تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۱۴۳۹۳۳

رحیمی به عاملان حرکات زشت در دانشگاه یاسوج تذکر داد

۲۰
۰
کبنا ؛یادمان فرزند حضرت روح‌الله «شهید گمنام» در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، یادمان فرزند حضرت روح‌الله «شهید گمنام» با حضور فرماندار بویراحمد، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس، اعضای هیئت علمی، روسای دانشکده، اساتید و کارکنان دانشگاه یاسوج برگزار شد.
این مراسم معنوی که در سالروز رجعت شهید گمنام و تدفین آن در دانشگاه یاسوج برگزار شد نیز با حال و هوای خاصی برگزار شد.
با رفتن مدیریت خشک و خشن از دانشگاه یاسوج و حاکم شدن روحیه علمی، دانشگاهی و استادی و دانشجویی با مدیریت «رمضانی» و «رحیمی» برخی این را هنوز تحمل نمی‌کنند و همواره به بهانه‌های و توسط نوچه‌های خود از بیرون به دنبال فشار آوردن بر محیط دانشگاهی دانشگاه یاسوج هستند.
محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم با اشاره به ساخت یادمان شهید گمنام در این دانشگاه، اظهار کرد: برخی بر اساس دلسوزی، پیگیر این موضوع بودند اما لازم است که همه بدانند که تلاش جهت تکمیل پروژه یادمان شهید گمنام دغدغه مسئولان و مدیران دانشگاه بوده و هست.
رحیمی تاکید کرد: تکمیل این پروژه از وظایف دانشگاه است که فقط مشکلات اداری تا کنون مانع ادامه کار بوده است.
وی با اشاره به سوءاستفاده برخی تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی از این موضوع، تصریح کرد: برخی از جریان‌های خاص و به دلایلی سعی در بهره‌برداری از فرهنگ شهید و شهادت به نفع تشکل و یا جریان خود را دارند، به همه آنها تذکر می‌دهم که شهدا را وجه المصالحه مسایل سیاسی نکنند.
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: بهره‌برداری سیاسی از «نام» و «فرهنگ» شهدا امر نکوهیده‌ای است که امیدواریم این حرکت زشتی از سوی جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی متوقف شود.
رحیمی گفت: مکان‌یابی دفن این شهید در دانشگاه اشتباه بوده و باید در مکان مناسب تری در دانشگاه این شهید بزرگوار به خاک سپرده می‌شد.
وی با اشاره به قصور مسئولان سابق دانشگاه در طراحی نامناسب سازه یادمان و کوتاهی پیمانکار در تکمیل و بهره برداری از این پروژه بیان داشت: پیمانکار قبلی این یادمان خلع ید شده و قرارداد مجددی با پیمانکار دیگری منعقد شده و اگر وضعیت هوا مساعد باشد در مدت کوتاهی تکمیل می‌شود.
رئیس دانشگاه یاسوج با ادای احترام به شهید گمنام و خانواده‌های شهدا، از دو شهید هم کلاسی خود که مفقودالاثر هستند نیز یاد کرد.
در این مراسم از کارکنان ایثارگر دانشگاه با اهدا لوح تجلیل شد.
yasuj-shahid-rahimi (1) yasuj-shahid-rahimi (2) yasuj-shahid-rahimi (3) yasuj-shahid-rahimi (4) yasuj-shahid-rahimi (5) yasuj-shahid-rahimi (6) yasuj-shahid-rahimi (7) yasuj-shahid-rahimi (8) yasuj-shahid-rahimi (9) yasuj-shahid-rahimi (10) yasuj-shahid-rahimi (11) yasuj-shahid-rahimi (12) yasuj-shahid-rahimi (13) yasuj-shahid-rahimi (14) yasuj-shahid-rahimi (15) yasuj-shahid-rahimi (16) yasuj-shahid-rahimi (17) yasuj-shahid-rahimi (18) yasuj-shahid-rahimi (19) yasuj-shahid-rahimi (20) yasuj-shahid-rahimi (21) yasuj-shahid-rahimi (22) yasuj-shahid-rahimi (23)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فقط بزرگواری
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
یادمان شهدای علوم پزشکی به همت و پشتکار معاونت دانشجویی دکتر قیطاسی با کمتر هزینه ممکن و در کمترین زمان رو به اتمام هست پیشنهاد میدم حتما از ایشون یه مشاوره ای بگیرید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر رحیمی مدیر لایق و اصلاحاتی
محمد _ مهندسی عمران
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب رحیمی که جلوی افراطیون گرفت و نمی گذاره که افراطیون به هر بهانه ای جو دانشگاه رو خراب کنن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر این متن شیوا و صراحت لهجه دکتر رحیمی که مقتدر و منطقی جواب این قران به نیزه های نقاب دور رو دادن.
از همون ابتدا هم مشخص بود این جماعت دغدغه دین و شهید و شهادت رو ندارن بلکه فقط به دنبال دست اویز کردن این مسایل برای رسیدن به مقاصد شوم سیاسی خودشون هستن.
اما خداوند به حق همین شهید گمنام این جماعت کم تعداد بی دین رو رسوا و بی ابرو کنه.
دکتر رحیمی به خاطر این حرکت ارزشمند و تجدید میثاق با ارمان های این مردم صمیمانه ازتون متشکرم
بسیجی اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
من واقعا از مقام مقدس شهید و شهدا در برابر بی احترامی های که عده ای جوان خام که جنگ و جبهه را ندیده اند اما در راستای اهداف گروه های سیاسی در طی این مدت گام برداشته اند و به دنبال نا آرام کردن فضای دانشگاه بوده اند عذرخواهی میکنم.
