکار شد
Iran, Islamic Republic of
خدایا کمک کن باز قحط رجالی دیگرپیش نیاید.ای خدای بزرگ چه کسی فکرمیکردزارعی مجلسی بشه...یاباقرموسوی یامحمدبهرامی این بارنماینده این مردم خواهدبود...من میگویم از دوران رضاشاه تا الان هیچ زمان مردم بویراحمداینقدرضعیف وتحت الشعا قرارنگرفته اند...انصافافقط اصلاح طببم نه ازفامیلهای هیچ کدام ازاین اشخاص...ولی به نظرم درثورت تاییدباقرموسوی یامخمدبهرامی واین مبارزه بین یکی ازاین دوشخص باهدایت خواه زارعیی درکارنخواهدبودوحای پنج هزار رای هم زیادست وبایدانصراف دهدکه این کار راخواهدکردمطمعن باشید
Iran, Islamic Republic of
آدم متاسف میشود وقتی که این پاسخها را از کسی که سالها شهردار شهری مثل یاسوج بوده میشنود. وزیان بارتر اینکه با این درهم ریختگی فکری بخواهد نماینده مجلس شود.... عنوان مطلب را درمتن ندیدیم
بویراحدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر اونکه به تو رای بده هنوز کارگران شهرداری با ندانم کاری شما دست وپنجه نرم می کنند
جهان آباد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت عزیز
زارع
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان...تنها راه خروج از بن بست بویر احمد و دنا فقط و فقط انتخاب فردی شجاع و کاردان و دلسوز هست ...بویر احمد نیاز به وفاق ملی دارد....فقط سید باقر موسوی......وطنم پاره طنم .....ایلم بویر دنایم ....یا علی
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر خوت
مارگون
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع
امید
Iran, Islamic Republic of
تبریک به سید اصلاحات از طرف حامیان بهرامی
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
فقطوفقط حاج زارع عزیز
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
دوستان لطفا بزارین بادبیا فقققققطوفقط حاجی عزیزمان زارعی قهرمان یازهرا
ذولفقاری
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای ز....... عزیز حال قیرها چطوره خارجشون کردی از کشور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
//.فقط آقای بهرامی اصلاح طلب
ازخدا بترسید
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی انسانی شریف ونماینده ای پیگیر چرا ایقد بی انصافی میکنید مطمین باشید مردم دوباره زززززااااااااااررررررررررررععععععععععععییییییییییییی را میخواهند
5968899211
Iran, Islamic Republic of
حالو قران زارع ده منه کیسه وش نیکنه اوضاش خرابه .....
مارگون همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
شهرداری رو بدهکار کردی بست نیست حال افتادی به جون مجلس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1