تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۱۴۷۲۳۹

منطقیان: هیچ خدشه‌ای در پرونده‌ام برای رد صلاحیت نیست/ امامی: به ائتلاف اعتقاد دارم

۶
۰
کبنا ؛در دومین روز از نام‌نویسی داطلبان انتخابات مجلس دهم و پنمین دوره خبرگان رهبری ۸ نفر در حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند.
کهگیلویه
از صبح امروز تا پایان وقت اداری محمود منطقیان ۶۲ ساله چهره شاخص جریان اصلاح طلب اولین و آخرین کاندیدای روز دوم بود که پشت میز نامنویسی در فرمانداری دهدشت نشست و فرم ثبت‌نام را تکمیل کرد.mantghyan
محمود منطقیان پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و طی سخنان کوتاهی ضمن اطمینان از تائید صلاحیت خود هدف از حضور در صحنه را مطالبه دوستان طیف اصلاح طلب دانست و اظهار کرد: دومین هدف بنده از حضور در صحنه خدمت به مردم، قانونگذاری و تلاش برای آبادانی است.
چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه که در انتخابات سال ۸۶ نتواسنت از فیلتر شورای نگهبان عبور کند این بار با اطمینان اعلام کرد: تا آن‌جا که خودم تشخیص می‌دهم برای تائید صلاحیت مشکلی ندارم و حاضر به پاسخگویی به هر سوالی در این زمینه هستم.
وی با بیان این‌که در دوره گذشته هیچ دلیلی برای رد صلاحیت اینجانب به من ابلاغ نشد تائید صلاحیت را بر عهده شورای نگهبان دانست و گفت: می‌دانم که هیچ خدشه‌ای در پرونده‌ام وجود ندارد که مانع در صلاحیتم شود.
منطقیان که برای چهارمین بار در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ اعلام کاندیداتوری کرده است حضور خود را مانع کاندیداتوری جوانان و کسانی‌که قصد حضور در صحنه دارند ندانست و افزود: از ثبت‌نام همه دوستان استقبال می‌کنم و به کسانی‌که قدم در این میدان می‌گذارند خیر مقدم می‌گویم.
وی برنامه اصلاح طلبان برای اجماع را به زمان روشن شدن وضعیت صلاحیت‌ها و این‌که چه کسانی مورد تائید قرار می‌گیرند دانست و گفت: پس از آن در یک اقدام مشورتی روی مسئله اجماع فکر می‌کنیم که چه گزینه‌ای برای نمایندگی جریان اصلاح طلب مناسب‌تر است.
منطقیان با بیان این‌که قطعا تا آن زمان نمی‌توانیم تصمیم خاصی در این باره اتخاذ کنیم پارامترهای گزینه سوم را مقبولیت از نظر مجموعه اصلاح طلبان و مورد اعتماد خواند و گفت: در صورتی که تشخیص دهیم زمینه استقبال مردم از یک گزینه بیشتر است و پذیرش بیشتری نسبت به سایرین دارد روی آن گزینه اجماع خواهیم کرد.
از آغاز نام‌نویسی تاکنون ۵ نفر از کاندیدای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه کهگیلویه نام‌نویسی کردند و با توجه به اعلام حضور ۳۴ نفر در روزهای آتی شاهد ترافیک حضور نامزدهای انتخابات در فرمانداری دهدشت خواهیم بود.
بویراحمد
در یاسوج اما در دومین روز ثبت‌نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی و در چهارمین روز از ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری تنور انتخابات در بویراحمد به نسبت روزهای دیگر داغ شد.
*سید شکرالله امامی اولین نامزد مجلس شورای اسلامی در دومین روز از ثبت‌نام کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
DSC_0017
امامی کارشناس ارشد سیاسی متولد ۱۳۴۰ با گرایش اصولگرایی برای دومین بار کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه بویراحمد است.
این کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بویراحمد به جمع خبرنگاران آمد و گفت: حضورم به عنوان تفرقه در بین اصولگرایان نیست و اعتقاد بالایی به ائتلاف دارم و به ائتلاف منطقی پاسخ خواهم داد و در راستای ارائه خدمات ارزنده به مردم مبتنی بر برنامه‌ها و راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با رویکرد اعتلای ایران اسلامی برای رسیدن به عدالت، پیشرفت و رفاه در خور مردم تلاش خواهم کرد.
سوابق مدیریتی و اجرایی امامی مدیر آموزش و پرورش، مدیرکل سیاسی و انتخابات، مدرس دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها اولین فرماندار چرام، مسئول بسیج دانش‌آموزی بوده و هم‌ مدرس دانشگاه و دبیرستان‌های بویراحمد است.
*رهام یزدان‌پناه امروز با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان بویراحمد مراحل ثبت‌نام خود را طی کرد.
DSC_0049
گفتنی است یزدانپناه متولد شهرستان بویراحمد از توابع چین لوداب متولد ۱۳۴۹ بوده و هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی است که با گرایش خط امام و رهبری(موج سوم) برای اولین بار کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا شد.
این کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با هدف خدمت صادقانه و بی‌منت وارد عرصه می‌شوم، به برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود اشاره کرد و گفت: توسعه کشور در تمامی زمینه‌ها خصوصا در استان کهگیلویه و بویراحمد که استانی ثروتمند اما محروم بوده را در دستور کار داریم.
یزدانپناه مهندسی نمونه در کشور، دارنده مدال طلای پژوهش و فناوری، برگزیده سه دوره جشنواره خوارزمی، دانشجوی نمونه کشوری و ایده‌پرداز نمونه کشوری را در کارنامه خود دارد و هم اکنون استاد دانشگاه علامه طباطبایی است.
 