عده ای به نام بسیج به شکل نرم با ابروی بسیج بازی میکنند.
جوانانی که از بسیجی بودن تنها محاسن ان را یاد گرفته اند اما مستقل بودن و مودب بودن و عقلانیت را از یاد برده اند. افسوس
دانشکده فنی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر اقتدار دکتر رحیمی عزیز
علوم اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر ضمن تشکر از شما ب عنوان دانشجو ازتون میخایم ریشه این افراطیارو تو دانشگاه بکنید
محمد زاده
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به حال مسئولین سابق دانشگاه خصوصا آقای ارزنگ و معاونت فرهنگی سابق ایشون گریست و اگر قانونی وجود داشت اینها رو باید طبق قانون بازخواست میکردن که چرا حرمت این شهید رو نگه نداشتند و با اینکه مکان های بهتری و مناسب تری در خور شان این شهید تنها و گمنام در دانشگاه وجود داشت در محلی این عزیز ما رو دفن کردن که بدترین نقطه موجود در صحن دانشگاه بوده که به هیچ وجه ممکن دسترسی راحتی برای زیارت این انسان مقدس برای دانشجویان وجود نداره.
اقای ارژنگ امیدوارم اون دنیا جواب بدید
علی رفعتی
Iran, Islamic Republic of
اقای رحیمی فکر کردی اصلاح طلبی و میتونی به ما تذکر بدی ...تا روزی که در این دانشگاه هستم تا خونم ریخته بشه اجازه سخن رانی فتنه گر را نمبدهم
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای رحیمی فکر کردی اصلاح طلبی و میتونی به ما تذکر بدی ...تا روزی که در این دانشگاه هستم تا خونم ریخته بشه اجازه سخن رانی فتنه گر را نمبدهم
مهندسی مواد
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که در زمان ما خفه خان از دانشگاه رفته بود
داشجوی عمران یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تشکر میکنم از دکتر رحیمی عزیز که با امدنشون تحول ایجاد کردن
خلفی عمران
Iran, Islamic Republic of
تشکر میکنم از دکتر رحیمی عزیز که با امدنشون تحول ایجاد کردن
امیری میکانیک
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر رحیمی به حق که مدیریت برازنده توست. ما دانشجویان رشته میکانیک از دکتر رحیمی به خاطر مدیریت شایسته تشکر میکنیم
قلم
Iran, Islamic Republic of
کار زیبای رو بر آرامگاه این شهید گمام انجام دادید واقعا از مسئولین دانشگاه که خود رو مدیون و وفادار به این تاریخ های زنده میهنمون میدونن ممنونم./
ایوبی
Iran, Islamic Republic of
دکتر رحیمی از افراد ارزشی و باسواد این استانه، دوست داریم از افرادی که به اسم شهدا و رهبری دارن به بقیه بی احترامی میکنن برخورد کنه.
دانشجوی بسیجی
Iran, Islamic Republic of
من هم نفس درد و اندیشه ی بیمارم تو هم سخن زهرا گمنام تویی یا من.... درود خدا بر اسوه های اندیشه ی ناب امام مسلمین. به عنوان یک بسیجی از تشکل ها و جریانات سیایی منتقد در دانشگاه خواهشمندم که فضای ارام و علمی دانشگاه را به سمت حاشیه سوق ندهند چرا که در طول ریاست جناب دکتر ارژنگ دانشجویان و اساتید در فضای خشک و سیاست زده به فعالیت علمی مشغول بودند و تاثیرات ان را به عینه در محیط دانشگاهی مشاهده کردیم...شهیدان برای همه اقشار جامعه محترم و عزیز هستند و همانگونه که ما شهیدان را الگوی خود میدانیم باید به این نکته توجه کرد که نباید برای پیش بردن مقاصد سیاسی در دانشگاه از حضور قبور مطهر شهدا سو استفاده کنیم..انتظار می رود در محیط دانشگاهی با اتحاد و همدلی میان دانشجویان و اساتید زمینه لازم را برای رشد علمی و سیاسی دانشجویان فراهم کنیم.در پایان از طرف دانشجویان دانشگاه دولتی از جناب دکتر رحبمی و جناب اقای دکتر نظری و سایر مسولین که در مراسم یادمان فرزندان روح الله شرکت کردند کمال تشکر را داریم.
کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
شهدا اسوه های ایثار، مقاومت و سندهای پایداری در برابر باطل هستند که افتخارات میهن عزیزمان می باشند و متعلق به همه آحاد ملت هستند . ما به یکایک آنها افتخار می کنیم و مدیون آنها هستین. برادران عزیز شهدا هم راضی نیستند که عده ای قلیل می خواهند این فکر و تفکر را در جامعه ایجاد کنند که شهدا متعلق به افراد خاصی است و تفرقه و دوگانگی ایجاد شود و این طرز تفکر که هر همراه سباست ما نیست ار ما نیست و در جبهه دشمن است. خواهش می کنم این افکار شیطانی و دشمن پسند را کنار بگذارید و هم دل و هم زبان باشید و تا می توانید دافعه را کم و جاذبه را زیاد کنید.
درود بر دکتر رحیمی
احمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمود رضا رحیمی این انسان روشنفکر و باسواد در مقابل یک مشت ادم بی سواد که از بهر خود در تکاپو هستند.. می ایستد..زنده باشی..چه میکشید امثال دکتر ظریف و شماها...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1