تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۱۴۸۶۱۰

افتتاح نمایشگاه مبل و لوستر یاسوج

۱
۰
کبنا ؛

نمایشگاه نمایشگاه مبل و لوستر با حضور ۶۰ تولید کننده در یاسوج با حضور ۶۰ تولیدی و عرضه‌کننده در یاسوج افتتاح شد.


 
امروز با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی این استان و تنی چند از مدیران صنعتی نمایشگاه مبل و لوستر رسما در یاسوج افتتاح شد.

در آیین بازگشایی این نمایشگاه که با حضور ۶۰ تولیدی و عرضه کننده مطرح مبل و لوستر در کشور برپا شد حسن وکیلی اظهار کرد: این نمایشگاه در محل مصلای شهر یاسوج از روز ۲۸ آذر شروع به کار کرده که امروز بیست و نهم آذرماه به صورت رسمی افتتاح شد.





مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این نمایشگاه آخرین و باکیفیت‌ترین مبلمان خانگی توسط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

این مسئول در ادامه اظهارات خود با بیان این که قیمت انواع مبل و لوستر با تخفیف ویژه در این نمایشگاه خواهد بود، تصریح کرد: در این نمایشگاه مبل و لوستر با ۳۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

وکیلی بیان کرد: این نمایشگاه هر روزه از روز ۲۸ آذر تا دوم دی‌ماه از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۱ هر شب بر روی علاقه‌مندان باز خواهد بود که محل آن مصلای امام خمینی شهر یاسوج است.





وکیلی به برگزاری چنین نمایشگاهی در شهرهای دوگنبدان و دهدشت اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در شهر دهدشت از تاریخ ۲۸ دی‌ماه و در شهر دوگنبدان در نیمه اول بهمن‌ماه برگزار می‌شود

در این آیین برخی از تولید کنندگان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این که این استان و شهر یاسوج نیاز به محلی دائمی و اختصاصی برای برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی دارد از مسئولان استان خواستند برای حضور بهتر و فعال‌تر تولید کنندگان و عرضه‌ کنندگان به دنبال مکانی اختصاصی باشند.

برخی دیگر از فعالان حوزه مبل و لوستر از خبرنگاران خواستند تا نسبت به فرهنگ‌سازی برگزاری نمایشگاه‌ها بیشتر کار کنند تا تولید کنندگان داخل و خارج استان بتوانند کالای خود را بهتر به مردم عرضه کنند چرا که در اقتصاد مقاومتی همه از جمله خبرنگاران حوزه اطلاع‌رسانی وظیفه دارند کالای داخلی را تقویت کنند.

تعامل سهامداران برای ساخت محل نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیگر به مانند گذشته سنگ‌اندازی در راه ساخت محل نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

DSC_0026
حسن وکیلی در حاشیه برگزاری نمایشگاه مبل و لوستر در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برنامه‌های ما در شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان به خوبی پیش می‌رود و بر اساس برنامه و تقویم اجرایی مشخص و به صورت منظم نمایشگاه‌ها را در سطح استان برگزار می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان بیان کرد: محل اجرای نمایشگاه‌های دائمی استان با حمایت‌های استاندار و همچنین حوزه امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با وجود همه مشکلاتی که وجود داشت و همچنین سنگ‌اندازی‌هایی که در گذشته می‌شد اکنون در حال اجرا می‌باشد.
وکیلی بیان کرد: اکنون در حال نصب سوله در آن مکان هستیم هر چند که معارضاتی را نیز در پیش رو داریم و کمی کار را برای ما سخت کرده است.
این مسئول تصریح کرد: این نمایشگاه و مکان اختصاص آن برای معرفی داشته‌های استان و توانمندی‌هایی که داریم و تبادل اطلاعات بسیار مهم و ارزشمند در راه توسعه استان است.
وی روند قبلی ساخت محل نمایشگاه‌های دائمی استان را در فضای کنونی فرسایشی ذکر کرد و گفت: با مشارکت انجمن صنفی پیمانکاران و اتاق بازرگانی و همچنین اتاق اصناف که سهام‌داران عمده آن هستند کار به خوبی پیش می‌رود.
وکیلی از حضور سیمان یاسوج در میان سهامداران خبر داد و گفت: هر چند که سیمان یاسوج عملا سهمی نداشته است اما سهامداران دیگری هم به غیر از این تعداد هستند که متقاضی شرکت در کار می‌باشند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اعتبار مورد نیاز برای ساخت این مکان تصریح کرد: تاکنون ۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این مکان صورت گرفته که ساخت آن در چندین فاز خواهد بود.
این مسئول تصریح کرد: اما برای ساخت و تکمیل مکان تخصصی نمایشگاه‌های دائمی در محل سد شاه‌قاسم به چیزی معادل با ۵۰ میلیارد ریال در فاز نخست نیاز است.
وکیلی گفت: در کل برای ساخت آن به مبلغی در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است که امیدواریم سهامداران برای تکمیل آن همکاری لازم را داشته باشند.

DSC_0005  DSC_0066 DSC_0079 DSC_0100 DSC_0115 DSC_0121 DSC_0155 DSC_0158 DSC_0162 DSC_0163 DSC_0164

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنازمت مهندس سهمگین .
مومن حرف نداری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1