کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خسارات سیل و خشکسالی ۲ سال اخیر در کهگیلویه پرداخت نشده است

1 دی 1394 ساعت 21:14


فرماندار کهگیلویه با اشاره به خشکسالی دو سال اخیر گفت: خسارات وارده طی این مدت در بخش‌های مختلف کشاورزی، تاسیسات و دیگر بخش‌ها هنوز پرداخت نشده است.
IMG_0292
به گزارش کبنانیوز از کهگیلویه، علی پوزش در نشست ستاد بحران این شهرستان آمادگی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با حوادث غیر مترقبه را لازم دانست و اظهار کرد: با وجود کمبود منابع مالی و تجهیزات دستگاه‌ها نباید نسبت به وقوع حوادث بی‌تفاوت باشند.
IMG_0294
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: شهر دهدشت شرایطی دارد که متاسفانه با بارش شدید باران دچار آبگرفتگی می‌شود و امکانات شهرداری هم محدود است.
IMG_0297
پوزش با بیان اینکه در چنین شرایطی استفاده بهینه از حداقل امکانات باید از تدابیر مسئولان باشد افزود: آمادگی برای مقابله با حوادث ضروری است.
IMG_0299
فرماندار کهگیلویه با اشاره به خشکسالی دو سال اخیر خاطرنشان کرد: خسارات وارده طی این مدت در بخش‌های مختلف کشاورزی، تاسیسات و دیگر بخش‌ها هنوز پرداخت نشده است.
IMG_0288
پوزش محدودیت اعتباری را از دلایل عدم پرداخت خسارات حوادث دانست و گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز دچار خساراتی شده‌اند و کشاورزان متحمل ضررهایی شدند اما تاکنون هزینه این خسارات پرداخت نشده است.
IMG_0290
این مسئول خواستار پیگیری و اهتمام اداره کل بحران کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت خسارات شد و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص راه‌های مقابله با بحران و به حداقل رساندن تلفات ناشی از حوادث غیر مترقبه به مردم انجام شود.
IMG_0300


کد مطلب: 149209

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/149209/خسارات-سیل-خشکسالی-۲-سال-اخیر-کهگیلویه-پرداخت-نشده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1