کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رحیمی به عاملان حرکات زشت در دانشگاه یاسوج تذکر داد

11 آذر 1394 ساعت 18:21


یادمان فرزند حضرت روح‌الله «شهید گمنام» در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، یادمان فرزند حضرت روح‌الله «شهید گمنام» با حضور فرماندار بویراحمد، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس، اعضای هیئت علمی، روسای دانشکده، اساتید و کارکنان دانشگاه یاسوج برگزار شد.
این مراسم معنوی که در سالروز رجعت شهید گمنام و تدفین آن در دانشگاه یاسوج برگزار شد نیز با حال و هوای خاصی برگزار شد.
با رفتن مدیریت خشک و خشن از دانشگاه یاسوج و حاکم شدن روحیه علمی، دانشگاهی و استادی و دانشجویی با مدیریت «رمضانی» و «رحیمی» برخی این را هنوز تحمل نمی‌کنند و همواره به بهانه‌های و توسط نوچه‌های خود از بیرون به دنبال فشار آوردن بر محیط دانشگاهی دانشگاه یاسوج هستند.
محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم با اشاره به ساخت یادمان شهید گمنام در این دانشگاه، اظهار کرد: برخی بر اساس دلسوزی، پیگیر این موضوع بودند اما لازم است که همه بدانند که تلاش جهت تکمیل پروژه یادمان شهید گمنام دغدغه مسئولان و مدیران دانشگاه بوده و هست.
رحیمی تاکید کرد: تکمیل این پروژه از وظایف دانشگاه است که فقط مشکلات اداری تا کنون مانع ادامه کار بوده است.
وی با اشاره به سوءاستفاده برخی تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی از این موضوع، تصریح کرد: برخی از جریان‌های خاص و به دلایلی سعی در بهره‌برداری از فرهنگ شهید و شهادت به نفع تشکل و یا جریان خود را دارند، به همه آنها تذکر می‌دهم که شهدا را وجه المصالحه مسایل سیاسی نکنند.
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: بهره‌برداری سیاسی از «نام» و «فرهنگ» شهدا امر نکوهیده‌ای است که امیدواریم این حرکت زشتی از سوی جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی متوقف شود.
رحیمی گفت: مکان‌یابی دفن این شهید در دانشگاه اشتباه بوده و باید در مکان مناسب تری در دانشگاه این شهید بزرگوار به خاک سپرده می‌شد.
وی با اشاره به قصور مسئولان سابق دانشگاه در طراحی نامناسب سازه یادمان و کوتاهی پیمانکار در تکمیل و بهره برداری از این پروژه بیان داشت: پیمانکار قبلی این یادمان خلع ید شده و قرارداد مجددی با پیمانکار دیگری منعقد شده و اگر وضعیت هوا مساعد باشد در مدت کوتاهی تکمیل می‌شود.
رئیس دانشگاه یاسوج با ادای احترام به شهید گمنام و خانواده‌های شهدا، از دو شهید هم کلاسی خود که مفقودالاثر هستند نیز یاد کرد.
در این مراسم از کارکنان ایثارگر دانشگاه با اهدا لوح تجلیل شد.
yasuj-shahid-rahimi (1) yasuj-shahid-rahimi (2) yasuj-shahid-rahimi (3) yasuj-shahid-rahimi (4) yasuj-shahid-rahimi (5) yasuj-shahid-rahimi (6) yasuj-shahid-rahimi (7) yasuj-shahid-rahimi (8) yasuj-shahid-rahimi (9) yasuj-shahid-rahimi (10) yasuj-shahid-rahimi (11) yasuj-shahid-rahimi (12) yasuj-shahid-rahimi (13) yasuj-shahid-rahimi (14) yasuj-shahid-rahimi (15) yasuj-shahid-rahimi (16) yasuj-shahid-rahimi (17) yasuj-shahid-rahimi (18) yasuj-shahid-rahimi (19) yasuj-shahid-rahimi (20) yasuj-shahid-rahimi (21) yasuj-shahid-rahimi (22) yasuj-shahid-rahimi (23)


کد مطلب: 143933

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/143933/رحیمی-عاملان-حرکات-زشت-دانشگاه-یاسوج-تذکر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1