*سومین نامزد مجلس شورای اسلامی در دومین روز ثبت‌نام علی توکلی بود که با گرایش مستقل و با هدف خدمت به خلق الله و پیگیری مطالبات به جد مردم وارد عرصه انتخابات شد.
گفتنی است توکلی متولد ۱۳۵۵ کارشناس ارشد سیستم اطلاعاتی و هم اکنون کارشناس ارشد امور اداری شرکت نفت یاسوج است.
آخرین نفر در دومین روز از ثبت‌نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی در بویراحمد هادی هوشمند پور بود که گرایش اصلاح‌طلبی وارد عرصه رقابت شد.
*هوشمندپور کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی متولد ۱۳۶۲ از روستای سپیدار مرکزی بوده که هم اکنون دانشجوی دکترای حقوق کیفری و مدرس دانشگاه بیرجند است.
هوشمندپور که با شعار عدالت، صلح و آزادی به میدان آمده است به اهداف خود اشاره کرد و گفت: هدفم حمایت از جوانان و زنده کردن عدالت از دست رفته بوده است.
گچساران
* محمدباقر شریفی و امان‌الله افشین‌پور هم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.
مجلس خبرگان رهبری
هم‌چنین در چهارمین روز از ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری حجت‌الاسلام صادق خشنود اولین کاندیدای پنجمین دوره خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد بود که در ساعات اولیه با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان بویراحمد مراحل ثبت‌نام را طی کرد.
DSC_0004
حجت‌الاسلام خشنود طلاب حوزه علمیه قم متولد ۱۳۴۰ فوق لیسانس گرایش فقه و اصول بوده که عزم راسخی برای کرسی مجلس خبرگان رهبری دارد.
بر پایه این گزارش حجت‌الاسلام خشنود به جمع خبرنگاران آمد و گفت: برای انجام وظیفه وارد عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدم و با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد».
این نامزد پنجمین دوره خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: با عمل به فرمایشات امام خمینی (ره) ایفای وظیفه می‌کنم و در این راستا خدمت شایسته‌ای انجام خواهیم داد.
وی ادامه داد: ملت ما دارای رهبری مدبر و با بصیرتی است که مورد بغض دشمنان و تایید ملت هستند.
حجت‌الاسلام خشنود به برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد آنگونه که باید و شاید شور و شوق خاصی برای مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر گرایش سیاسی شما در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری چیست، پاسخ داد: همواره از اول زندگی که با انقلاب و نظام اسلامی آشنا شدم و خداوند توفیق داد که سخنان حضرت امام خمینی (ره) را آویزه گوش خود کردم و در جهت احیای فرامین حضرت امام و رهبری از هر نوع افراط و تفریط پرهیز کردم و در خط امام رهبری بودم و هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اممیانش دیگه کیه. جون خوم هزار رای نیاره.
سعید2
Iran, Islamic Republic of
سعید .......
بیکار
Iran, Islamic Republic of
ما تمامی کارکنان بهزیستی بخصوص کارمندان دهدشت به حجت الاسلام خشنود رای خواهیم داد
چرام
Iran, Islamic Republic of
درودبراستادمنطقیان صادق وبااخلاق
اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
مااصلاح طلبان سایت عصردنا راتحریم میکنیم به خاطر نشر اکاذیب برعلیه جریان وبه خاطر اینکه کامنتهای حمایتی ازاستادمنطقیان راتایید نمیکند اما کامنت های سرشاراز توهین وتخریب راتایید میکند انتظار ازکبنا داریم باتوجه به اینکه رسالتش ووظیفه اش همیشه مشخص هست این کامنت ماراتایید نماید
دشتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد منطقیان
🌹
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1