تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۱۴۹۲۰۹

خسارات سیل و خشکسالی ۲ سال اخیر در کهگیلویه پرداخت نشده است

۱
۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه با اشاره به خشکسالی دو سال اخیر گفت: خسارات وارده طی این مدت در بخش‌های مختلف کشاورزی، تاسیسات و دیگر بخش‌ها هنوز پرداخت نشده است.
IMG_0292
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، علی پوزش در نشست ستاد بحران این شهرستان آمادگی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با حوادث غیر مترقبه را لازم دانست و اظهار کرد: با وجود کمبود منابع مالی و تجهیزات دستگاه‌ها نباید نسبت به وقوع حوادث بی‌تفاوت باشند.
IMG_0294
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: شهر دهدشت شرایطی دارد که متاسفانه با بارش شدید باران دچار آبگرفتگی می‌شود و امکانات شهرداری هم محدود است.
IMG_0297
پوزش با بیان اینکه در چنین شرایطی استفاده بهینه از حداقل امکانات باید از تدابیر مسئولان باشد افزود: آمادگی برای مقابله با حوادث ضروری است.
IMG_0299
فرماندار کهگیلویه با اشاره به خشکسالی دو سال اخیر خاطرنشان کرد: خسارات وارده طی این مدت در بخش‌های مختلف کشاورزی، تاسیسات و دیگر بخش‌ها هنوز پرداخت نشده است.
IMG_0288
پوزش محدودیت اعتباری را از دلایل عدم پرداخت خسارات حوادث دانست و گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز دچار خساراتی شده‌اند و کشاورزان متحمل ضررهایی شدند اما تاکنون هزینه این خسارات پرداخت نشده است.
IMG_0290
این مسئول خواستار پیگیری و اهتمام اداره کل بحران کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت خسارات شد و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص راه‌های مقابله با بحران و به حداقل رساندن تلفات ناشی از حوادث غیر مترقبه به مردم انجام شود.
IMG_0300
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
جیب علی ممدوح دراز تر از بوجه بحران است هنوز جیبش جا داره تا اونو پر کنه طمعه زیاد از خاتمی تا احمدی نژاد تا روحانی واییییییییی از حرص واز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1